Nastala chyba při přehrávání videa.
  • monolog
    **

    Podle mě nejhorší film od Rolanda Emmericha. Dennise Quaida mám rád od dětství, ale tenhle film pro mě nezachrání. Některé logické kopance (přeskakování trhliny v ledu, útěk před vodou do knihovny, útěk před mrazem...), patetismus povznesený na strašlivou míru a děj, kterej je sotva jen rozvinutím základní zápletky ho totiž srážejí na hranici únosnosti. S o dvacet jedna let starším snímkem stejného jména to má stejné opravdu bohužel jen to jméno. (odkaz zde). Ten starší je skvělý film o jaderné válce. Tohle bohužel jen dojičem peněz a slz. Určitě film, bez kterýho bych se obešel, i když některé scény vypadají hezky (s miliony dolarů na triky aby ne!), nemá to pro mě smysl. Ale jako obvykle se film zaplatil (a tentokrát dokonce několikrát).(17.2.2006)

  • KevSpa
    ****

    Hodně jsem se na Den poté těšila, protože jsem věřila, že to bude další Den nezávislosti i když zřejmě o trochu slabší. Nejsem vůbec zklamaná. Scénář není tak nadupaný jako u ID4, přliš se tam toho neděje, ale to mi vůbec nevadilo. Humoru je tu také mnohem méně, ale opět to není od věci, přeci jen je to katastrofický film, který je o malinko "reálnější" (a tím také vážnější) než útok mimozemšťanů:) Herci jsou dobří, jsem ráda, že Emmerich vytáhl Dennise Quaida z prokletí vedlejších rolí, v nichž se bohužel v posledních letech objevuje... a Quaid opět předvedl, že je hodně velký sympaťák. Vycházející hvězda Jake Gyllenhaal také splnil očekávání. Film má ale podle mě trochu pomalejší rozjezd a příliš rychlý konec. Hodně záběrů mě tam ale naprosto smetlo. Digitální efekty jsou na špičkové úrovni a poprvé za dlouhou dobu mě opravdu nadchly. Velmi dobře natočená popcornovka.(20.5.2004)

  • freddy
    ****

    Tak tohle se mi docela líbilo. Katastrofická vize byla dovedená až k dokonalosti. Napřed zatopený, poté zamrzlý New York, migrující obyvatelé severní polokoule, prostě fantastická vizuální podívaná. Poté, co jsem viděl zatopený New York ve filmu A.I. - Umělá inteligence, jsem nečekal, že by mě ještě nějaká tato katastrofická vize dokázala překvapit, ale Rolandu Emmerichovi se to pvoedlo. Zatímco však v onom zmiňovaném snímku A.I. byl zatopený New York na vedlejší koleji, tady je to naopak hlavním námětem. Nebudu to okecávat, prostě jsem si užil nádherný vizuální zážitek a k tomu se ve filmu v jedné z hlavních rolí objevil můj oblíbený herec Jake Gyllenhaal, kterého jsem si oblíbil už před několika lety, když jsem ho viděl v kině v Půlnoční míli. Jinými slovy, já jsem spokojený. Děj to mělo, napínavé to bylo, bylo prostě na co koukat, navíc jako člověka, který má rád pejsky mě potěšilo, že jedním z hlavních hrdinů byl i pejsek. Prostě samá pozitiva, dávám čtyři hvězdičky, protože přece jen ještě něco málo chybělo.(13.6.2008)

  • Lima
    *

    Když pominu holý fakt, že procesy změny proudění a ochlazování, které Emmerich ve svém příběhu popisuje, jsou dlouhodobým procesem na mnoha desítek let (dobrý...nadsázka...beru), to ostatní v příběhu je esencí všeho špatného na současném Hollywoodu, stokrát viděného klišé, nudné až únavné předvídatelnosti všeho, co se na plátně děje, mizerné psychologizace plakátových postav na úrovni literárních pokusů desetiletého dítěte. Ve výsledku až nezdravé zahrávání si s inteligencí a tolerancí normálně uvažujícího diváka. EMMERICHU, TÁHNI!!!!..............PS: Ohodnotit film několika hvězdičkami jenom proto, že má skvělé triky, mi přijde zcestné. V dneší době jsou již kvalitní triky samozřejmostí, nikoliv výsadou.(3.12.2005)

  • MM_Ramone
    ****

    Pôvodom nemecký režisér Roland Emmerich točí v Hollywoode jedny z najpopulárnejších, popcornových, proamericky orientovaných filmov. Od špičkových producentov má dostatok dolárov na to, že už mohol natočiť také úspešné kinohity ako boli "Deň nezávislosti", "Hviezdna brána", "Patriot" alebo "Godzilla". Vo filme "Deň po tom" svojim technicky, vizuálne perfekcionalistickým, megalomanským spôsobom spracoval globálnu katastroficko-ekologickú tému náhleho ochladenia Zeme. Na ľudstvo to má apokalyptický vplyv. Zmeny morských prúdov, podnebia, extrémne mrazy... príchod doby ľadovej. Popcorn od pána Emmericha mi začína chutiť. ****(28.3.2010)

  • - Film nemá nic společného s knihou „The Day After Tommorow“ Allana Folsoma, která byla hitem v roce 1994. Konspirační thriller v hlavní roli s Piercem Brosnanem podle daného díla je v produkci již několik let. (imro)

  • - Premiérový víkend přinesl mistrovi katastrofických filmů Rolandovi Emmerichovi 68,7 mil. dolarů, což byl v té době nejlepší výdělek v jeho kariéře. Jelikož tento víkend byl prodloužený – šlo o tzv. Memorial Day – celková tržba byla ještě o 17,2 mil. vyšší. Den poté byl uveden zároveň v 110 zemích a vygeneroval největší výdělek pro film, který není sequelem – 155 milionů. (imro)

  • - Obrazové materiály o tom, jak se chová tornádo, když vtrhne do města, téměř neexistují, takže i tady se museli tvůrci spolehnout na vlastní fantazii. Využili záběry skutečných tornád v krajině, podle nich vytvořili rozmanité počítačové modely a ty zasadili do předtočených záběrů měst. (Specs)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace