Reklama

Reklama

Gendžicu šugi júša no ókoku saikenki

(seriál)
  • Japonsko Genjitsu Shugi Yuusha no Oukoku Saikenki (více)
Trailer 2
Japonsko, (2021–2022), 10 h 24 min (Minutáž: 24 min)

Předloha:

Dozeumaru (kniha)

Scénář:

Go Zappa, Hiroši Ónogi

Kamera:

Šingo Fukujo

Hrají:

Júsuke Kobajaši, Inori Minase, Reina Ueda, Ikumi Hasegawa, Kazujuki Okicu, Aimi, Masaaki Mizunaka, Taiten Kusunoki, Jui Horie, Džun Fukujama, Hisako Kanemoto (více)
(další profese)

Epizody(26)

Obsahy(1)

V jednom magickém světě na velkém kontinentě jménem Landia začalo tažení pána démonů proti ostatním smrtelným rasám. Jeho vzestup byl rychlý, a tak se mu podařilo zabrat velkou část území na severu. Několik království a říší však dokázalo postup armády démonů zastavit, a tak nyní vedou dlouhodobou a vyčerpávající válku na svých hranicích. Nejvíce postižená je Říše Velkého Chaosu, jejíž hranice s démony je nejdelší, a proto si vyžádala od ostatních království, které nejsou válkou postiženy, pravidelnou a velkou finanční podporu. Jedním z plátců je i Království Friedonia, které se ale velmi rychle dostalo na mizinu a nyní nemá jak říši přispět. Naštěstí je zde ale jedna další možnost, místo peněz poslat do říše hrdinu, kterého pomocí magického rituálu přivolají z jiného světa.
Tak je do Landie povolán obyčejný devátenáctiletý Japonec Kazuja Sóma, kterému nedávno zemřel dědeček, který se o mladíka staral, a tak se Sóma rozhodl, že se bude živit v lokální státní správě jako úředník, k čemuž má díky svému pragmatizmu vlohy. Sóma logicky není z vyhlídky stát se válečným příspěvkem pro říši vůbec nadšen, a tak králi a jeho rádcům navrhuje, že dokáže vymyslet, kde vzít ve státní pokladně peníze. Jeho vize na reformu financí je tak ambiciózní, že se samotný král rozhodne vzdát své koruny ve prospěch Sómy a zasnoubit ho se svou dcerou. To je však pouze začátek mladíkovi cesty za přestavbou celého království... (Jeoffrey)

(více)

Videa (29)

Trailer 2

Recenze (6)

Elerrina 

všechny recenze uživatele

Lucidní sen začínajícího úředníka o tom, že se stal jen tak z ničeho nic králem magického království (ruka krásné princezny included). A že jako správný génius okamžitě vyřeší všechny státní problémy prosazením moderních ekonomicko-sociologických teorií, tvrdou byrokratickou prací a několika televizními reality show. I když je základní myšlenka svým způsobem zajímavá a hlavní hrdina vlastně docela sympatický, zabíjí všechnu tu snahu příšerně nekonzistentní děj, který se buď donekonečna nimrá v nesmyslných detailech (první polovina), nebo nesouvisle přeskakuje v čase i prostoru a důležité události odbude jednou větou (druhá polovina). Samozřejmě nepomáhají ani klišoidní postavy, tradiční postupné budování harému kolem hlavního hrdiny, hnusná animace a eklekticky zmatlaný fantasy svět, ve kterém je možné úplně všechno. (Nabízejí se takové otázky, jako proč kvůli potravinové krizi stavět přístav a silnice, když by mohli jídlo převážet na dracích. Nebo si ho rovnou vyčarovat, ne?) Třetí hvězdičku dávám jen za ten boj proti vévodům, který ukázal Sómu i jako schopného vojenského stratéga. ()

Akira777 

všechny recenze uživatele

Genjitsu Shugi Yuusha - rád bych řekl, že se mi realistický hrdina strašně líbil, opak je však pravdou po nějaké době mě hlavní postava začala štvat a asi víc mě začalo to celé štvat ve druhé sérii. Začneme tím, že první série byla celkem naivni, ale dost stravitelná, předvedl se nám tady pěkný svět a několik zajimavých postav a nějaké ty rasy včetně elfů. To by vše jakž takž šlo a já si to užíval, jenže pak přišla studená sprcha v podobě druhé série, která se změnila v jakousi vztahovku, přičemž jsem si asi po dvacáté v každém díle ptál k čemu je tam ta bojová elfka? Ta postava byla vytvořena proto, aby si do ní každej "kopl"? Nebo proč tam je? V první sérii byla celkem užitečná a díky ní se dalo něco udělat i s elfy, ale myslím, že po elfím arcu ta postava už měla zůstat s ostatními elfy, protože pak z ní autor udělal jen vtip a zůstala tam jen proto, aby si celá série mohla říkat Harém, ale autor zřejmě neví co s ní a je to velká pěst na oko. Pak už člověk akorát štve, že hlavní hrdina nemá před sebou žádnou velkou překážku, kterou by nezvládl během chvíle. ()

Reklama

Hees 

všechny recenze uživatele

Ouuuu čo mám teraz robiť, keď prvá séria je kvalitnejšia ako druhá? Markantný rozdiel v kvalite nastáva v druhej sérii v polovici a posledné diely sú "vata", absolútne zbytočné, hranie sa neviem na čo a nehovorím, že nuda, ale oproti tomu ako sa mi páčila prvá séria a začiatok druhej je to bohužiaľ slabota. Kámo, ale je to omnoho lepšie ako Tensai ódži no akadži kokka saiseidžucu (seriál) (2022) ? Áno od tohto počinu to je naozaj OMNOHO lepšie. Dokonca to má v politických veciach a budovaním kráľovstva aj na Slima, ale samozrejme nemá to na neho celkovo to zas netvrdím. Prvá séria je veľmi svieža ukazuje to o čo sa treba starať v kráľovstve z viac hľadísk, ale prináša aj veľký pohľad na mapu a na ostatné kráľovstvá, štáty, ktoré môžu mať svoje iné záujmy ako náš hlavný predstaviteľ. Vysvetli mi na čo sa tento seriál potom potreboval hrať mierne na Háremovku? Načo? No nepotreboval to bolo absolútne zbytočné zabíjanie času a potenciálu a síce chápem treba aj nech sa každá z hlavných predstaviteliek červená, ale toto anime nie je pre tých čo bavia háremovky tie idú absolútne už cestou šokovania svojich divákov nie len odhaľovaním nejakých častí ženských tiel. Anime zaujme hlavne politickou a časťou prerábania kráľovstva na úspešné a snahu byť v tomto do istej miery detailné a nepotrebuje ani nejaké extra dobré charaktery, aj keď aj tie sa nejaké nájdu. ()

DaweForeman 

všechny recenze uživatele

Fantasy isekai anime, kdy hlavní postava je vyvolána jako hrdina pro jedno království, které musí zachránit před sebezničením, kdy se to více zaměřuje na politiku a vedení státu (ekonomika, zemědělství, vojsko, šlechta, rozvoj atd.). Hlavní hrdina je sečtelý a cituje mnohdy velikány renesanční Evropy, i když sem tam také zmíní asijské myslitele. Je to tedy myšlenkově zajímavé a poučné. Je to trochu něco jiného, než ostatní isekai anime, kdy jak už je zmíněno v názvu, tak se to drží spíše reality a fantasy prvek je vedlejší, kdy vytváří příjemnou atmosféru. Vzhledem k tomu, že čtu mangu, tak jsem si nemohl nevšimout několika rozdílů, kdy mi manga přišla o něco lepší. Příběh jako takový je různorodý, kdy se střídá ne tak těžké drama, akce, vkusná komedie, oddechový relax, lehčí psychologie a filosofie. Obecně tohle anime neurazí, ale pro mě tomu schází ony detaily, které znám z mangy a animace s hudbou mě úplně nenadchly. *** V druhé sérii trochu překvapí asi nejvíce soud, ale pak už je to vedeno trochu v rámci řešení různých sociálních otázek a vztahů mezi postavami. V závěru pak přijde jedno velké překvapení, které je následně zabito tím, že je vlastně kompletně ukončen příběh, kdy jak už tomu bývá - je sice uzavřena určitá kapitola, ale nechají toho spoustu otevřeného, kdy je tam možno zažít ještě spoustu dobrodružství. ()

Akireu odpad!

všechny recenze uživatele

Údajný realistický protagonista se pro mne stává s každým dílem více a více dětsky naivním, sledování druhé poloviny série začíná být přímo utrpením, zvláště proto, že dětsky naivní jsou i děje v tomto světě.  Klučík co přečetl pár populárně naučných knížek a chystal se stát nejnižším provinčním úředníčkem se náhle ocitne v čele království a protože neutrpěl žádné hlubší vzdělání, netuší jak těžké je implementovat novoty v tradiční společnosti (zrovna Japonci by to ale ze svých a čínských nedávných dějin měli dobře vědět) a tak mu všechno vychází jako po másle. (Spoilery) Dokonce i vůdce tradicionalistické vzpoury namířené vůči MC se vzbouřil jen proto, aby odhalil zrádce (což ovšem už v momentě, kdy se přímořská vévodkyně dala na stranu nového krále ztratilo smysl) a vylákal sousední knížectví k útoku (který katastrofálně nevyšel jen díky štěstí a hlavně naivitě sousedního vládce, zkušeného válečníka - sic!) Království je bez peněz, ale klučík i uprostřed války rozhazuje prostředky na v tu chvíli  zbytečné a co se perspektivy týče nejisté projekty, metá u toho slabomyslné hlášky, které mu parta nezkušených děcek okolo, která z nějakého důvodu řídí celé jeho království, vždy uznale odkýve. Ale protože i slepé kuře občas trefí zrno, zpočátku se tu chvílemi objevovaly i chytré momenty. Ty už však nyní nenacházím, říše Gran Chaos finančně vyčerpaná z vleklého boje s pánem démonů s nímž sdílí nejdelší hranice má najednou prostředky na to, aby vyslala armádu padesáti tisíc přes celý kontinent, a to ne zrovna příznivým terénem, tudíž neuvěřitelná nákladnost takového počinu + problémy se zásobováním a nutnost cestou drancovat či alespoň rekvírovat by jistě potěšilo státy, jimiž by tato armáda musela projít, o problémech z toho vyvstávajících pro samotnou Gran Chaos na frontě s démony i v zázemí nemluvě. A už jen jako drobná perlička na vrch toho všeho, prý realistický hrdina jaksi dětsky nechápe funkci manželek, vedlejších manželek a konkubín, nejen politickou, ale ani pro úlevu od stresu spojeného s vládou a vůdčími pozicemi a tak je zatvrzele odmítá ač se mu nabízejí oficiálně i neoficiálně horem dolem.  Nejedná se sice o primitivní odpad jako ono anime, kde se 7 přenesených prý géniů snaží instantně posunout fantasy zemi o 500 let a čarují si z kapsy náklaďáky apod. Přesto se toto anime v mých očích propadá do bahna a mně nezbývá než se podivovat, že adaptované LN jsou zaměřené na muže a ne na dospívající chlapce, kterým by tento mišmaš rozhodně seděl lépe. Kdyby se to alespoň nebralo vážně, mohl bych k tomu být vcelku tolerantní, leč ono se to vážně bere, což mne prosím pěkně popouzí. Beru zpět, po tom co se odehrálo na jednání v 15. dílu, je to primitivní odpad, takový styl diskuze by odpovídal spíše dětem v mateřince nad prázdnými plastovými šálky, než-li představitelům dvou feudálních mocností. Onen nový opening plný prázdných tváří s úsměvy členů sekty mě měl varovat, abych ve sledování nepokračoval. Drop. ()

Galerie (636)

Zajímavosti (1)

  • Když Kazuya říká Roroe, že v jeho světě je žena ukrytá v koberci známým příběhem, naráží na legendu o Kleopatře, která prý v roce 42 před Kristem takto přepadla Julia Cesara. (spacemaster)

Reklama

Reklama