Diskuze - Nejlepší v sérii
Nejlepší v sérii
Nevím, zda-li to tu již někdy bylo. Napadlo mě založit hlasovací diskuzi na téma nejlepší film v dané sérii. Mělo by se jednat o filmy, které mají alespoň dvě pokračování.
Sestavte žebříček od nejlepšího filmu k nejhoršímu z vybrané série. První film v žebříčku dostane počet bodů shodný s počtem filmů v sérii, každý další o bod méně.
V hlasování můžete uvést, v jaké sérii by jste chtěli hlasovat příště, pokud se bude názor opakovat, zařadím jí do hlasování, pokud ne, vyberu nějakou sám.
HLASOVÁNÍ PROBÍHÁ VŽDY TÝDEN, KONEC HLASOVÁNÍ JE V PONDĚLÍ VE 14:00.
Předchozí série:
Rocky - vítěz: Rocky (1976) 22% hlasů
Harry Potter - vítěz: Harry Potter a Kámen mudrců (2001) 16% hlasů
Star Wars - vítěz: Star Wars: Epizoda VI - Návrat Jediho (1983) 16% hlasů
Vetřelec - vítěz: Vetřelci (1986) 27% hlasů
Rychle a zběsile - vítěz: Rychle a zběsile 5 (2011) 20% hlasů
Indiana Jones - vítěz: Dobyvatelé ztracené archy (1981) 35% hlasů
Smrtonosná past - vítěz: Smrtonosná past (1988) 33% hlasů
Návrat do budoucnosti - vítěz: Návrat do budoucnosti (1885) 47% hlasů
Aktuální série: Pán prstenů
Hlasovat můžete pro filmy: Pán prstenů: Společenstvo Prstenu (2001), Pán prstenů: Dvě věže (2002), Pán prstenů: Návrat krále (2003), Hobit: Neočekávaná cesta (2012), Hobit: Šmakova dračí poušť (2013), Hobit: Bitva pěti armád (2014)
1) Pán prstenů: Dvě věže 16b
2) Pán prstenů: Návrat krále 12b
3) Pán prstenů: Společenstvo Prstenu 11b
4) Hobit: Šmakova dračí poušť 8b
5) Hobit: Bitva pěti armád 10b
6) Hobit: Neočekávaná cesta 6b
Hlasovali: jarous (6), cingi.t (6), CarnTheNunya (6)
Ano, tak to bude. Prvni hlasovacky jsou strasne zname, ale u tech poslednich mam problem, ze mi to strasne splyva dohromady. A neco jsem vubec nevidel.
Řekl bych, že ty filmy byly naopak všechny známé:
Rocky - vítěz: Rocky (1976) 22% hlasů
Harry Potter - vítěz: Harry Potter a Kámen mudrců (2001) 16% hlasů
Star Wars - vítěz: Star Wars: Epizoda VI - Návrat Jediho (1983) 16% hlasů
Vetřelec - vítěz: Vetřelci (1986) 27% hlasů
Rychle a zběsile - vítěz: Rychle a zběsile 5 (2011) 20% hlasů
Indiana Jones - vítěz: Dobyvatelé ztracené archy (1981) 35% hlasů
Smrtonosná past - vítěz: Smrtonosná past (1988) 33% hlasů
Návrat do budoucnosti - vítěz: Návrat do budoucnosti (1885) 47% hlasů
Mi neříkej, že tyto filmy jsou neznámé.
Logicky mluvím o této diskuzi, ale tvůj mozeček to pochopit nedokáže, takže mě tvůj příspěvek nepřekvapuje.
Hádám, že mluvíš o sobě.
V pohodě, zas tak moc by mi to nevadilo, jen jsem byl překvapený. Co se týče toho datumu, tak staré příspěvky jsem si neprohlížel. Jinak dík. :D
Kouknu na datum ne? Jak jsi jí vůbec vyhrabal, když na hlavní stránce už dávno není? Bohužel byla malá účast, vždy hlasovalo tak max 5 lidí včetně mě.
na příspěvěk reagoval CarnTheNunya, ro1man
Nebo stačilo do popisu napsat "mažu diskuzi" a nebo jsi to mohl sem hodit jako příspěvek, jak já mám vědět, jestli diskuze ještě běží nebo ne?
na příspěvěk reagoval MartinS96
Sorry, ale maš asi půl roku zpoždění a diskuze už bohužel neběží.
na příspěvěk reagoval CarnTheNunya
A příště bych prosil Transformers, nebo trilogii Spider-Man s Tomem Maguirem a nebo Piráty z Karibiku.
na příspěvěk reagoval MartinS96
1. Dvě Věže, 2. Společenstvo, 3. Návrat Krále, 4. Neočekávaná Cesta, 5. Šmakova Dračí Poušť , 6. Bitva Tří Armád
Já nemám rád fantasy, ale tohle si určitě někdy doplním. Teda tu původní trilogii, na hobita kašlu. :D
1. Dve vežičky, 2. Návrat Aragorna, 3. Spoločenstvo prstienka, 4. Bilbo tretí, 4. Blbo prvý, 5. Bilbo druhý :D
na příspěvěk reagoval MartinS96
Bitva pěti armád, Šmakova poušť, Dvě věže, Návrat krále, Společenstvo prstenů, neočekávaná cesta
Veď som to tam nahodil.... :D
1,2 a 3 :)
1,2,3
Dvojka, jednicka, trojka.
"Nečekaně" zvítězila legenda a zakladatel "klaustrofobickýho akčňáku" Die Hard jednička.
Nové hlasování, tuhle sérii viděl snad každej, tak koukejte hlasovat nebo to tu zavírám. :D
Hlasování mělo sice končit včera, ale když je nás tu tak málo...
za mne past 1 , past 3, past 2 ,past 4 a past 5
na příspěvěk reagoval MartinS96
Tak spoustu lidí baví, takže je fér ji tu mít. Pro je to zvracení na pro mě druhou nejlepší sérii :)
Vlastně je to taky poprvé, co mě napadlo, že by si 5ka zasloužila vůbec nezmínit a nedat jí tím ani bod.
na příspěvěk reagoval Ellmariachi
Past 1
Past 3
Past 4
Past 2
Tyhle všechny jsou super a nedám na ně dopustit, ale pak dlouho dlouho nic, pak Esmeralda, Tak jde čas, Kameňák, až pak někde je
Past opět v akci.
na příspěvěk reagoval MartinS96
Klidně ho dát můžu, ale to je zase můj rest.
1 – Smrtonosná past
2 – Smrtonosná past 3
3 – Smrtonosná past 2
4 – Smrtonosná past 4.0
5 – Smrtonosná past: Opět v akci
1 – Smrtonosná past (1988)
2 – Smrtonosná past 3 (1995)
3 – Smrtonosná past 4.0 (2007)
4 – Smrtonosná past 2 (1990)
5 – Smrtonosná past: Opět v akci (2013)
Omlouvám se za zpoždění, možná kdyby mi to pan Real Tom Hardy nepřipomněl mohl být tento týden bez hlasování. :D
Vypadá to sice že Dobyvatelé zracené archy zatím vyhráli s největším rozdílem, ovšem pouhý jeden hlas pozadu byla Poslední křížová výprava, dohromady tyto dva filmy získaly 68,75% vašich hlasů.
Tentokrát se podíváme jaký film máte nejradši s Johnem McClanem v hlavní roli. Pokud teda někdo bude hlasovat........ :D
Aj Vetřelce :(
Tak rychle a zběsile jsem prošvihl :(