Oblíbené filmy (6)
Temný rytíř (2008)
Pýcha a předsudek (2005)
Daenseoui sunjeong (2005)
Eorin shinbu (2004)
Vážně pohodovej film u kterýho jsem se bavila. Potom co jsem film viděla jsem měla sto chutí si ho pustit znovu.
Vážně pohodovej film u kterýho jsem se bavila. Potom co jsem film viděla jsem měla sto chutí si ho pustit znovu.