poster

Průšvih

  • USA

    In the Soup

Komedie / Drama

USA / Francie / Německo / Japonsko, 1992, 93 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • eLeR
    ****

    Už len ten smiech, ktorý dal Joe, keď sa Adolpho učil tancovať, je hodný štyroch hviezd. A vôbec, všetko čo Joe predvádzal bolo ohromné a Cassel ho dal na parádu. A tí dvaja vyberači nájomného .. ohromná dvojka. A Rockwell? .. toho aj málo bolo. No skrátka bavila som sa .. možno tak dobre, ako tá silvestrovská slečna, keď uvidela Adolpha v Nahej pravde. Videné v rámci Season Challenge Tour vol. 2 (1.12.2016)

  • Redi
    ***

    Bavil jsem se poměrně skvěle, tentokrát nejen díky Buscemimu, ale hl. díky Seymour Casselovi, ten fakt válel. Přesto něco, nevím co, filmu chybělo. Alexandre Rockwell bude asi velice hravý pán. Kdo viděl i Čtyři pokoje, tak ví, na co konkrétně narážím.(17.11.2014)

  • LeoH
    *****

    Zapadlá perla amerických nezávislých devadesátek, ultimátní chcípácký film, jeden z mála nesebestředných filmů o filmu (i když tady se až do samého konce zdá, že jde spíš o film o nedělání filmu). Alexandre Rockwell si vyšlapuje v hravě poetických souřadnicích vykolíkovaných Jarmuschem, Wendersem, Allenem i Tarantinem, ze začátku okouzlí rozverností a třeskutým vtipem, pak postupně ubírá na nezávazné legraci a přidává na paletu temnější tóny, což může v jednom napoprvé zanechat mírně rozpačitý dojem. Jelikož jsem se ale tenhle film rozhodl otitulkovat a tím pádem s ním strávil nadprůměrné množství času, všecko se to ve mně stihlo hezky usadit a dozrát k radosti nad gustem, elegancí a obratností, s nimiž se tu vycizelovaným obrazem, střihem, hudbou i zvukem vypráví příběh o sbližování a vzdalování světů a snů dvou pomatenců a jednoho setsakra temperamentního anděla, příběh fantasmagorický a přitom podezřele připomínající opravdový život, třeba i v tom, kolikrát nás škodolibá realita nechává rozpačitě přemýšlet, jakou roli jsme v tom chaotickém sledu událostí vlastně sehráli.(23.11.2014)

  • WUTEN
    ***

    Příběh nesmělého kameramana-režiséra který má velkou touhu natočit svůj vlastní film, jenže nemá ani floka, ani vindru a ještě dluží nějakým skobáčům za nájem. Když potkal dědka, poměrně dost energetického, věčně optimistického a s úsměvem na rtu, mysle si že má vyhráno. Ovšem tento dědek měl vetší gule než Adolpho. Pasivní Adolpho je měkota, což jsem čekal kdy už konečně vybuchne, to byla škoda toho nevyužít a zrovna Buscemi který umí tak dobře vyjádřit emoce. A ta jeho rádoby "kráska" taky vybrali nějakou koní hlavu z Mexika, to jen zhoršuje zážitek. Taková škoda, ten příběh mohl mít daleko lepší zakončení ale i ta hlavní postava byla dost nevyužita. Pro mě to je za 3*.(10.1.2018)

  • Gilmour93
    *****

    Srdcová záležitost o problémech začínajícího režiséra s naplněním rozpočtu pro připravovaný artový snímek "Bezpodmínečná kapitulace", jehož scénář je opravdu velmi účinným hypnotikem.. Troufám si říct, že nenápadný, ale neuvěřitelně pohodový In the Soup je nejlepším filmem Steva Buscemiho a určitě pro každého fanouška pana Růžového neodkladnou povinností. Jeho hereckému koncertu zdatně sekunduje Seymour Cassel v roli excentrického mecenáše, kterého film až tak moc nezajímá, ale zato entuziasmu má ten lascivní stařík na rozdávání. Soustřeďte se na práci, když vám za dveřmi prozpěvuje italská dvojice vymahačů nájemného svůj na nervy brnkající song.. „Pátek se blíží, jó činže, ta tíží..“(29.8.2008)

  • - Cameo roli producenta, u kterého se Aldolpho (Steve Buscemi) snaží zpočátku uplatnit, si zahrál Jim Jarmusch. (profhubert)

  • - Film dostal v roce 1992 na Filmovém festivalu v Sundance Velkou cenu poroty na úkor Tarantinových Gaunerů (1992), kde hrál mj. také Steve Buscemi. (profhubert)

  • - Ačkoliv byl film natočen v barvě, do distribuce šel v černobílém provedení. Jediná barevná verze existuje na VHS. (profhubert)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace