poster

Láska a pětačtyřicítka

  • USA

    Love and a .45

Thriller / Krimi / Komedie

USA, 1994, 98 min

  • maverick10
    ****

    Solidní gangsterka, ktera nepostrada osobity styl a herecke kouzlo Renee a Gila, jako Bonnie a Clyda. Bohuzel se reziser boji prekrocit mantinely prvni pulhodiny a tak se drzi pri nich az do konce filmu. Skoda, potencial to melo vetsi. Ale stejne tento snimek vybocuje s prumeru americke tvorby a tak musim hodnotit nadprumerne(16.10.2008)

  • JASON_X
    **

    Film z časů, kdy Renée Zellweger ještě nevypadala jako opuchlé růžové prasátko. Nízkorozpočtový pokus o texaské crazy road movie, natočený stejného roku jako Natural Born Killers, v trochu podobném duchu i stylu, ale mnohem méně povedený. Nejsem snob a nevyčítal bych mu tu nízkorozpočtovost (ovšem třeba ten hraniční přechod s Mexikem mohl být trochu přesvědčivější, než dřevěná závora s budkou na rozestavěné dálnici a u ní dva uzenáči). Ale nesedlo mi a nebavilo mě to exaltované a afektované přehrávání všech zúčastněných, i když chápu že to byl režisérův záměr. Proto dávám jen dvě hvězdy. Ale třeba postavy Starleniných hippie rodičů, nebo oddávajícího soudce byly výborné. Stačilo by bývalo ubrat na té herecké přepjatosti a šaškování a dal bych minimálně o jednu víc.(5.11.2013)

  • zdenny
    **

    Viděl jsem prvních asi čtyřicet minut a poté jsem začal usínat. Nevím, jestli únavou nebo těmi celkem trapnými dialogy. Ono opravdu není jednoduché udělat film v tarantinovském duchu, i když se to jeví jako ne moc velká dřina. Tarantinovské filmy totiž stojí na takových jakoby nicneříkajících dialozích. Dialogy zde působí jako parodie na podobné filmy. Úvod v obchůdku byl příslibem, pak se ale nedělo celkem nic. Netajím, že by mě další pokračování nezajímalo. To ale čistě jen ze zvědavosti. Ne proto, že bych si myslel, že by se snad tento film mohl kvalitativně posunout trochu výš. Takže za prvních čtyřicet minut dvě hvězdy s tím, že nevěřím, že by se to někde dál zlomilo.(2.3.2011)

  • Lukoboss
    **

    René Zellweger nemám rád a koneckonců se to projevovalo i v průběhu sledování téhleté věci. Popravdě musím říct, že film u mě klesnul už na začátku, kdy dochází ke krádeži, zatímco R. Zellweger stojí v noci s autem u krajnice a čeká na obrněný vůz převážející peníze, aby ho zastavila. Chtěl bych vidět, jak zrovna tihle profíci (tady jel paradoxně jenom jeden, aby ta krádež byla asi snažší) zastaví někde ve tmě, otevřou dveře a nechají se svádět, oblbnout a spoutat... To by rovnou mohli ty peníze rozdávat! :D Prostě a jednoduše mě to nezaujalo, nebylo to ničím zvláštní a ani dobře filmařsky zvládnutý.(25.7.2010)

  • spikey1
    **

    94, rok Pulp Fiction, rok ukecaných gangsterek. Vedle Tarantina představil své pojetí taktéž Talkington. Tarantino vytvořil kult, Talkington jen ukázal Petera Fondu jako ochrnutého hipíka. Největším neduhem jsou rozhodně dialogy a kamera. Dohromady vytvořená kaše působí překotně a nepřehledně. Ve filmu se opravdu špatně orientuje. Nejsvětlejším bodem je výkon Bellowse u kterého nechápu proč zapadl a vlastně nejslavnějším jeho výkonem je role v Ally McBeal.(26.7.2010)