Reklama

Reklama

Recenze (6)

Kubaso 

všechny recenze uživatele

Mám rád Beatles a nesnáším muzikály. V záchvatu masochismu jsem tedy padesáté výročí vydání Seržanta Pepře oslavil tímhle legendárním bizárem, v němž si například Donald Pleasence v paruce potřásá rukou s Bee Gees a Peterem Framptonem v růžové košili, zatímco na každého zvlášť ukazuje prstem a odříkává "I want you, i want you so badly". Upřímně jsem čekal, že co nevidět vstane a zařve "Nein, nein, nein!", jako když o pár let dříve pomáhal spřádat plány na zneškodnění Terence Hilla a Buda Spencera. Ovšem nestalo se tak a muzika hrála dál. Prakticky nepřetržitě. Kupodivu z toho někteří vyvázli se ctí a osobitě, jmenovitě Alice Cooper zpívající zfanatizovanému davu jakousi pohřební verzi "Because", Aerosmith s "Come Together", během níž Steven Tyler málem uškrtí Framptona (za což má u mě malé bezvýznamné plus), nebo Earth, Wind & Fire, kteří se jako jediní nebáli překopat Beatles úplně od základu. Zato Bee Gees, kteří na soundtracku bohužel logicky převládají, zpívají "Carry That Weight" úplně stejně, jako když vám přejí "Good Morning, Good Morning". Snad jen za "Nowhere Man" jsem je nechtěl zabít, všechno ostatní je tuctový revival s bombastickou produkcí, zalitý smrtelným množstvím cukrové polevy. Vážně by mě zajímalo, co za matroš muselo proudit v krvi skupině na vrcholu svojí slávy, aby kývla na nabídku hrát ve filmu revival alter ega, který si kdysi vytvořila skupina úplně jiná... Nebo koho to napadlo... Nebo proč "She's Leaving Home" zpívají roboti... Nebo proč se Billy Preston vznáší a střílí z rukou lasery... ()

Reklama

arcticsky 

všechny recenze uživatele

Ty písně budou vždy skvělé i v sebeobskurnějším provedení. Jinak film je dost úlet, ale vcelku příjemný. Peter Frampton v kapele s Bee Gees - zajímavé, číslo s Aerosmith - velmi dobré! Nicméně vylomenin je tam více než dost. Takovou praštěnou roli bych od Donalda Pleasence nečekal... ()

JamesSi 

všechny recenze uživatele

Všichni si rádi kopnou do mrtvoly. Alice Cooper, Aerosmith, BeeGees a mnoho dalších se přidali do hromadného zprznění hudby The Beatles. Filmový ekvivalent kompilačního alba z místní benzínky. Neuvěřitelně doslovné interpretace starých fláků. Strawberry fields je  přítelkyně hlavního hrdiny a její příjmení je hádám doslova Forever. To je zmatený i z toho důvodu, že ona zpívá “Going to Strawberry Fields”. Sgt Pepper je skutečný seržant z první světové války. Starosta města Mr Kite (je to drak) si zaskřehotá p(l)íseň "Im fixing a hole" zatímco tancuje s dvěma děckama. Chvíli to už zní jako Beatles a hned v další chvíli hudba přeskočí sloku nebo zbytečně zoopakuje náhodnou část písničky a vy jste zase zmatení. Někdy stačí však jen jiná intonace slov a dráždí to vaše uši. Slyšel jsem líp The Beatles zpívat i pouliční umělce. Nepůsobí to jako pocta slavné kapele (což tvůrci asi tvrdili), ale spíš vykrádání hrobů. Prostě použití slavných fláků a celebrity kapel na marketing filmu. Je tu záporák, který se jmenuje Mr. Mustard, který má při sobě dvě černé sexbotky s rádoby sadomaso oblečením. Nikdy to nevysvětlí prostě je to ten týpek s robotkama. Půlka filmu je sidequesty získat zpátky zpátky ukradené nástroje od záporáků - Dr Maxwella, Fathera Suna. Maxwell z písně Maxwell’s Silver Hammer je z nějakého naprosto neznámého důvodu o chlípném plastickém chirurgovi. Dalo by se to srovnat s “The Dentist” z Little Shops of Horror, ale dává to o dost míň smysl. A navíc mi to udělalo kompletni mindfuck, protože oba hraje Steve Martin. Náhoda? Nemyslím si! Používá kouzelné kladivo a když s ním někoho praští, tak je krásnější nebo tak. Father Sun je učitel v pasťáku a vymývá dětem mozky. Následuje scéna která se dá popsat jen něco jako mezi Velkým Bratrem z 1984, Mechanickým pomerančem a třídou z Pink Floyd’s The Wall. Film má kritiku hudebního průmyslu srovnatelnou s muzikálem The Apple. (Ironicky The Apple je hudební produkce, která vlastní songy Beatles) Hudební producent má jako stůl otáčející se gramofonovou desku. Kapela Seržanta Pepře poté, co se přidá do hudebního průmyslu začne hrát samé písničky o tom, jak nemají žádný názor (Nowhere Man). Kritika hudebního průmysl je taky dost falešná, když si uvědomíte, že jde o hollywoodský pop muzikál, který naverboval všechny moderní hvězdy. Lucy in The Skies je doslova o souboji dvou billboardů a návštěvě bordelu. A většina poselství písniček je totálně pokažená. Záporáci z nějakého důvodu hrají song “Come Together” i když odporuje tomu v co věří. Z néjakého důvodu jsou tu taky týpci z soulové kapely “Earth, Wind and Fire” a zabrání postavě hlavního hrdiny od sebevraždy ZA POMOCI LAZEROVÝCH PAPRSKŮ. Každá písnička je si tak o 3 minuty delší než by měla být. Což vyústí v mnoho trapných situací. Snaha napodobit Broučí energii, ale bohužel už v po-šedesátkové opici. Nic prostě nenahradí Ringa jako zhuleného čaroděje Dobroděje v Magical Mystery Tour. Jo a taky to nemá striptýz na konci jako v MAGICAL MYSTERY TOUR. 60-70tkový sleaze nahradily arkádové herny. Prostě přidáme synth a vocoder do “She's Leaving Home”, to tu písničku zlepší. Hoďte to do toho stroju, do toho robota! “YES A DIRTY OLD MAN!” Takže jinými slovy: Ten film byl prostě boží. Ironické 4* Ale já jsem člověk který miluje muzikál Tommy... ()

Galerie (12)

Zajímavosti (2)

  • Původně měl být Steven Tyler na konci filmu zabit. Představitel s tím však nesouhlasil, a tak se pouze rozplynul. (Jackie21099)
  • Natáčalo sa v Los Angeles a San Franciscu. (Niles)

Reklama

Reklama