Režie:
Miloslav ŠmídmajerScénář:
Dagmar ŠťastnáKamera:
Martin ČechHudba:
René RyparHrají:
Hana Vagnerová, Marek Vašut, Tereza Rychlá, Zlata Adamovská, Daniela Kolářová, Igor Orozovič, Marek Němec, Zuzana Pillmann, Jiří Vyorálek (více)Obsahy(1)
Tři kamarádky, tři osudy. Krásná Alex, sympatická Marta a svéhlavá Irena. Tři naprosto jiné příběhy a jiný pohled na život. Přesto je mezi nimi to nejpevnější pouto, které nic nemůže přetrhnout. Ani muž. Každá z nich má sen. Irena touží to vlastním domě a tomu podřizuje vše. Marta touží po moderování v rádiu, ale je lékárnice, která si strašně moc chce povídat s lidmi. A Alex? Ta neprožívá zrovna šťastné období s přítelem. Chtěla by normální vztah s bezva mužským... Jenže se bezhlavě a vášnivě zamiluje do o dost staršího, avšak velice charismatického šéfa velké nadnárodní firmy. Podlehne jeho šarmu, ovšem brzy narazí na jeho tvrdou slupku. V tu chvíli přicházejí na pomoc kamarádky a vymyslí na Alberta past, do které se postupně chytá… ovšem osud si občas se vztahy zahrává a přináší překvapení. Když příběh spěje k happy endu, zasáhne osud... Osobitá vztahová komedie, která nabízí velké herecké příležitosti pro tři skvělé herečky, a také mnoho slovního i situačního humoru. (Bio Illusion)
(více)Videa (2)
Recenze (31)
V rámci českých mainstreamových romcomů se jedná o vcelku neškodný film, který díky bohu konečně není obtěžkán zhoubným sexismem a šovinismem (pro změnu v každé scéně „jen“ bije do očí product placement). Spíše než na tradiční pojetí zoufalých žen, které dělají zoufalé věci, které je v české komerční tvorbě vyčpělým trendem, se zaměřuje na úskalí partnerských vztahů. Hana Vagnerová navíc ukazuje, že je nejen krásná a atraktivní žena, ale především talentovaná herečka, což plně prokázala například ve filmech jako Sněží nebo Hranice lásky. Jejím hereckým partnerem je zde Marek Vašut v pro něj typické roli narcistického chlípníka, kterému však žena nedává vše jen tak zadarmo. Podstatu této romantické komedie pak nejlépe vystihuje replika: „Muži předstírají lásku, aby měli sex. Ženy předstírají sex, aby měly lásku.“ ()
Příběh o zlatokopecké kurvě, která v práci pozná multimilionáře, který ji sbalí na ta nejlacinější gesta. Potom, co mu ta blbá kráva dá, tak se k ní zachová správně, čili ji jako správnou kurvu pošle před půlnocí taxíkem domů ... a to z toho důvodu, že samozřejmě šuká další tupou zlatokopku z práce. Naše hrdinka je samozřejmě zadaná za týpka, kterému na ni záleží, ale jelikož není multimilonář, tak se s ním potom, co se do ní pracháč minimálně třikrát vystříká, rozejde. Kámoška hlavní hrdinky stihne ještě ošukat frajera další svojí kámošky ... a abyste mě nenařkli z misogynie, tak doložím citaci mezi hlavní hrdinkou a právě tou kamarádkou, která přebere své kamarádce starého: "Já přece nemůžu spát s oběma" - "Proč ne? Žiješ jenom jednou" ()
Co to ku*va bylo? Většinou bývám k českým filmům a hlavně k českým (pseudo)komediím dost shovívavý, ale jednou za čas se objeví snímek kdy veškerá trpělivost přeteče a to je přesně tenhle případ. Upřímně vůbec nevím co si o téhle dlouhohrající reklamě na Bandi a další značky vůbec myslet. Ještě zvládnu pochopit, že jde o "komedii" primárně pro ženy, takže pro feministická moudra se tu nejde daleko a za všechno samozřejmě můžou muži. Něco takového by tu nebylo poprvé a nic proti tomu, jenže tady se to všechno absolutně míjí účinkem, protože hlavní hrdinky jsou v mnoha ohledech mnohem hroší než chlapi na které se tady celou dobu stěžují. Vůbec nechápu jaká by měla být hlavní zpráva pro diváka a byl bych celkem rád kdyby mi to někdo někdy vysvětlil. Za mě je to totiž jen trapný, nevtipný a zlý film a dokud se bude česká tvorba soustředit primárně na tyhle rádoby vtipné vztahovky, tak se nikam neposune. A nemyslím si, že bychom tady měli nedostatek kvalitních tvůrců a herců...0% ()
Sotva Hana Vagnerová dokončila své náročné sexuální hrátky v erotickém dramatu, už ji tvůrci cpou do postele vypelichanému Markovi Vašutovi. Ten je bohatým šéfem nadnárodní firmy a dostal chuť obrousit o generaci mladší maso. Problém je, že je zadaný a nepochlubí se tím, že brousí i svoji podstatně mladší asistentku (Zuzana Pillmann). A i naše hrdinka není sama, má naivního ňoumu (Ladislav Hampl), kterého nemiluje. Ovšem nyní se bezhlavě zamilovala. A na scénu přijdou i její dvě kamarádky. Jedna touží moderovat v rádiu, doposud je lékárnicí (Tereza Rychlá), ovšem je docela škoda schovávat její prsní výbavu za rádiovým mikrofonem. Druhá (Alžbeta Stanková) má za muže tenisového trenéra (Marek Němec), který má oči jen pro jejich sousedku, tedy výše zmíněnou lékárnici. A naše hrdinka má ještě maminku (Zlata Adamovská), momentálně frustrovanou, neboť jí pláchl manžel (Jan Čenský) za mladší, kterou zbouchl, a ona se s tím neumí vyrovnat, a také moudrou babičku (Daniela Kolářová), co je vdovou a žije ráda vzpomínkami. Tenhle film vlastně moc komediálnosti nepobral. Nějaké humorné situace se sice najdou, jen jich je opravdu nicotné množství. Humor nepřinesli ani Tři tygři, Vladimír Polák a Albert Čuba, kteří se dostavili bez svého šéf tahouna Štěpána Kozuba. Je to hlavně o vztazích a jejich očekávané komplikovanosti. Plodnému režisérovi Miloslavu Šmídmajerovi a Dagmar Šťastné, která debutuje na poli scenáristiky, někdo namluvil, že Vašut je charismatický seladon, kterému nutně musí padnout k nohám vše, co má ženský rod. Podobný typ rolí se u něj docela často opakuje a už to hraničí až s trapností. Prostě se nedá moc věřit, že ty mladé holky tak na něj letí. Ovšem film nedrtí komiku za každou cenu a postupně se začne transformovat do zcela vážné polohy, která snímku docela svědčí. Herecké výkony jsou vesměs sympatické. Nejvýraznější je objev Tereza Rychlá, která názorně ukázala Všechno, co má(m) ráda. Nemá smysl se pozastavovat nad četnou placenou reklamou, prostě se vznik českých filmů už bez ní neobejde. Nejvíce film ocení ženy, které možná u toho zavzpomínají na své reprodukční období. 7/10 ()
Pokud točíte romantickou komedii je potřeba scénář , který má nějaký děj a někam vede a tady to evidentně chybí. Posuďte sami ženská dojede z dovolené a sebere taxík chlápkovi usměje se na něj on na ni jde do práce a tam zjistí, že ten chlápek dělá té jejich firmě poradce nebo už nevím koho. Ona se líbí mu on se líbí jí slovo dá slovo a rozdají si to ona s ním chce žít celý život atd. on jí řekne , že se nechce vázat a odjede. Ona se nasere domluví se s ním na čaj a tam si pozve kámošky co tam kecají, že má prachatého chlapa co je lepší jak on a , že by měla zůstat u něho on se nasere a odejde. Tak, že on balí ji tím, že je pozve na čaj ona balí ho tím, že tam pořád chodí a to je celý film. Na konci jde vidět jak se to táhne tak se to musí ukončit něčí smrtí pak něčí láskou rozvodem a svatbou a skončí to tak , že hlavní hrdinka odjede s děckem do nemocnice se synem Vašuta . Jelikož to nestačí tak sledujeme sekundární linku její kamarádky co má chlapa co žere tenis a ona chce barák on nechce její další kamarádky co potom chlapovi jede ačkoli 3/4 filmu to na to nevypadá a líbí se mu asi jen proto , že si u ní mohl schovat věci a později pracuje v rádiu kde valí feministické hovna. On tenhle film je prolezlý těmito hovny skrz na skrz jsou zde hlášky jako chlap co tě opustí by měl chcípnout jdeme ho zabít nebo všichni chlapi by měly pochcípat a podobné perly do toho ta v tom rádiu valí rady jako pokud chcete sbalit chlapa potřebujete rtěnku od Diora sama ji nejspíše nemá a pochybuji , že i její kamarádky (pro zajímavost stojí od 450 korun nahoru) tak, že pokud na ni nemáte asi žádného nikdy nesbalíte a podobně. Nejsmutnější je, že takový pořad na Radio Zlín opravdu je. Co pochválit Vagnerová a Vašut jsou v pohodě a pasuje jim to to jak si změní vlasy a namaluje se je pěkné bohužel jí to nevydrží celý film a to je asi tak vše. 40 procent ()
Reklama