poster

Poslední leč Alfonse Karáska (TV film)

Komedie / Hudební

Československo, 1987, 55 min

  • mira007
    ***

    Filozofující rádce milovník žen Kopecký v jednom z nejulítlejším produktu socialistické československé televize. Megamix popových hitů osmdesátých let zpívaný herci občas hodně vedle , ale určité kouzlo to mělo. Jinak si zapamatuju zajíce, Paulovou nahoře bez, seník a trabanta Jiráskové. Až tady na CSFD jsem si všiml, že existuje jakási série s postavou A.Karáska..... ještě,že to CSFD máme :-)(16.11.2017)

  • Iggy
    ***

    Poslední díl trilogie o Alfonsu Karáskovi. Zestárlý a mýty opředený svůdník Alfons Karásek (Miloš Kopecký) tentokrát učí svého nesmělého synovce Lojzíka (Jiří Langmajer, který oproti Copak je to za vojáka ze stejného roku hraje dost křečovitě a obzvlášť pohyb a tanec mu moc nejdou), jak jednat se ženami. Do vzniklých potíží se ale nejvíc zaplétá sám. Oproti předešlým dílům filmu uškodila barva a kulisy „zlatých“ 80. let, takže se s nostalgickým kouzlem starších černobílých dílů nedá srovnat. Taky herecké obsazení je podstatně slabší, alespoň písničky zůstaly dobré.(21.1.2008)

  • bosshunter78
    ****

    tuto komedii si pamatuju ,že sem ji poprvé viděl na silvestra ,když mi bylo plus mínus 9 let , mám ji nostalgicky spojenou právě s tímto večerem už ani nevím co to bylo za rok ,pamatoval sem si jen útržky a název ,znovu sem tento film viděl až po více jak 20ti letech a musím říct že sem se díky tomu vrátil v čase a nejen díky tomu nedám na tuto komedii dopustit ,písničková komedie let minulých diky které se vrátím do "zlatých " osmdesátek !!! koukatelná oddechovka.(12.10.2012)

  • otík
    ***

    Poslední čtvrtý díl volné série o Alfonsi Karáskovi. Tradiční Podskalského hudební komedie s výstavním hereckým obsazením, ve které během hodiny zazní spousta tehdejších hitů či písní z operet. Příběh vypráví o zestárlém milovníkovi žen Alfonsi Karáskovi, který se snaží svého synovce Lojzíka uvést do tajemství milování. Mezitím mu neustále hrozí, že jej chtěně trefí některý z myslivců cítících se ohroženi jeho pověstí. Musí se nechat, že veškerá hudebně-taneční vystoupení jsou spíše trapná než úsměvná. Celkově poklidná, avšak hodně zkostnatělá zábava. Jedinám zpestřením je snad jen hodně odvážně polonahá Jana Paulová. Hudební úprava: Karel Sodomka(26.6.2011)

  • D.Moore
    ***

    "Nahá ženská do revíru nepatří. Zvěř z toho dostává deprese a slepice nenesou." Tenhle Karásek by mohl být nejlepší ze všech. Má totiž nejlepší příběh a písně jsou do scénáře na rozdíl od předchozích dílů zapojeny zcela přirozeně, Miloš Kopecký je stále šarmantní, navíc tady má k ruce neselhávající Jiřinu Jiráskovou a herecké obsazení zdobí i perfektní role Petra Nárožného či mihnutí se Luďka Nekudy. Jenže... Jenže způsob, jakým mě rozčilují nevýkony Jiřího Langmajera, Jany Paulové a místy také Miroslavy Pleštilové, je těžko představitelný. Tři a půl.(8.3.2015)

  • - Jana Paulová prý přistoupila na natočení odhalené scény jen díky tomu, že jí Podskalský slíbil, že z dálky nebude nic vidět. Komentovala to, že nemá nic proti nahotě, ale že už se jí to v tomto věku nezdálo po estestické stránce. A později litovala.  (hippyman)

  • - Ve scéně u rybníka v čase 45:25, kdy se Alfons (Miloš Kopecký) se Zuzanou (Jana Paulová) odrazí s loďkou, mihne se v levé části záběru hlava člena štábu. (Ganglion)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace