Reklama

Reklama

Pracovnice IT oddělení trpící agorafobií najde nahrávku násilného trestného činu a nahlásí ji svým nadřízeným. Uvědomuje si však, že bude muset opustit svůj byt, aby mohl být zločin vyšetřen. (HBO Max)

Videa (1)

Trailer 1

Recenze (139)

BOURQUE 

všechny recenze uživatele

Nenápadný Steve Soderbergh! Základ scenáru banálny s nemalým počtom B-čkových prvkov. Avšak Soderberghov profesionálny prístup k tomu, postupné budovanie príbehu (zo začiatku odohrávajúcej sa len v malom byte), práca s kamerou a hlavne s herečkou Zoë Kravitz to celé oblečú do takých šiat, za ktoré by sa nemusel nikto hanbiť. COVID prostredie tu slúži ako pozadie, z hľadiska agorafobii hlavnej hrdinky to podstatný význam nemá. Záver síce minimalisticky budovaný, avšak pôsobivo zakončený. Štvrtú hviezdu dávam režisérovi Soderberghovi, ktorý z absolútneho minima dokázal vyťažiť viac, než sa pri klasických thriller scenárov sa dá čakať. A nemám na mysli už spomínaný jednoduchý scenár, ale aj tie, veci, čo sú za príbehom filmu (život hlavnej hrdinky, prostredie, atď.). Osobné hodnotenie: 80% (****) ()

Kingjiri 

všechny recenze uživatele

Zajímavej námět, kdy se vedle záporáků bojuje i s agorafobií, se nakonec nepovedlo téměř vůbec vytěžit. Soderberghova filmařina mi nikdy neseděla a KIMI měla kvůli tomu takovou prazvláštní nepříliš funkční atmosféru. Ať už kvůli divný hudbě nehodící se k jednotlivejm scénám, ujetýmu závěru, kde si pobodanej chlápek povidá s Angelou jakoby nic nebo necharismatickejma záporákama, se kterejma si nakonec Angela poradí jakoby nic. I přes střídmou stopáž mi přišlo, že je začátek zbytečně rozvláčnej a dost dlouho trvalo než se začalo něco pořádně dít. Kdyby se podařilo aspoň složit lepší hudbu a odstranit absurdnosti ze závěru, dal bych spokojený tři hvězdy, takhle nemůžu dát víc než dvě silnější. ()

Reklama

Remedy 

všechny recenze uživatele

Obstojná postcovidová variace na Carusovu Disturbii v online světě, z formálního hlediska v podstatě bez připomínek. Zároveň jsem se ale od druhé půle nemohl zbavit pocitu, že Steven Soderbergh buď již skutečně ztratil svůj dřívější silný autorský otisk nebo to od něj bylo v tomto případě přímo vyžadováno. David Koepp a Cliff Martinez jsou ve svých oborech taky v podstatě ikony, přesto to celé působí tak nějak sterilně bez jakéhokoliv záchvěvu invence či originality. Dobrý spotřební materiál pro stream (když to srovnáte s libovolným „Netflix originálem“ z poslední doby, tak možná více než dobrý), jen bych možná od takovéto sestavy čekal prostě víc. [60%] ()

rasttea 

všechny recenze uživatele

Nevím, ale od Stevena Soderbergha jsem zvyklá na trochu jiný level. Normálně bych dala hvězdy čtyři, protože jsem se se zájmem dodívala. Ovšem přiznám se, že jsem od tvůrců očekávala trochu víc. Zoë je nyní v kurzu. Pandemie, lockdown, masky - na to vše se budoucí generace budou zpětně dívat s "úsměvem". Záporáci a závěrečná "bitka" je jak z béčkového filmu. Na jedno pokoukáníčko film ujde, ovšem nedá se očekávat něco navíc, než co by už někdy na plátně zfilmováno bylo. ()

Fifer 

všechny recenze uživatele

Dokud to analyzuje pocity agorafobika v době pandemie, který nemůže z vylézt domu, tak je to fajn. Ale jakmile to najede na vlnu Coppolova Rozhovoru, tak je to slabota - druhořadá kopie. Nemá to tu sílu a navíc jsme podobný příběh viděli už stokrát - obyčejný béčkový thriller. Zoe Kravitz je sice půvabná, ale to film nespasí. ()

Galerie (16)

Zajímavosti (2)

  • Natáčelo se v amerických městech Seattle a Los Angeles. (BMW12)

Související novinky

Soderbergh jde od parťáků ke špiónům

Soderbergh jde od parťáků ke špiónům

21.01.2024

Není to tak dávno, co jsme tu psali novinky ohledně světa Dannyho parťáků. George Clooney (Gravitace) se totiž nechal slyšet, že existuje hotový scénář, který by byl přímým pokračováním posledního… (více)

Reklama

Reklama