Recenze (35)
Lajna - Talkshow (2017) (epizoda)
Za mě zatím nejslabší díl.
Samotáři (2000)
Aspoň pro mě zásadní kus český kinematografie.
Nedotknutelní (2011)
Jeden z těch filmů u kterých si myslíte, že "Life is good", spolu s velice příjemným soundtrackem.
Beznadějný trouba (2011)
Oddechovka. 3+1 za Zooey. :-)
Pohádky o mašinkách (1985) (seriál)
Jednoznačně nejlepší večerníček!
Johnny English se vrací (2011)
Celkem vtipné jedničce se to prostě nevyrovná. Škoda. English mě bavil tak 15 minut z celé stopáže, a to je hodně málo. Dvě a půl.
Full Benefits (2010) (seriál)
Perfektní oddechovka. :-)
Pod vlivem lásky (2008)
Naprosto perfektní! Nevzpomínám si na film, který má 4 hodiny, natož abych si vzpomněl na film, který mě čtyři hodiny bavil. Herecké obsazení výtečné a jejich výkony dokonce nezapomenutelné. Režisér pečlivě vybral správnou osobu pro každou roli. Hudba né moc výrazná, ale hezky doprovázela celý film. Rozhodně to ale není soundtrack, který bych musel hledat a mít.. Stopáž celkem dlouhá, ale zase kdyby to mělo jen 2 hodiny, tak si řeknu, že chci ještě, takhle mi to vyhovovalo. 95%
EZO.TV (2009) (pořad)
Hvězda za to, že se jednou za čas neskutečně zasměju, co tam volá za lidi. Navíc mi to v noci často slouží jako zvuková kulisa, když se učím.