Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Indiana
    ***

    Stejně jako Den nezávislosti a Godzilla má i tato Emmerichovka dokonalé vizuální efekty, jenže to je v případě tohoto filmu tak jediné, co opravdu stojí za to. U Dne nezávislosti nebo Godzilly jsem se totiž bavil i když tam žádné vizuálním efekty nebyly a tak nějak mě už dostávala ta samotná atmosféra bezmoci u těch filmů, ale u tohodle jsem si neříkal, že je to celé v prdeli, protože je to natočené celkem nudně. Scény s Jakem Gyllenhaalem, protože hlavně chvíle v knihovně pro mě byla nuda a měl tam být místo něj obsazen nějakej hláškující showman (jako Will Smith v Dni nezávislosti) nebo cool drsňák (jako Jean Reno v Godzille). Tohle ale jak jsem říkal, nemá kromě skvělých vizuálních efektů co jiného nabídnout a i Dennis Quaid, jeden z mých nejoblíbenějších herců, tu předvádí spíše svůj průměr. Do skutečného megahitu tomu holt chybí hodně, ale celkem zábava to určitě je.(29.5.2005)

  • kOCOUR
    ***

    Emmerich je pořád jako malé dítě, co si postaví model města z plastu a pak vezme kladívko a rozmlátí ho na prach. Jednou na něj navíc vypustil Godzillu, dneska ho zavřel do mrazáku. Co nás čeká příště? Ale nemůžu si opět pomoct - všechno to krásně bouchá a digitálně zamrzá, ale logika a jakýkoliv náznak hlubších emocí jde úplně stranou. Pár momentů mě donutilo rozesmát se na celý sál a to ani nedomýšlím, co s filmem v našich končinách provede český dabing.(20.5.2004)

  • RHK
    ***

    Katastrofický film hitmakera Rolanda Emmericha na téma velkolepého nástupu doby ledové. Digitální triky jsou perfektní a kamera střídá nádherné záběry z exteriérů (třeba úžasná tornáda nad Los Angeles), z vesmíru i třeba z jednací místnosti prezidenta. Jenže - z jinak napínavého thrilleru se občas stává fraška. Zmrznutí Empire State Buildingu a vodní tsunami ulicemi Manhattanu kopíruje prakticky stejné záběry ze Dne nezávislosti, pouze ohnivé zbraně mimozemšťanů tentokrát nahradil rychle zmrazující chlad z oka obří sněhové bouře, respektive obří vlna, zavření dveří na závoru před dotírajícími vlky cituje podobný záběr z Godzilly (akorát tam byly ty příšerky uvěřitelnější). Strašidelná hejna ptáků jako z Hitchcocka, podivné ostré ledové krápníky jako z Bayova Armageddonu a záběr s cepínem a odstřižením hrdiny z lana jako by z oka vypadl Campbellovu Vertical Limitu. K tomu stěží uvěřitelný příběh, nebo polopatické vysvětlování v knihovně, kdo to byl Nietzsche a proč je vzácná Gutenbergova Bible. Emmerichův slabší kousek. Trailer: http://www.csfd.cz/film/107279-den-pote-day-after-tomorrow-the/videa/ a http://www.csfd.cz/film/107279-den-pote-day-after-tomorrow-the/videa/?trailer_select=1023(3.5.2009)

  • Gemini
    ***

    Čekal jsem, že se mrknu na katastrofickou jedno až dvouhvězdičkovou socárnu a mávnu nad tím rukou. Jenže chtě nechtě musím uznat, že Den Poté je nechutně bombastický a i přes bezduchou story a sentimentální výlevy a výjevy sázené jako na běžícím pásu stojí za to se na něj podívat. Zásluhu na tom má i kvalitní hudba, za tu se Harald Kloser rozhodně stydět nebude. Plus malá sentimentální perlička - první film, ve kterém jsem viděl Emmy Rossum. Ale že by tady měla příležitost nějak vyniknout svými půvaby nebo nedej bože hereckým uměním, to tedy opravdu ne:) 60% a pryč od toho.(29.5.2005)

  • Lateef
    ***

    Egypt má deset ran, katastrofický žánr má Rolanda Emmericha. A stejně jako rány sužují Egypt, nechává zde režisér bičovat Los Angeles ledovými hroudami, pustošit ohromnými tornády a zaplavit přílivovou vlnou. Digitální efekty jsou ohromující stejně jako u většiny jiných výtvorů německého filmaře. Naneštěstí Emmerich neselhává ani v ostatních aspektech, kterými jsou jeho filmy význačné, takže příběh obsahuje trapné scény, stupidní scény a postrádá logiku. 125 miliónů dolarů(rozpočet)/544 miliónů dolarů(výdělek celosvětově), takže příště bude zase na nějakou tu obří vlnu nebo mimozemšťany...(27.3.2010)

  • - Ďalšou zhodou okolností vo februári 2004 Pentagon vydal prehlásenie hodnotiace ohrozenie národnej bezpečnosti globálnymi klimatickými zmenami. (Greenpeacak)

  • - Než mohl vzniknout složitý a dlouhý záběr, kdy kamera z ptačí perspektivy zabírá arktické ledové masy, bylo potřeba vše přichystat v počítači. Sochař nejprve vytesal fyzický model ledovců, ten se s ručním scannerem načetl do počítače, kde se dále upravoval. (Specs)

  • - Môže to byť irónia alebo náhoda, ale v priebehu natáčania došlo po celom svete k sérii extrémnych javov v počasí, ktoré potvrdzujú, že klimatické zmeny už prebiehajú. V júli 2002, v priebehu príprav natáčania, zasiahlo Čínu smrtiace krupobitie. Krúpy o veľkosti vajca zabili 25 ľudí a mnoho z nich utrpelo smrteľné zranenia hlavy. Búrka vyvracala stromy, rozbíjala čelné sklá na autách, spôsobila významné poruchy dodávky energie a zničila niektoré budovy v severnej časti provincie Henan.
    Nasledujúci mesiac časť Európy spustošili tzv. „záplavy storočia“. Takmer tri týždne zaplavovali krajiny prívalové dažde, zatopili londýnske metro, poškodili vinice a olivové háje v severnom Taliansku a zmietli turistov v Rusku, na pobreží Čierneho mora. Zahynulo najmenej 108 ľudí a niekoľko desiatok tisíc muselo byť evakuovaných. (Greenpeacak)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace