Reklama

Reklama

Loulou

  • Francie Loulou
Trailer

Obsahy(1)

Loulou je přezdívka hlavního hrdiny (G. Depardieu), který se právě vrátil z vězení. Mladá žena z finančně dobře zajištěné rodiny se na diskotéce pohádá se svým mužem a seznámí se tam s Loulou, ke kterému se později nastěhuje. Plně se mu přizpůsobí, páchají spolu různé podvody a nakonec s ním otěhotní. Doufá, že ho narození dítěte změní, ale když zjistí, že to není možné, nechá si dítě vzít. Loulou pije účastní se hospodských rvaček, přesto ho neopustí a žije s ním dál. (MVanis)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (28)

F.W.Colqhoun 

všechny recenze uživatele

Okázale neokázalé nahlédnutí do života mladých Francouzů na konci sedmdesátých let minulého století. Sociální / třídně uvědomělý podtext a řešení otázky, zda je pro post-moderní ženu lepší (nelidsky chlupatý) neurotický intelektuál, či (nelidsky chlupatý) něžný barbar, který neztrácí dobrou letoru (a chuť na pivo) ani když ho pobodají nožem v krajině břišní, zanikly v otázce, co jsem udělal špatně, že nežiji jako Depardieuův marný Loulou (a třeba ještě jeho kamarád Lulu): Nechat se vydržovat emancipovanou kulturní pracovnící, šukat ji a přilepšovat si příležitostnými krádežemi elektroniky. Mimo jiné dokument nepochopitelně zdařilé konzervace Isabelle Huppert. (Když se napříč 50 let trvající filmografií tváříte stále stejně, vrásky se nemnoží.) ()

Anderton 

všechny recenze uživatele

Tvorcovia knihy 1001 filmov atď. odviedli skvelú prácu, pretože keď ich raz snáď uvidím všetky, zhruba iba 150 filmov budem považovať za slabších, ktoré by som vymenil za iné. U každého by to bolo podobné, len filmy by sa líšili. Loulou je jeden z tých pre mňa menej zaujímavých. V podstate nemá dej, iba tak plynie, takže sa nedočkáme ani žiadneho silného záveru. Hupertka je znudená zo vzťahu s fajn chlapíkom, začne si preto s flákačom Depardieum a má pochybnosti....atď... Depardieu ako keby hrál sám seba (chlast, sex, krčmy), len bez peňazí. ()

Reklama

Pink.Panther 

všechny recenze uživatele

Sociální drama ovlivněné filmařskými postupy "cinema verité". Sociologický aspekt filmu promlouvá i bez naturalistických dialogů, pouze z chování postav. Je to do značné míry řeč těla, která vypráví příběh. Mimika, gesta, proxemika jsou zabírané ruční „dokumentární“ kamerou, to vše dodává pocit autenticity. Tento filmový vztah -Huppert a Depardieu- určitě nebude nejběžnější romantika co jste kdy mohli vidět. To je ale jen plus. Nebude to asi ani nejhlubší sonda do sociální propasti mezi proletářem a příslušnicí střední vrstvy. Filmu se ale i tak povedlo zachytit kus pravdy. 👍 Produkce: Gaumont ()

liborek_ 

všechny recenze uživatele

Milostné drama francouzského režiséra Maurice Pialata je, podobně jako jeho další film Policie, neskutečně realisticky natočený a syrovost a autentičnost dýchá z každého filmového okénka. Mladá, z dobré rodiny pocházející dívka Nella (Isabelle Huppert) se na večírku seznámí s charismatickým, avšak příliš lehkovážným a požitkářským mužem, který si říká Loulou (Gerard Depardieu), a nedokáže mu odolat. Opustí svého manžela a navzdory naprosto rozdílným povahám, původu i zájmům hodlá žít s tímto tvrďáckým hejskem, který chodí jen v černé kožené bundě a příležitostně něco ukradne, pracovat se mu nechce a přednost dává vášnivým nocím s holkou v posteli. Film je ohromně opravdový a bez příkras, což je zdůrazněno roztěkanou ruční kamerou a především naprosto přirozenými dialogy. Jednoduše, jako bychom doopravdy nahlíželi do životů filmových postav, nic není vyumělkované. Pialat se v tomto filmu nevyhýbá ničemu, ve snaze maximálně popsat charaktery Loulou a Nelly využívá mj. i hojnosti sexuálních scén. Zajímavý snímek, u nás prakticky neznámý. (Btw.: postavu Nelly měla prý původně hrát buď Isabelle Adjani nebo Miou-Miou. Isabelle Huppertová si však s rolí poradila více než dobře). ()

dopitak 

všechny recenze uživatele

Jako by nestačilo, že Loulou je doslova ničemný film. Mizerně zahraný, mizerně natočený, a hlavně mizerně napsaný, děj nevede nikam, postavy jsou lemplové, co se poflakují před kamerou a ani snad nevědí, co mají dělat. To není žádná hluboká sonda ani pokračování Cinema verité, to je bída. Jako by to nestačilo, je to ještě horší. Český dabing vzniklý podle všeho krátce po revoluci ve firmě Smrček production může směle kandidovat na jeden z nejhorších dabingových počinů všech dob. Osm herců dabuje veškeré postavy, takže zase stejný hlas patřící jedné postavě střídá scéna, ve kterém stejným hlasem mluví někdo jiný, a na večeři u jedné staré paní se všichni potkají. Zvuková režie je otřesná, stopa je mizerně nalepená na původní zvuk, ale to všechno není nic proti smysluplnosti dialogů. Nevěřím, že by v originále zaznělo tohle, co vůbec neleze z pusy Čechům. ()

Galerie (16)

Reklama

Reklama