Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Bratr Constantina Nikase se po zpackané bankovní loupeži ocitá ve vězení. Constantine (Robert Pattison) se kvůli jeho vysvobození vydává na zoufalou cestu městským podsvětím. Během jediné šílené noci závodí s časem, aby získal dostatek peněz na bratrovu kauci a vlastně zachránil i sám sebe, protože si postupně začíná uvědomovat, že životy jich obou jsou v totálním hajzlu. (Bohemia MP)

(více)

Recenze (199)

J*A*S*M 

všechny recenze uživatele

Film tak absolutně vymknutý z jakékoli logiky, že má až značný kultovní potenciál. Tvůrci museli být na drogách. Diváckému zážitku pomůže, když na nich bude taky. ()

Matty 

všechny recenze uživatele

Podstatně ušmudlanější a upocenější neo(n)-noir než Drive. Jak stylem, tak digresivním vyprávěním. Namísto přímočaré jízdy z bodu A do bodu B samé zbytečně okliky a slepé uličky. Čisté žánrovce se Good Time blíží pouze během úvodní bankovní loupeže, po které jde ovšem všechno z kopce způsobem, na jaký vás jiné heist movies nepřipraví. Connie nemá žádný plán. Improvizuje podle toho, kdo/co se mu připlete do cesty. Jedno nedomyšlené (a svou imbecilitou občas i velmi vtipné) rozhodnutí střídá další. Film rovněž vzbuzuje dojem, že vznikal „za běhu“, ale přitom drží pohromadě díky dobré rytmizaci (střídání klidných scén bez hudby a dynamických pasáží) a navracejícím se motivům (Connie je přesvědčen, že byl v minulém životě psem, což vysvětluje, proč si s jedním čtyřnohým přítelem později tak dobře rozumí). Protagonistovy snahy zachránit bratra před vězením je navíc systematicky využíváno k portrétování života newyorské spodiny a tento portrét lidí bez peněz, ambicí a naděje na lepší budoucnost, jejichž popíjení alkoholu a braní drog občas zpestří policejní brutalita, je ve výsledku stejně důležitý jako melodramatický příběh sebedestruktivní bratrské lásky (čímž film připomíná raného Scorseseho). Společně s nervním, vysoce viscerálním thrillerem (snímání téměř výhradně v detailech bez ustavujících záběrů) tak v jednom překvapivě kompaktním balení dostáváme i sociální drama v neonových barvách a s elektronickou hudbou (která mi kromě arkádových videoher asociovala i prvního Terminátora). Jisté je, že podobně nevyzpytatelný a srovnatelně intenzivní film v kině hned tak nezažijete. 85% ()

Enšpígl 

všechny recenze uživatele

Málo kdy člověk narazí na takovej originál, že prakticky každá scéna je překvapující a originální, ale bohu dík za to, že ještě takový filmy jsou. Good time má neuvěřitelný tempo a díky muzice, která si vysloveně vynucuje divákovo vtažení do této hodně neortodoxní, ale scénaristicky mimořádně kvalitní jízdy. Pokud jde o herecký výkon, tak ságu Twilight jsem ještě neviděl, ale už teď vím, že nám dala dva výborný herce, zatímco u Kristen jsem si byl jist poměrně brzy, Robert mně přesvědčil dneska, jeho výkon je absolutní. Očekávám, že až se na film vyhrnou zdejší stahovači, hodnocení půjde dolu, protože kino snímku, který má dokonale prokombinovaný záběry s hudbou (jízda po dálnici, snímáná ze zhora ) jen a jen prospívá. Osobitá filmová intezita par excellence. ()

Malarkey 

všechny recenze uživatele

Určitě se v tomto případě jedná o jeden z nejzajímavěji natočených filmů roku 2017. Dynamický hudební podkres střídá dost alternativní metoda převádění scénáře na filmové plátno. Alternativní v tom smyslu, že všechno je ve filmu docela dost syrové, místy až lidsky odporné. No a v tom lidském hnusu se Robert Pattinson utápí se svojí postavou, u které herecky exceluje. Akorát jeho chování nedává vůbec žádný smysl. ()

Marigold 

všechny recenze uživatele

Kinetický sociální thriller, který působí přepáleně od prvního záběru a moc mu nepřidají lobotomizované zvraty, ani sice sympatický, ale necitlivě využitý 80s analog hell soundtrack od Oneohtrix Point Never. Pattinson předvádí nejlepší výkon kariéry, ale řekněme si na rovinu, že jeho postava je tak vnějšková, že se moc nenadře. ()

DaViD´82 

všechny recenze uživatele

Odysea jedné noci odnikud nikam, s papírem šustícím průběhem a s chováním postav, které je vyloženě debilní i pokud bereme v potaz, že se pohybujeme ve světě vysmažené spodiny společnosti, kde to na inteligencí osvícené zrovna dvakrát bohaté není? Nesporně. Jenže bratři Safdieové nedávají ani ten nejmenší prostor si to uvědomit. Od samotného počátku chytnou pod krkem syrovým vpřed uhánějícím přímočarým tempem jaké nepamatuji, což jde navíc ruku v ruce s pohlcující hypnotickou atmosférou a výkonem Pattinsona, který si nutí vaši plnou pozornost. Jenže… Jenže v polovině filmu to dupne na brzdu (opodstatněně), ale pak se to již znovu nikdy pořádně nerozjede. I kvůli rozdrobení pozornosti na další novou postavu. A tak je rázem, bohužel, dost prostoru vymanit se z podmanivého tranzu první poloviny a uvědomit si v úvodu zmíněné problémy, které začnou vadit. A to tak, že ne zrovna málo. I tak si to lze užít, ne že ne; Pattinson je i nadále výtečný, pár scén kouzlem první poloviny oplývá a synťákový tepající soundtrack od Oneohtrix Point Never by neomrzel ani v jednou tak dlouhém filmu. Jenže si chtě nechtě uvědomujete, že koukáte na trestuhodně promarněnou příležitost namísto události dekády, ke které to zpočátku nekompromisně mířilo. ()

Rob Roy 

všechny recenze uživatele

52. MFF KV -- Pokud můžete chytit Dobrý časy na plátně, tak neváhejte ani vteřinu. Tenhle trip, který vás vtáhne prvním znepokojujícím záběrem a vyplivne s blonďákem na zadní sedačce policejního auta se vymyká běžným žánrovým škatulkám. Záběrování, použítí hudby, obsazování ksichtů z ulice a příběh, který se ubírá naprosto neodhadnutelným směrem dělají z tohoto filmu velkou vstupenku k zajímavé filmové kariéře pro Safdie Brothers. Ostatně do jejich připravovaného projektu Uncut Gems už se montuje i samotný Marty Scorsese. Protože tohle jsou tak trochu Špinavé ulice pro novou generaci. A Pattinson? Je vynikajicí. Za 5 let bude tenhle kluk úplně někde jinde (vycházím i z jeho připravovaných projektů) a nikdo se mu nebude smát kvůli Twilightu, stejně jako dnes nikdo neřeší DiCapriův Titanic. Plátno si dám hned v ozvěnách Varů znovu. ()

EvilPhoEniX 

všechny recenze uživatele

Nejdivnější film letošního roku, kde pětihvězdy kolem okolo mi jsou záhadou. Film má hodně odpudivý až lacinný vizuál, všudypřítomný Pattinson mi přišel hodně nesympatický až slizský, příběh mi nepříjde vůbec zajímavý a byť scénař je nepředvídatelný zdaleka není inteligentním. V půlce jsem uvažoval o vypnutí, nakonec jsem film s problémy dokoukal. Nesedlo mi to. Takový film, kde se zásadního nestane vůbec nic ať to je zvrat, akce či násilí, vše zde absentuje. 40% ()

novoten 

všechny recenze uživatele

Pattinsonův výkon mě v dobrém slova smyslu šokoval tím, že jsem v něm žádnou z jeho dosavadních rolí ani na vteřinu nepoznával. Když mě navíc příběh do svých spárů chytil tak pevně, že jsem prvních dvacet minut snad ani nevydechl, začal jsem doufat, že se zvěsti o Drive na tripu alespoň zčásti podaří naplnit, ale zůstalo jen u slibů. Už někdy ve třetině se děj i vývoj zastaví tak razantně a nesmyslně, že jsem chvílemi tvůrce podezíral, že měli napsanou vážně jen tu první třetinu. Promarněný potenciál a závod o co nejcivilnější popření klišé, kterým si v důsledku všichni tvůrci podráží nohy. ()

dO_od 

všechny recenze uživatele

// Začínám docela ujíždět na filmech téhle nenápadné bratrské dvojce. Jejich umění spočívá v tom natočit film bez děje, ale zato s extrémní dávkou napětí, autentickými postavami, nečekanými zvraty a v tomhle případě i skvělým hudebním podkresem (Uncut Gems byl v tomhle ohledu naopak hell). Už podruhé bych to přirovnal k takové artové hispteřině, která navzdory mým očekáváním zatím pokaždé funguje. Začínám být dost zvědavý na jejich další dílo. 8/10 ()

pan Hnědý 

všechny recenze uživatele

Neonová, z počátku silně rozjetá vyprázdněnost, která v polovině zásadně zpomaluje a ničí počáteční koncept, přesto Good Time zasluhuje noční festivalové plátno. [MFF Cinematik, 2017] ()

Jara.Cimrman.jr 

všechny recenze uživatele

"Myslím si, že jsem byl v minulém životě pes. Vlastně to vím určitě. Proto mě mají tak rádi." Psy mám rád, takže jsem si jistej, že Connie nebyl pes. Byl hyena. Ty nesnáším. Vlastně jsem nesnášel všechny, kteří se ve filmu objevili. Tedy všechny kretény, mentály a hysterky. Pro mě to bylo utrpení sledovat tuto pakáž, neskutečně jsem se přitom nudil a to až do chvíle, kdy Connie ukradl bratra z nemocnice. Pak se aspoň něco začalo dít, ale to už jsem měl dávno po náladě. ()

xxmartinxx 

všechny recenze uživatele

Film, který zoufale touží po vaší pozornosti. Chce strašně, STRAŠNĚ moc, abyste si ho všimli a abyste mu řekli, jak je šikovnej. Tak teda plác plác po zádech! A běž si hrát zase chvíli vedle prosimtě. 70 % ()

Sarkastic 

všechny recenze uživatele

„Srát na babičku, Nicky. Jsme jenom já a ty. Jsem tvůj kámoš, jasné?“ Dle místních komentářů (řekněme dosti různorodých) jsem ani trochu netušil, co můžu čekat, snad jen, že úplně všechno. Nicméně, hned od úvodní loupeže (bavil jsem se už jen těmi zdařilými maskami) mě film velmi chytl. A dlouho držel. Pomohlo tomu jistě solidní tempo, které hnalo hlavní hrdiny neustále vpřed, ale přestože se místy kapánek vytrácelo, napětí a adrenalin z prozrazení/chycení byly přítomné po většinu filmu, a to v ne zrovna malých dávkách. Nechyběla řada absurdních situací (z nichž nejvíce zažilo nesourodé osazenstvo „noční projížďky“), ačkoliv bych jich čekal (a snesl) i mnohem víc, s čím souvisí fakt, že jedna postava byla zoufalejší než druhá (nejvíc mě ale zaujal představitel Nicka a zároveň spolurežisér filmu). Zajímavá byla i atmosféra (kterou vydatně podporovala zde všemi proklamovaná hudba). A pak je tu ten konec, z kterého si opravdu není těžké vyvodit jednoznačný závěr, i když zase tak moc nadšený jsem z něj nebyl. Vidím to na solidní 4*. ()

Gilmour93 

všechny recenze uživatele

Na tom rčení, že ráno je moudřejší večera, něco bude.. Nevyzpytatelné, luminoforem pokryté sociální drámo, které vůbec nesklouzává do nabízející se černohumorné roviny. Že je odtažité a všechnu pozornost se snaží strhnout formou, mi tolik nevadilo, jako ten twist s hlídaným pacientem.. Měl sice své opodstatnění pro vývoj příběhu, ale bylo to jako když falešný karetní hráč vytáhne eso z rukávu, všichni u stolu to vědí a přesto ho nechají ze soucitu partii dohrát.. ()

Tuxedo 

všechny recenze uživatele

Coeni na speedu. Velmi povedené, ale hlavně nutno říct, že soudržné, scenáristické cvičení na téma „jak moc se může jednoduchý plán zvrtnout“. Skvělý Pattinson hraje ukázkového šarmantního zmrda, který vidí příležitost na každém rohu, a tak posouvá děj nečekanými směry. Až úplně na podlahu sešlapuje pomyslný pedál divoký vizuál a přeřvaný synťákový podkres. ()

3DD!3 

všechny recenze uživatele

Syrový a dost originální náhled do života jednoho chytráckého zloděje. Pattinson si vychutnává roli zvrácené skety s podivnými morálními mantinely. Snaha dostat postiženého bratra z vězení/nemocnice a křivolaké cesty k cíli vedoucí slouží vyloženě k prozkoumávání logiky jak hlavního protagonisty, tak nižších tříd špinavého New Yorku. Skvělá hudba, neskutečné tempo. ()

JitkaCardova 

všechny recenze uživatele

Klíčové slovo tohohle zázraku je past. *** Např. proto, že přestože zobrazované scény jsou plné pohybu a barev a blikání a chvění, jízdy a míhání, běhu a rvaček, vzdor očekávání nejsou vůbec nepřehledné.... záběry jsou dlouhé a klidné a nechávají diváka (který na tu vějičku nesedne a snaží se) všechno soustředěně přehlédnout, sledovat nerušeně, vtáhnou ho dovnitř úplně plasticky, poskytují ve skutečnosti tolik času a prostoru, že navozují pocit, jako byste opravdu mohli vstoupit dovnitř a filmem se po libosti procházet.... ano, jako na tripu. Ostatně ta láhev s LSD tam nelétá vzduchem pro nic za nic, a také barevnost scén, kontrasty barev, jejich přelévání a proměnlivé harmonie mezi různými věcmi a postavami a prostředím vzbuzují nutkání tomu přiřazovat vlastní život a smysl a podněcují představy o tom, že všechno na sebe navzájem živě, nervně, synergicky reaguje, všechno o sobě a probíhajícím dění ví. Hudba funguje stejně jako barvy, jako empatický tvor, a výstupy mohou být synestetické. ***** Past i proto, že celý film, byť zobrazuje, jak se z ryzího srdce vytoužený záměr kurevsky zoufale nedaří, není to proto, že je absurdní a že si ho vytyčil nýmand a ztroskotanec, ale protože v tomhle "kurevským" světě tvořeným z překážek v podobě druhých živých lidí lapených v systému krysího závodění prostě záměry ryzího srdce a nesobecké touhy nemají šanci, a tak to nakonec není film o zoufalství, ale o lásce. Film o pasti, do které se láska v tomhle "zkurveným" světě dostává. A nakonec a mimo další je to past i proto, že kdo nezůstal až do posledního slova závěrečného songu v titulkách a neposlechl si ho komplet, přišel o kontrapunkt k zobrazovanému ději a nakonec i o celou pointu. Ale to nevadí, protože i takoví se nakonec dostanou na místo, kde si budou dělat, co budou chtít, a kde si budeme moct klidně i hladit krokodýly. (Lucerna, Malý sál) *~ ()

Související novinky

Dwayne Johnson ve wrestlerské biografii od A24

Dwayne Johnson ve wrestlerské biografii od A24

18.12.2023

Dwayne Johnson je stále jednou z největších hvězd v Hollywoodu. Byť nesbírá slavná ocenění za herecké výkony jako na běžícím pásu, stále dovede na svoje svaly a charisma nalákat a přitáhnout do kin… (více)

Obi-Wan seriál nabírá obsazení

Obi-Wan seriál nabírá obsazení

29.03.2021

Produkce na seriálovém Obi-Wanovi bude již brzy zahájena a společnost Lucasfilm tak před malou chvílí oznámila kompletní obsazení. Vedle již potvrzených Ewana McGregora a Haydena Christensena se tak… (více)

Kdo si zahraje Batmana?

Kdo si zahraje Batmana?

17.05.2019

Aktualizováno: Novým Batmanem se stal Robert Pattinson. The Batman režiséra Matta Reevese patří mezi nejočekávanější komiksové projekty příštích let, není tedy divu, že kolem obsazení nového… (více)

TOP 2017 dle nejoblíbenějších uživatelů

TOP 2017 dle nejoblíbenějších uživatelů

31.12.2017

Hrstka nejoblíbenějších uživatelů ČSFD.cz tradičně vybrala osobní trojku nej filmů, uvedených do české a slovenské distribuce nebo na filmových festivalech v roce 2017. A někteří dali hlasy taky svým… (více)

Reklama

Reklama