Recenze (4 349)
Mžitky (2016)
Podobných filmů už bylo natočeno, zdá se mi, už trochu moc, zejména, zejména těch, co jsou si šechny podobné. Nějak mne to emočně minulo. Chvílemi mi to připadalo až nudné, v každém případě studené. Nicméně klobou dolů před Bogusławem Lindou.
Bullet Train (2022)
Po několka minutách mě to přestalo baavit. Měl jsem dojem, že se filmaři víc předvádějí, než by mi něco chtěli sdělit.
Na krok od nebe (2011) (seriál)
Hlouipoučké příběhy hrané herci, z nichž nejslabší je Terence Hill. Nejpovedenější na celém seriálu jsou Alpy.
Pluk mizerů (2022) (seriál)
Moc nepátrám po historické aiutentičnosti, nepochybně je s ní seriál na štíru. Ale kouká se na to nádherně.
V prach se navrátíš (2022)
Film prostinký jako život.A stejně silný.
Ninjababy (2021)
Poctivě upřímný film o právu nemít dítě, stejně jak o odpovědnosti za ně, o rasismu, přátelství, toleranci.
Il Boemo (2022)
Jakoby autoři chtěli víc, než čeho jsou schopni. Chvílemi krotké porno, chvílemi zadumaná filozofie bez myšlenky, chvílemi k nepřečkání ztdlouhavé. Hudba -fajn, ale sama to neutáhnoe.
Praha stověžatá (2016) (divadelní záznam)
Kdyby neexistovalo Českí nebe a kdyby to nebyo tak chaotické, líbilo by se mi to víc.
Elvis (2022)
Originální a dokonalé.
Vlakoví lupiči (1973)
Western na motivy Velké Liverpoolské Steepelchase. Víc se tu jezdí sem a tam na koních, než mluví. Na konci se trochu střílí a vybuchuje dynamit. Samotný závěr přináší nečekanou pointu.