Recenze (292)
Úžasná paní Maiselová - Série 3 (2019) (série)
Kvalita u tohodle seroše neklesá, možná spíše stoupá s každou sérii. Fantastický feeling 60tých let, skvělý herci, parádní hudba, úchvatná choreografie scén a kamera, která nemá momentálně v seriálovém světě konkurenci. A především je to opravdu zábava. Málo kdy se najde seriál, kterému nemám co vytknout, a jediné co můžu vytknout The Marvelous Mrs. Maisel je, že u posledního dílu každé série jsem strašně nasraný, že musím čekat další rok na nové díly. Tohle je důvod, proč si na měsíc jednou ročně zaplatit Amazon Prime, a pro mě aktuální seriálové Top 3.
Čerstvý vítr do kongresu (2019)
Skvělý, a pokud dopředu neznáte výsledek, opravdu napínavý, emocemi nabitý politický dokument. Plný motivace, inspirace, naděje a především touhy po změně v zavedeném americkém politickém systému ovládaném korporacemi.
Grass is Greener (2019)
Kriminalizace marihuany jako součást rasové kontroly - smutná historie i současnost USA. Legalize it!
Derek (2013) (seriál)
Gervais je asi jeden z posledních od koho bych čekal, že mi naservíruje nejlidštější seriál který jsem kdy viděl. Po shlédnutí chci být lepší osobou pro ostatní, a tímto způsobem mě jiná TV tvorba nezasáhla. I přes občasnou přepálenou nekorektnost vřele doporučuji.
Úžasná paní Maiselová - Série 2 (2018) (série)
Mrs. Maisel je zpět. "Palladino feeling" je lepší než kdy dřív, výprava je fantastická, kamera a hudba také a seriál stále nabízí spoustu skvělého humoru. Nemyslel jsem si, že Amy Sherman-Palladino někdy překoná Gilmorky, ale The Marvelous Mrs. Maisel je o stupínek vejš. Druhá série je stejně dobrá, možná i lepší, nežli ta první. Tenhle seriál je radost sledovat, má ohromnou duši a je z něj cítit poctivá filmařina. Pokud jste milovali Gilmorky, budete milovat i Mrs. Maisel a její opravdu zábavné stand-up výstupy. Vřele doporučuji. (viděno ve 2k, zdroj Amazon Prime)
Hans Zimmer v Praze (2017) (koncert)
Fantastická kreativní hudba a prvoligový hudebníci ve skvělém audiovizuálním zážitku.
Hříšnice (2017) (seriál)
Skvělý, i když místy trochu nudný seriál. Jessica Biel skvělá, Bill Pullman výtečný a Enid Graham jako démonická katolická matka excelentní. Myslím že by se to vešlo i do šesti dílů, ale někdo si může myslet opak. Každopádně tradiční Netflixovský nadprůměr.
Alias Grace - Episode 1 (2017) (epizoda)
Skvěle zahrané drama. Místy lehce drsné, ale především díky době a jejím zvyklostem. A i když je celkem průhledné o co vlastně jde a po pár dílech je vám jasné odkud vítr vane, nenudí. Výkon Sarah Gadon je fascinující.
MINDHUNTER: Lovci myšlenek (2017) (seriál)
Seriál, u kterého jste rádi že se o tom jen mluví a není to explicitně znázorněno :-D Skvělá psychologická povídačka
Rychlejší (2010)
Otřesná režie, mělo to padnout do lepších rukou - působí to jako debut nějakého studenta. Herci nevyužití, postavy ploché - např. Gudino v podstatě zbytečná, což je škoda. Jsou tam scény kdy to těm hercům nežerete, ale to je hlavně problém scénáře, který nutí postavy se chovat jednu chvíli tak a druhou chvíli úplně jinak, bez nějaké znatelné motivace. Akce minimum, a když už tak je na dnešní poměry dost podprůměrna. Záverečné "odhlalení" nefunguje vůbec protože vám film jasně sdělí kdo je onen tajný muž už zhruba v polovině. Bohužel, na to aby to byla jízda je to dost tupé a režijně nezvládnuté...