Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Ze vztahu do vztahu nebo z příběhu do příběhu od výstřelu po smrt řekl bych protékají většinou smutné postavy tohoto nezvyklého francouzského filmu a hledají radosti a rozkoše. Rafael (Francis Renaud) je bažant, tedy mladý voják, který je raněn a v nemocnici sbalí zdravotní sestru Věru (Julie Gayet), která se s ním nakonec před jeho odjezdem na zdravotní dovolenou vyspí. Po odjezdu se vrátí ke svému snoubenci Rolandovi (Mathieu Kassovitz), ne moc úspěšnému kabaretnímu komikovi, který na ni trvale žárlí a protlouká se v Paříži v nevalném kabaretu. Jednoho večera zachrání Roland jen o vlásek Helenu (Caroline Cellier), která se pokusí skočit pod vlak metra, odvede ji do kabaretu a tam s ní stráví zbytek noci. Helena pak odjede do Itálie za svým manželem Carlem (Michele Placido), se kterým ale už delší dobu sexuálně nežije a ten se ji snaží dát dohromady s hluchoněmým Roccem (Andrea Coftis), ovšem bez pozitivní reakce z jeho strany. Carlo odjede do Paříže, kde se setká s homosexuálem a narkomanem Marcelem (Foued Nassah), který má sestru pornoherečku Lisu (Florence Thomassin). Po krádeži peněz Marcela na útěku srazí motorka a Lisa ho odváží do nemocnice, kde se setká s labilním mladíkem Michaelem (Vincent Cassel), který je mimochodem, jak sám říká, "trochu škrtič žen" a zde se léčí z neurózy spánkovou terapií. Předěly mezi jednotlivými příběhy jsou poměrně volné a ne vždy jasně definované, nicméně závěr není rozhodně zcela předvídatelný. Princip, kdy A potká B, B potká C, C potká D atd. použil snad poprvé v roce 1950 Max Ophuls ve filmu La Ronde. (Peabody)

(více)

Hrají

Reklama

Reklama