Recenze (60)
Slečna Drsňák 2: Ještě drsnější (2005)
Nudnej, otravnej,... Kam se to hrabe na jedničku... Ztráta 2 hodin života (na Primě s reklamama každých 5 minut). Vřele nedoporučuju !! Ani nevim, za co ta jedna hvězdička
Resident Evil: Rozklad (2008)
Nové zpracovnání, které dle mýho názoru, filmu prospělo a přispělo k celkovému oživení i když pro některé to může až moc připomínat počítačové hry, což není moc pozitivní.
Chlípnost nade vše (2004)
Dost "zajímavej" film :-D Ani nevím, co si o tom mám myslet, ale byla to sranda, to se nedá popřít!
Igor (2008)
Originální téma, skvělé zpracování. Super filmec ;-)
Rallye smrti (2008)
Nečekal jsem až takový film. Příjemně překvapil.
Divoška (2008)
Nebejt toho, že sem na to koukal s mladou, tak bych to vypnul po pár minutách. Předvídatelný, tupý,... Nechápu, proč to tu má tak "vysoké" hodnocení.
Panelák (2008) (seriál)
Největší nuda!! Vyvarovat se největším obloukem.
Postal (2007)
Uwe se zase vyznamenal. Co se mu musí nechat, že jsem se u toho filmu nasmál a to vážně hodně, kam se na to hrabou kde jaké komedie.
Ten Největší (2007)
Nenáročná sranda, která ale stojí za to shlídnout!
František je děvkař (2008)
Lepší 3* nebo horší 4*. Nadprůměrná česká komedie, protože jsem se u ní dokonce i zasmál. Ale nečekejte nic převratnějšího. Prostě česká komedie.