Poslední recenze (365)
Oppenheimer (2023)
Prvá hodina bola slabá, no potom sa to rozbehlo na 100%. Bavil som sa napriek tomu, že som čakal viac scén z Los Alamos. Technicky dokonalé ale škoda toho úvodu. 85 %
Avatar: The Way of Water (2022)
Avatar 2 je jednoznačne lepší ako 1ka. Je to vizuálne pestrejšie a scenár je lepší aj keď stále má medzery. Bral som to hlavne ako vizuálny zážitok a ten je 100 %ný. Po rokoch je tu opäť plnohodnotné 3D kde majú aj postavy hĺbku a nie sú to iba 2D figúrky v popredí. Efekty sú bezchybné a celkovo po technickej stránke filmu nie je čo vytknúť. Treba sa pripraviť na 3 hodinovú dĺžku, ale ubehne to celkom dobre pretože sa postupne menia prostredia a vizuálne film neomrzí. 85 %
Ängelby (2015) (seriál)
Námet je zaujímavý a dopozeral som to do konca pretože som chcel vedieť ako to dopadne. Ale je to zbytočne prekombinované a hlavne rozťahané. 6-8 dielov by úplne stačilo a potom by to bolo pokojne aj za 4* pretože technicky je to na dobrej úrovni a miestami je aj atmosféra porovnateľná s najlepšími severskými seriálmi.