Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Reality show LIKE HOUSE je jedinečný formát, který nemá v českém televizním éteru obdoby. Diváci budou po dobu tří měsíců sledovat každodenní život soutěžících, jejich vztahy, radosti, strasti i to, jak se poperou s různými výzvami a soutěžemi. Influencer, který dostane od diváků nejvyšší počet hlasů prostřednictvím mobilní aplikace, se stane vítězem reality show a získá výhru ve výši půl milionu korun. Zpestřením pro soutěžící i diváky budou hosté, které produkce bude průběžně do vily zvát. Mezi influencery, kteří se na začátku dubna do vily nedaleko Berouna nastěhují, jsou: Tomáš Běhounek (@t0mi.jpg), Lada Horová (@laaduska), Adam Kajumi (@adamkajumi), Marie Rosecká (@maru_rosecka), Barbora Stříteská (@barborastriteska), Jan Svěcený (jenisek_) a Marek Valášek (@datel_marek). (TV Prima)

(více)

Videa (1)

TV spot

Recenze (244)

animario odpad!

všechny recenze uživatele

Přepnul jsem zrovna v jedinečný chvíli,kdy bandička nemastných,nezajímavých,xmrti nudných,tuctových,šablonovitých, pologramotných,pokryteckých a falešných inst@kryplíků a influnemakačenků dostala úkol(pardon,challenge)uvařit si oběd,přičemž odbarvenej cukrouš a unicorn v jedný osobě Kajumi(čti Kagumy,od slova guma)roztrhnul varnej sáček s rýží a obsah vysypal do hrnce (kupodivu alespoň s trochu vroucí) vodou.Tohle myslim mluví za všechno(a byla to zároveň ta "nejzábavnější" událost,která se tam kdy stane).Vypnul jsem tv,šel se vyčůrat,vyfotil dick pic,poslal ho šišlavá @barborastriteska(dobře,půlptáku @datlovi taky)a všechno bylo najednou zase v rovnováze.-3 zhvjezdički#🦄 ()

Eliott odpad!

všechny recenze uživatele

Náhodou jsem chytil premiéru v televizi a mé prvotní dojmy z pořadu jsou otřesné. Neznámí, trapní a nesympatičtí lidé v něčem jako vyvolení pro malé smrady z tiktoku. Kamera jakoby si vždy vybrala to nejnezajímavější místo k záběru a rozhovory mezi zůčastněnými jsou prázdné a o ničem. Možná, kdyby produkce vybrala internetové šílence typu Angry Dany, tak by měl pořad budoucnost, ale je to ještě horší než jsem očekával a další díl si pouštět rozhodně nehodlám. PS: Sledování jsem rovnou využil k hodnocení a v průběhu pořadu jsem psal tento komentář. PS2: Dnes založené fake účty vyrazily do boje a přidávají se do fanclubu pořadu. Že by reakce z vily? ()

Reklama

Gulde odpad!

všechny recenze uživatele

Další zoufalý pokus TV Prima. Jak si proboha někdo mohl myslet, že tenhle formát někoho dokáže v takovéto podobě dnes zaujmout? Naprosto katastrofický a nudný. Parta lidí, kde většina z nich má v hlavě leda číslo svých sledujících na sociálních sítích, kterou někdo nahnal do baráku. Samozřejmě že tamní diskuze jsou totálně o ničem, nudné, a zajímavé možná tak pro zúčastněné - divák u TV z toho nemá naprosto nic (možná tak průjem). Tam to může bavit leda skalní příznivce některé ze zúčastněných osob.  Jediné, co by tenhle pořad mohlo zachránit, by bylo to, že by se to zvrhlo v jedny velké sexuální orgie, ale to se, obávám se, také nestane. Příště ty prachy na produkci radši hoďte do kanálu, to bude alespoň prospěšnější. Na druhou stranu jedno pozitivum to přeci jenom mít může - některým lidem to možná otevře oči a zjistí, že řada youtuberů a jakože "influencerů" jsou prostě jen vypatlaný existence, který světu krom svejch hezkejch tvářiček (a to ještě ne ve všech případech) nemají vůbec co nabídnout. ()

suzanne1997 odpad!

všechny recenze uživatele

Za normálních okolností bych se na toto veledílo samozřejmě nedívala, ostatně nemám na hovadiny čas, ale když už to bylo na youtube, tak proč se nepodívat. A asi toho lituju víc než bych čekala. Půl hodiny naprostých s****k a obsah o něčem hnědém, co obvykle vyluzujeme na toaletě. Už po prvních sedmi minutách mě natahovalo, po dalších pěti jsem si říkala, kde sakra tohle, tím myslím účastníky, vyhrabali. A při sledování diskuze, kdo si kam lehne, promiňte, ale to už vážně bylo dost. Jakože, ne, tenhle pořad jsem neodsoudila dřív, než jsem ho viděla, ale co je moc, to je moc. Nápad fajn, ale provedení jaksi pokulhává. Chápu, účastníci jsou taky lidi, jenže tohle, ať se snažím najít jakékoli hezké slovo, no prostě ne! Jako chápu potřebu Primy natočit něco, co osloví mladou generaci a ne, neodsuzuju inluencery, ale zavřít do vily partu lidí, kteří vytvářejí obsah, jaký vytvářejí a věčně jsou přilepení na obrazovce, to mi přijde snad ještě horší, než Vyvolení nebo BigBrother, který stejně vybuchl, což si myslím se stane i tady. No, moc zářnou budoucnost pro tohle, opravdové veledílo, které si nezaslouží už ani vteřinu mého času, nevidím. Účastníci jsou nemastní neslaní a za půl hodiny se divák dozví s prominutím prt. Takže i přesto, že nerada hodnotím po prvním díle a vždycky se dodívám až do konce, tady fakt nemůžu. No divím se, že to někomu za toho půl milionu stojí ... Ale to samozřejmě může být jen můj názor, nikomu ho nevnucuju, ale cítila jsem potřebu vyjádřit se. Protože tohle není ani ten odpad!, zdá se - alespoň tedy mi - že tenhle pokus je tak o minimálně několik tříd níž! ()

JamesConnorG odpad!

všechny recenze uživatele

Dojmy - Tady to vezmu krátce a stručně. Televizní pořad Like House je špatný seriál ve všech směrech. Influenceři  jsou tu arogantní, nic jiného nedělají než jen pijí a dělají hlouposti. Tihle lidé mají být vzorové pro děti, ale jak vidím, tak selhali, a to hodně. Hloupé či zbytečné kauzy, hádky a podobně, jsou prostě velká blbost. Celkové Hodnocení - 2% ()

Galerie (42)

Zajímavosti (12)

  • Ve 26. dílu přibyla mezi účastníky další osoba, a to influencerka „proste_djany“Její celkový počet bodů (liků a disliků) byl při nástupu stanoven průměrem hodnot bodů ostatních účastníků. (CaptainBlaf)

Reklama

Reklama