Recenze (29)
Osudový dotek (2004)
WOW......
Děti noci (2008)
prvni film, pri kterem se mi povedlo usnout v kine, hruza..... ztracenej cas
Rachel se vdává (2008)
kýbl nudy!!!!!
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Velmi.... velmi pusobivy, ale pred Forrestem?? Eee
Milionář z chatrče (2008)
Ufff, tak tohle je bezkonkurencne nejlepsi film za hooooodne dlouhou dobu.
Bio Ráj (1988)
Prostě nádhera!!!!! Film, u kterého jsem naplno hltala každý obraz, ani na chvilku nenudí. Je dojímavý, vtipný, moudrý a nádherný....
„Pane, vy jste vdova!“ (1970)
Dlouho mi trvalo než jsem se k tomuto filmu dostala....... a v žádném případě jeho shlédnutí nelituju. Opět film plný úžasných hlášek.
Dívka na koštěti (1971)
Parádní komedie, která se neokouká.
Mrazík (1964)
nemuzu jinak, nez za plnej. nase oblibeny rodinny pokoukanicko
Sněženky a machři (1982)
Prostě stará dobrá česká klasika. Komedie jak má být. Jeden z těch filmů, po kterých sáhnu několikrát do roka. Chystám se do kina na Sněženky po 25 letech ale bojím se, že budu zklamaná...