DVD & Blu-ray

DVD

Komentáře k zobrazeným filmům

  • LIVINGDEAD -
    Všechno nebo nic (2017)
    *** 20.5.2017

    České filmy nemusím, ale tento film mne mile překvapil. Dokonce se našlo i pár vtipných momentů. Nějak nechápu, proč se do filmu museli najímat polské herce a následně dabovat, když je to Česko - Slovenský film? To už u nás opravdu nemáme žádné dobré mužské herce? Jinak Mareše jsem si ani nevšimnul. až po slédnutí jsem zjistil, že hrál psychiatra

  • xxmartinxx -
    Pasažéři (2016)
    ** 28.4.2017

    Ten film má skvělý námět. Ale náměty jsou ta nejbanálnější věc, producenti mají šuplíky přeplněný úžasnejma námětama! A provedení je fatálně špatný. Fádně vykreslené postavy, jejichž chování je tak povrchně čitelné a bezrozměrné, až je to kusem otupující a kusem urážlivé. Neexistenci opravdového konfliktu (protože při tomhle nastavení je nevyhnutelný usmíření mezi nima, ty postavy nemají dost velký rozměr na to, aby mohly cokoliv jiného než naplnit klišé) si musí scénář vypomoct tím, že uměle dodá potuchu lodi - aby vůbec existovala nějaká iluze napětí. Jde o ukázku veskrze špatně realizovaného námětu, film nedokáže těžit svůj potnciál a musí si pomáhat tupýma berličkama, které by mohly přijít kdykoliv v jakémkoliv filmu. Stačí porovnat třeba s Moonem s podobným námětem...

  • verbal -
    Hra o všechno (2017)
    *** 16.4.2017

    A máme tu další kulantní žabožroutský originál, jenž nejprve zcela bez servítek vyčorovali cigoši, páč v něm bylo hodně olova a Paňdžáb je daleko od civilizace, a teď si obvyklý hraný dabing s raději přiznaným kreditem pro původního scénáristu přepapouškovali i pojídači horkých psů. A všichni stejně jen kopírují Depalmu v letech jeho nejlepší formy. Čili nesympatického arabáše a následně bolyúdskou hvězdu Romana Žigu jen vystřídal slizký a jakože zlý Džejmí Liškaa, aby s bodnou ranou v játrech, do které ho ještě tak co pět minut někdo vší silou kopne, kompletně vymlátil a vystřílel hnízdo lasvegaské mafie při záchraně svého čokoládového dárce orgánů. A hádejte co? Dobro, čestnost a profesionální resuscitace nakonec zvítězí nad zlem, korupcí a za normálních okolností smrtelnými traumaty, ukáže se, že Džejmí je ve skutečnosti správňák a pyjonýr a slunce může šťastně zapadnout nad znovunalezenými rodinnými hovnotami. No, nevidět téměř nachlup stejnou a bezpatetickou předlohu, prohlásím to za poměrně zábavné, dobře natočené a svižné Smrtonosné kasíno. Takhle ale musím být spravedlivě přísný, zakurvovat něco o zbytečném rymejku pro anglosaské dyslektické debily a za trest jít o jeden rozškrábaný krvavý puchýř dolů.

  • Botič -
    Rozpolcený (2016)
    ***** 8.4.2017

    Split má hodně blízko k tomu být označený za nejlepší film, jaký M. Night Shyamalan kdy natočil. Není to ani tak díky Jamesi McAvoyovi, i když ten na tom má taky svůj podíl, ale hlavně díky konci, který dokáže vyrazit dech a přehlušit předchozí události. Vypadá to, že kariéra kdysi nadějného Inda zase začíná pomalu nabírat ten správný směr a jsem upřímně hodně zvědavý na to, s čím příjde příště – jen těch jedenáct let plných zklamání prostě jeden zatraceně dobrý film vymazat nemůže.

  • Slasher -
    Proč právě on? (2016)
    **** 12.3.2017

    Nic zázračnýho to není, myšlenka ohraná, šlo asi ještě nabít dějem a zesílit finále, ale k lepším komediím se zařazuje s přehledem. Důvod jasný - Franco, Cranston a jejich interakce. Říkám si, do kolika asi sehraje tu svou mladistvou nablblost a roztomile kreténskej úsměv, jak už mu táhne na 40 :) Dále baví camea, sídlo plný zvířátek, tech-vymožeností a píčovinek (kapybary), jo a kdo táhne z dalších postav je taky jasný - K.M. Key a jeho estate manager.

  • kleopatra -
    Spojenci (2016)
    **** 22.2.2017

    Film, na který můžete pozvat drahou polovičku, když si chcete udělat hezký večer a naladit se kultivovaným filmovým zážitkem s poutavým příběhem, napětím, romantikou, dojemnými okamžiky, s oku lahodícím Bradem pro ženské publikum a Marion pro to mužské. Jen si nedovedu představit za války mejdlo s plnou chalupou lidí a připalujícím se stroganoffem v troubě na prahu náletu. Každopádně určitě doporučuji, Spojenci jsou film působivý, natočený vkusně a decentně do samotného konce.

  • sniper18 -
    Resident Evil: Poslední … (2016)
    *** 27.1.2017

    Na posledný Resident Evil som sa veľmi tešil, síce posledný Retribution bol hrozný a ani Afterlife nebol žiadny zázrak, ale prvé tri diely sú moje obľúbené béčkové klasiky, ktoré pozerávam opakovane a po vyjadreniach režiséra o návrate ku koreňom série som bol na jej uzavretie veľmi zvedavý, no nakoniec sa aj tak neubránim dosť silnému sklamaniu, aj keď skôr len z pohľadu fanúšika, inak to zase tak zlé nebolo. Na jednu stranu boli vyjadrenia prakticky pravdivé, skutočne je to návrat k štýlu pôvodných dielov, o brakovosti Retribution, ktorý bol už na prvý pohľad jeden veľký nezmysel a výsmech tu nemôže byť ani reči a rovnako takmer úplne zmizli rôzne spomaľovačky a samoúčelné momenty, ktoré majú byť neuveriteľne cool, ale moc im to nejde, čo mi zase prekážali na Afterlife, ktorý sa mi ale inak pozdával. Tento posledný diel jednoducho ponúkne to, čo aj pôvodné diely, ale v podstatne nižšej kvalite a aj v nevhodnom pomere, dalo by sa povedať, že prvá polovica je vlastne o dosť horšia trojka a druhá zase omnoho horšia jednotka. Ale už zápletka sa mi moc nepozdávala, myslím, že záverečný diel takejto apokalyptickej série by si zaslúžil niečo lepšie, než len návrat do podzemného komplexu a získanie protilátky, je to jednoducho príliš béčkové a až moc priamočiare. Ale zase musím uznať, že prvá polovica mala svoju úroveň, ponúkla viacero zaujímavých sekvencií, svižné tempo a parádne lokácie zničeného sveta. Ale v druhej sa to už zasekne, hlavnou slabinou pôvodných dielov boli jednoznačne finálne súboje, ktoré ma na rozdiel od zvyšku filmu moc nebavili a v tomto prípade je vlastne celá druhá polovica jeden dlhý finálny súboj a už ma to niekedy aj dosť otravovalo. No aspoň finále sa podľa mňa celkom vydarilo, obstojne to uzavrelo nielen príbeh Alice, ale vlastne aj tejto apokalypsy, takéto zakončenie si táto séria zaslúžila. Trochu sklamaním je aj akcia a to dokonca aj tým, že jej je tu až príliš moc. Ešte spočiatku sa mi celkom páčila, je rozmanitá, vyhovoval mi výber prostredí a pestrý výber protivníkov, takže sú tu monštrá, zombie a aj vojaci Umbrelly a síce je poriadne zostihaná, ale aspoň sa odohráva cez deň a tak mi prišla dostatočne prehľadná. Ale potom to už upadne, scény s laserom sú úplne zbytočne prehnané, s prvým dielom neporovnateľné a tých stretov s hlavným záporákom je príliš moc, funkcia predvídania správania bol teda poriadne zlý nápad a tak tu ma už nič nebavilo. A tak najviac sa mi páčia scény s transportérom alebo hummer vs lietajúce monštrum. Rovnako sklamaním je aj obsadenie, Milla Jovovich je samozrejme tvár série, ale už ma nebaví ani zďaleka tak, ako práve v tých prvých troch dieloch, z jej nových pomocníkov za niečo stojí jedine stará známa Ali Larter a v rámci záporákov Iain Glen síce má charizmu, ale inak je jeho postava úplne nezaujímavá a Shawn Roberts zase nemá moc priestoru. A Paul W.S. Anderson to zvládol dosť rozporuplne, na jednej strane určite musím pochváliť celkovú vizuálnu stránku, prostredie a efekty sú vzhľadom na rozpočet perfektné, ale zase je to až moc zostrihané a rovnako občas sa mu darí navodiť obstojnú atmosféru, dokonca aj efektné ľakačky a relatívne seriózne prevedenie, aby to následne pokazil niečím otravným, čo pôsobí ako z úplného braku. A celkom chválim aj hudbu. Takže moje očakávania sa určite nenaplnili, ale celkovo to zase určite nebolo zlé, skôr len poriadne rozporuplné. Brakovosti Retribution sa to nepribližuje, ale po ňom je to pre mňa najslabší diel, aj Afterlife mi prišiel zábavnejší a zaujímavejší. 52%

  • Malarkey -
    La La Land (2016)
    **** 22.1.2017

    Muzikál popravdě není a nikdy nebude můj šálek rooibosu. Na druhou stranu je ale Damien Chazelle hodně velké lákadlo, které by bylo škoda nechat si ujít. Už kvůli dokonalému Whiplashi. La La Land má totiž i přes obyčejnou zápletku naprosto krásná taneční čísla, perfektní pár v podobě Ryana Goslinga a Emmy Stone, velice pěkné písničky a téměř dokonalou závěrečnou scénu, kterou by si neměl nechat ujít žádný milovník filmařiny, který tvrdí, že filmy jsou tu především proto, aby nás bavily. Celý film ale nemá jen těchto pár nej, on také zároveň dokazuje i to, že Damien Chazelle je nejen precizní filmař, ale i obrovský milovník jazzu, u kterého se dá předpokládat, že do budoucna nám ho s radostí ještě párkrát vnutí. A mně to teda vůbec vadit nebude.

  • xxmartinxx -
    xXx: Návrat Xandera Cage (2017)
    **** 19.1.2017

    Asi by bylo nerealistický to čekat lepší. Jasně, prospělo by míň postav a pomalejší střih, díky kterýmu by si šlo vychutnat nápady. A že těch nápadů je překvapivě hodně! Od designu lokací po detaily choreografie. Samozřejmě je to pitomý výplach jdoucí ve stopě sebeparodického Rychle a zběsile, ale někdy to stačí. Plus vynikající 3D pracující s plány obrazu. 70 %

  • Marigold -
    Velká čínská zeď (2016)
    ** 5.1.2017

    Čínský miliardář dal chechtáky, Hollywood největší hvězdu, Říše středu kdysi skvělého režiséra a div světa. Výsledek? Bezpohlavní, kulturně indiferentní a ušmudlaná prasoryba, která největší naděje budí v prvních dvaceti minutách. Jenže ten výtvarně vymazlenější Warcraft se nakonec stejně utopí v polívce plné nedovařených postav, vypravěčských neobratností a úsměvné ideologie, která se zoufale snaží konvenovat zcela rozdílným typům publika. Správný kritik prý nepoužívá slovo nuda. Jenže tady je bezradnost kastrovanost až fyzicky citelná. Takže sorry, NUDA.

  • Mertax -
    Fantastická zvířata a kde je … (2016)
    *** 16.11.2016

    Retro variace na Pokémon Go má na 133 minut příliš řídký příběh, v němž se bez jakéhokoli rytmu střídají strašidelné, destruktivní (překvapivě ve velkém měřítku) a humorné scény. Redmayne coby magiozoolog sice odložil šaty dánské dívky, ale zůstal mu zjemnělý hlásek, stydlivé odvracení zraku a nepřítomné pohledy na hranici snesitelnosti. Ztrápený záporák je odhadnutelný už od prvního záběru, v němž vidíme jeho zmučený výraz a účes podle hrnce. Politická linie působí násilně a kouzly se trochu šetří, i když se občas podaří navodit atmosféru magického světa. Nejvíce utkví nečar (Fogler) a s ním flirtující nitrozpytka (Sudolová), zelená odrůda Groota a zábavný hrabák ve zpomaleném záběru, který by snad stál i za 3D, na které mimochodem dohlížel Heyman (Gravitace). *Velký spoiler* Při závěrečném zvratu zalitujete, že sympatického Farrella nahradil odulý Depp s vizáží kolotočáře, na němž je nejděsivější jeho blond přeliv. 55 %. [2D s titulky, kino]

  • Gilmour93 -
    Imperium (2016)
    *** 8.9.2016

    Harry Potter and the White Pride. Nikdy bych neřekl, že uvidím známého učně z Bradavic ukazovat, jak je vysoký Hagrid a vyřvávat při tom něco o bílé síle, ale škatulky jsou od toho, aby se opouštěly. Jak se to podařilo klansmanu Radcliffeovi posuďte sami, za mě moc ne.. Infiltrační thriller o FBI volavce, která v hnízdech neonacistických orlů využívá toho, že má oproti nim dvojnásobné IQ a z každé krizové situace obratně vyvázne. Jalový (tím nemyslím, že se mělo zamořit půl východního pobřeží) a přehnaně idealistický závěr nakonec stlačí hodnocení do zapomenutelného průměru. Co se týká rozpočtu této protiteroristické operace, pro Federální úřad vyšetřování byla asi nejnákladnější položka nákup odvykacích žvýkaček pro agentku Zamparo..

  • flanker.27 -
    Legenda 17 (2013)
    **** 1.3.2014

    Budiž dopředu řečeno, že bych dokázal vyjmenovat jen málo větších zmrdů, než jsou Kanaďani na ledě. Je to zvláštní, země demokratická, politicky korektní, ale jak jde o hokej, stávají se z těchhle polovičních poddaných královské koruny totální hovada. Ano, světovou sérii nakonec vyhrála o zápas Kanada, ale taky díky tomu, že v šestým zápase Charlamovovi zcela cíleně zlomil nohu Bobby Clarke. Kanaďani se tím ani nijak netajili. Ostatně tohle jim zůstalo dodneška, mnoho lidí si jistě bude pamatovat co např. v letech 1997, 2004 nebo 2010 prováděli nám. Pročež pro mě toto není pohled "z druhé strany barikády", protože si nedovedu představit, že by kdy moje strana byla kanadská. Takže při závěrečném zápase, tedy prvním zápase série století, jsem byl spolu s hlavními postavami napjatý jak struna i přesto, že samozřejmě vím, jak dopadl. Čímž bych se konečně mohl dostat k filmu. Abych si půjčil Churchillova slova, tohle je krev, pot, dřina a vůle, bez které to nejde. Sice upřímně pochybuju, že se z Tarasova stal nakonec takový tatík, ale minimálně ve filmu působí jako skutečný trenér. Nepochybnou zásluhu na tom má pochopitelně Menšikov, který je naprosto skvělý. Scéna, kdy se postaví s celou sbornou Brežněvovi během fraškoidního zápasu se Spartakem, to bylo něco. No a představitel Charlamova Kozlovskij, můžu říct, že jsem asi neviděl ve sportovním filmu přesvědčivěji zahranýho sportovce. Charlamov tu působí jako normální kluk co má rád hokej a je v něm sakra dobrý. Technicky je to výborné a nepřijde mi to nijak nemístně propagandistické. Jo, je to oslava vítězství a vůbec, ale to samý by se mohlo vyčítat Hokejovému zázraku. Třeba kanadský obecenstvo narozdíl od hráčů bylo ukázaný, že se chová docela sportovně, dokonce Charlamovovi po gólu na 4:2 zatleskalo. To myslím k slovnímu hodnocení úplně stačí.

  • Zloděj kol -
    Sextánka (1936)
    *** 28.12.2003

    Jedná se o učebnicový příklad špatného sentimentálního melodramatu (chcete-li červené knihovny) a archetyp Pytlákovy schovanky. Scéna s jedem, zkoušení u tabule, slídivý profesor matematiky, patetické výkony Steimara a Kronbauerové (ryze divadelních herců jako rodičů hlavní hrdinky) jsou výrazem žánrových a režisérských klišé a hereckých manýr. Celkový obraz filmu nevypadá opravdu nijak lichotivě, ale s jistou dávkou nadhledu se dá zhlédnout. Škoda, že Hana Vítová je v širším diváckém podvědomí zapsána právě takhle. Ale nebude to trvat ani třináct let a v Pytlákově schovance vše odčiní. Na pět hvězdiček jsem si opravdu netroufal.

  • Ej Hlemýžď -
    Zralé víno (1981)
    **** 11.7.2003

    Dnes jsem objevil ve filmu chybu v čase, a to ve scéně po probuzení plukovníka Semeráda(J. Sovák) z opice, kdy se snaží zorientovat, jak je to se svítáním, zda je ráno či večer, načež mu Šmejkalová (I. Janžurová) sdělí, že je přece září a je půl osmé. Vzápětí je záběr na televizor, kde začínají televizní noviny a mají tam datum 23.8. !! Tak tento detail tvůrcům nějak utekl. Film jsem viděl asi 3x a nikdy dříve jsem si toho nevšiml.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace