Oblíbené filmy (10)
Forrest Gump (1994)
Je to takový doják. Ale rád se na něj kdykoliv podívám. Hláška "kapitán mi poradil ať investuji do ovoce" a on to Apple computer :-D
Rambo: První krev (1982)
Snad nejlepší akční film, který jsem kdy viděl. Nic ho zatím nepřekonalo a kdykoliv ho vidím tak na něj zaujatě koukám. No jo no nasrat Johnyho není žádná prdel :-D, to pak má člověk hned zpočítané,
Mlčení jehňátek (1991)
Parádní krimi thriller s Anthony Hopkinsem a Jodie Foster. Dobře nastartoval celou řadu dalších tří filmů s Hannibalem Lectorem.
Leon (1994)
Jean Reno jako zabiják ze staré školy a začínající a okouzlující Natalie Portman.
Shutter (2004)
Brrr tenhle horror je něco teda. Několik minut po shlédnutí mi běhal mráz po zádech.
Gran Torino (2008)
Pro mě parádní film s koncem hodným Clinta Eastwooda. Jo a měl moc pardání auto. :-)
Kmotr 1, 2, 3 (1992)
Tahle trilogie je parádní a hlavně excelující Al Pacino.
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Taková kultovka kde se Tarantinovi podařilo obsadit parádní herce (J. Travolta, Samuel. L. Jackson, Uma Thurman)
Hooligans (2004)
Můj oblíbený film z fotbalového prostředí.
Ong-bak (2003)
Skvělé film a hlavně brilatní ukázky bojového umění u Tonyho Jaa.