Recenze (1 486)
To se vysvětlí, soudruzi! (2024) (seriál)
Tak , tohle bylo fakt blbost . Už při prvním díle sem si řekl, na ti se nedá dívat ale, ok dáme tomu ještě šanci a další díly to samé nudné, o ničem . Škoda ztraceného času. 50%
Stovky bobrů (2022)
A tohle bylo jako co za film. Však je to nesledovatelné, nedá se ani na to koukat. 30%
Fallout (2024) (seriál)
Dobrý seriál akorát jsme museli čekat dlouho ale,vyplatilo se.Už je to dost dlouho co jsem hrál hru.Seriál se povedl .Další serii hned .80%
Polda (2016) (seriál)
Jednou něco začíná a něco končí. Seriál spolu s hercem Matáskem dostává získává seriál dobré krimi až, někdy komediální drive. Bříza a Mráz to je fakt top , ty jejich dohadovačky. Další serii by jsem klidně uvítal ale, tohle je už definitivní konec . 70%
The Walking Dead: Daryl Dixon (2023) (seriál)
Další spin-off. Je to originální, zápletka dobrá. Těším se na další sérii . 85%
The Walking Dead: The Ones Who Live (2024) (seriál)
Rickův návrat ,zpátky do sérii the Walking dead spolu s Michonne. Dozvíme se ,co se všechno stalo s Rickem, co nás opustil v seriálu walking dead. A dobré ukončení seriálu. Za mě 80%
Tokyo Vice (2022) (seriál)
Dobrý seriál , temná atmosféra, japonci, dobré prostředí, pěkná zápletka. Za mě 80%
Jedeme na teambuilding (2023)
Dobrá oddechovka. Je to tak, blbý až je to dobrý film. 60%
Ricky Stanicky (2024)
Tři kamarádi si vymyslí falešného kamaráda aby sváděli na něj všechny průšvyhy. Vcelku vtipná komedie , John Cena táhne celý film. Film pobavil. Za mě 60%
Neviditelné zlo (2024)
Čekal jsem od filmu daleko víc. Skutečně imaginární horor. 50%