DVD & Blu-ray

DVD

Komentáře k zobrazeným filmům

  • TeeAge -
    Predátor: Evoluce (2018)
    *** 8.12.2018

    | Rozpočet: 88 miliónov $ | Tržby: 160,5 miliónov $ | Vnímal som pozitívne tento nezvyčajný pokus o žánrovú zmenu u kultovného titulu. Komediálna linka funguje slušne, a ja som sa príjemne bavil. Nemôžem ale hodnotiť vyššie, pretože hlavné atribúty, ktorými sú atmosferickosť a nevypočítateľnosť, tu totálne chýbajú, a tým pádom to nie je "TEN Predátor", je to len "Predátorík" na jedny raňajky.

  • castor -
    Alfa (2018)
    *** 5.11.2018

    Snesl bych, jak je příběh jednoduchý, horší je to s tím, že jedna náhoda střídá druhou, chybí napětí a dá se říct, že hlavního hrdinu doprovází spíš štěstí než cokoliv jiného. Sympatický mi nebyl, kdyby ho hned na začátku něco rozsápalo, nijak bych ho nelitoval. Šablonovitě se tedy prokousáváme tím, že mladý hrdina vyráží na svůj první lov. V jeho průběhu má dospět, získat respekt otce i svého kmene. A přežít. Což se mu po pádu ze skály úplně nepodaří. Respektive tlupa ho považuje za mrtvého a vydává se zpět do tábora. Kluk se zmátoří, sčuchne s vlkem a spolu to dají, ačkoliv na ně číhá nebezpečí na každém kroku. Tedy alespoň si to máme myslet. Jenže divák nedostane ani drsnou podívanou, ani nic moc jiného. Furt je to pohádkové dobrodružství, které navíc ve druhé polovině zoufale dojde dech. A tempo. Ano, příroda je fajn, hraje důležitou roli, ovšem nespočet scén vzniklo před velkým plátnem, což je dost vidět. Emočně je to chladné, realismus si dal dovolenou (kluk rozdělá oheň za jakékoliv situace a z ničeho – dokonce i po koupání v ledové vodě a ve sněhem zaváté krajině). Nicméně celá rodina může spokojeně držet palce. Já je nedržel a ty tři hvězdy jsou hodně dietní.

  • Zeck -
    Pátrání (2018)
    ** 21.10.2018

    Směšně nerealistická kriminální zápletka zaobalená do až iritujících video screenů monitorů, displejů a obrazovek, skrze které se celý děj odehrává. Iritující je to především z toho důvodu, že se nejedná o nic originálního a přesně tímto způsobem vzniklo už před lety několik filmů, které byly ve většině případech propadáky a šílenost v dvouhodinovém pozorování pracovní plochy hlavní postavy byl jedním z hlavních důvodů, proč tomu tak bylo. Aktuálních 84 % u tohoto hypu mě tedy poměrně šokuje, jelikož na rozdíl od těch hororů kde jeden klik myší mohl znamenat smrt, zde vysloužilý MCBP hláškař a zoufalý fotr předvádí až tristně fádní klikačku na facebooku, což je asi to nejnapínavější, co za celý film předvede, krom "šokujícího" odhalení fake profilu s profilovkou z fotobanky. Kouzlo nového a nevšedního napětí z notoricky známého prostřední každého uživatele internetu zde neexistuje, protože to zkrátka nic nového není, takže člověk po příjemné stopáži dojde k závěrečným titulkům a zjistí, že technické zpracování filmu viděl už šestkrát jinde (a lépe) a samotná pointa je tak stupidní, že to vlastně ani nestálo ze zhlédnutí. 50 %

  • Mertax -
    Jan Palach (2018)
    ** 25.9.2018

    Premiéře filmu na LFŠ předcházelo promítnutí 35minutového filmu Zmatek (1968), který je dokumentem zachycujícím srpnovou okupaci. Nepříliš známé záběry od několika kameramanů dokázaly i při krátké stopáži postihnout nálady a pocity onoho osudového léta. O to silnější pak byl kontrast s hraným filmem, který selhal v každém ohledu. Skromná výprava dává vědět, že peněz nebylo mnoho, avšak i s tím se dá pracovat. Problémem je, že všichni na plátně vypadají, jak kdyby právě vyšli z kadeřnictví a schůzky se stylistou. I sovětští vojáci mají po dlouhé cestě nažehlené uniformy./// Vyprávěním se snaží režisér přiblížit Palacha, který byl zkrátka běžný student, jenž randil, četl a kterého máma peskovala, že si neuklidil pokoj. Nedaří se však vůbec přiblížit vnitřní pochody, které k činu vedly. Palach žádné podrobné vysvětlení nezanechal a dodnes jeho rozhodnutí mnozí nejen nechápou, ale i odsuzují, neboť vnímají sebevraždu jako zbabělost. Ať už je váš postoj jakýkoli, faktem je, že coby diváci sledujeme jen sérii doslovných či zcela návodných scén. Tu jde Palach do kina na grotesku a někdo v ní hoří, poté si čte, jak se upálil mnich. Nic z toho nemá základ v historických pramenech, ale o to nejde, byť se scenáristka snažila vycházet z faktů. Vedlejší linie jsou neuzavřené, a působí tak odbytě. Palach je v podání Zavadila neskutečně topornou postavou, která nemluví, ale deklamuje. Ostatní herci byli očividně vedeni stejně, takže jen koženě prohlašují, co si myslí, a nápadně nás informují o různých historických souvislostech. Scény ve Francii jsou neskutečnou křečí a nejsou jediné. Sedláčkovi jako vypravěči schází rafinovanost, byť se mu nedá upřít, že poslední sekvence, ve které se příliš nemluví, je velmi silná. [LFŠ]

  • choze -
    Poslední zúčtování (2018)
    * 22.9.2018

    NÁHLÁ SMRT byla kinobéčko za 50 mega, tohle je její videoklon za 20, přičemž většinu rozpočtu si nejspíš rozebrali herci. NS mám docela rád, ale tohle je tak zoufale přes kopírák (jediná věc, kterou si lajzli navíc, byla honička na motorkách) jen v mnohem levnějším aranžmá, že mě to prostě nebavilo. I když je Bautista docela sympaťák.

  • MrHlad -
    Spolu to dáme (2017)
    ** 14.9.2018

    Flákač Lenny musí dělat společnost umírajícímu Davidovi. Nadšený z toho není, ale brzy zjistí, že mu tenhle kluk přirostl k srdci. A i když se z nich stanou kámoši, zákeřná nemoc číhá za rohem...Spolu to dáme bohužel do žánru dojemných komedií nepřináší nic nového, ale především se bojí být opravdu zábavná a legrační. Takže ve výsledku především nudí. Když to znovu pustíte Nedotknutelné, dá vám to víc.

  • JAn -
    Sestra (2018)
    *** 6.9.2018

    Corin Hardy měl možnost vytvořit působivý gotický horor, ale jeho Sestra ve výsledku skutečně je jen pouhou jeptiškou na pružině. Veškeré strašení je veskrze primitivní, opírající se o mnohokrát viděné a poměrně laciné lekačky, které navíc trpí špatným načasováním. A ty, co by fungovat mohly, už bohužel známe z trailerů a všemožných promo videí. Nedočkáme se ani žádné důmyslné práce s prostorem a působivé kulisy nakonec nejsou ničím jiným než smutnou a nevyužitou ozdobou. Vyměnit historický klášter za jakýkoli dům někde na předměstí, Sestra by snadno zapadla mezi průměrnou americkou produkcí. Velká škoda je, že tvůrci nepokusili opřít ani o duchařské historky opředené kolem skutečného opatství Cârța a ve výsledku k nim odkázali jen v jedné zapadnuvší větě. Navíc pronesené podivnou postavou Francouze, která má sice poměrně důležitou úlohu, ale jinak si s ní scénárista očividně nevěděl rady a tak jí přiřadil tu nejotravnější možnou roli. Ale abych jenom nehanil, oproti Leonettiho Annabelle je Sestra minimálně o řadu a půl výš. Vzhledem ke krátké stopáži rozhodně nenudí a obsahuje minimálně půl tuctu opravdu působivých momentů. Navíc má Taissu Farmigu, která skutečně je mladší verzí své sestry (v tom nejlepším smyslu slova), a přímo dokonalou finální scénu, co film mrazivě spojí s počátkem celé série.

  • LIVINGDEAD -
    Na jeden nádech (2018)
    * 20.8.2018

    10% dávám za tu mlhu. Pohled ze střech domů na mlhu byl fascinující. Co už ale bylo trapné, tak příběh. Všichni se mohou přetrhat kvůli náně zavřené v kapsli. Nějak jsem se ani nedozvěděl, proč se ta mlha objevila? Je ale možné, že jsem tuto informaci zaspal. Vím jen, že se uvolnila po zemětřesení z podzemí. A co mne úplně vytočilo? Chlápka nahání po ulici pes, utíká a spadne do řeky a když vyleze, tak shání suché šaty. Je to centrum Paříže, na ulici jeden butik vedle druhého a on suché šaty stahuje nebožtíkovi.... to prostě nemá logiku...

  • TeeAge -
    Equalizer 2 (2018)
    *** 17.8.2018

    | Rozpočet: 62 miliónov $ | Tržby: 190,4 miliónov $ | Pre mňa oveľa podarenejšie, než jednička. Paradoxne, malé dejové linky ma zaujali viac, než ta hlavná - prišli mi duchaplnejšie a vývojaschopnejšie. Denzel je na svoj vek v prekvapivo dobrej forme - v lepšej, než napríklad pred desiatimi rokmi. I napriek tomu už trošku začína plniť v Hollywoode rolu, ako Liam Neeson. Ale mne to vôbec nevadí. Faqua mal lepší materiál pod rukami s Olympusom a Southpaw, tak dúfam, že niečo podobné opäť prinesie. Ps: Na Pedra Pascala sa teším v každom filme, ale scenáristi mu veľa hĺbky tentokrát nedopriali.

  • MrHlad -
    Špión, který mi dal kopačky (2018)
    *** 15.8.2018

    Mila Kunis a Kate McKinnon jako dvě obyčejné holky, které se octly ve válce špiónů. A je u toho spousta překvapivě solidní akce, ale i humoru, který však nešlape tak, jak by bylo ideální. Kate McKinnon se snaží krást si film pro sebe, bohužel dost často balancuje na hraně trapnosti. S kratší stopáží a sehranější hereckou dvojicí by to mohla být fajn komedie. Takhle je jen průměrná.

  • Tetsuo -
    Kluci z hor (2018)
    * 17.5.2018

    Bart Simpson zahraňuje Marge Simpsonovou. Směšný film, který si hraje na drama a humanistické umění. Nesmysl po stránce medicínské, psychiatrické, právní, bez jasných motivací jednotlivých postav. Nikdy jsem Jiřího Lábuse neviděl hrát ta špatně.

  • Rimsy -
    Selský rozum (2017)
    *** 31.10.2017

    Selský rozum bohužel až příliš jednotvárně kopíruje koncept Matrixu AB, který mi už před těmi pár lety přišel přehnaně jednostranný. Investigativní práce novinářů přitom přinesla hned několik nových zjištění, které jsou však poskládané dohromady poměrně nenápaditě, suše a bez dostatečné režijní jistoty. Vyznění několikaminutových monologů Babišových "obětí" (mezi nimiž samozřejmě opět nechybí Bohumír Rada) vyšumí do prázdna, jelikož film bez silného vedení nechává všechny hejtry zdlouhavě vypovídat. Jsem možná zbytečně zlý, ale zmatenost a nekoncepčnost rychle vede k nudě, ve které zanikne jak široké spektrum probíraných témat, tak nezpochybnitelná práce, již sesbírání informací muselo dát. Takhle je z toho jen další šokované pozastavení nad tím, co se u nás děje. Ovšem s tím (jak správně píše xxmartinxx), že každého jen utvrdí v jeho počátečním postoji a nikam dál diskuzi neposune.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace