Diskuze k filmu (964)

<< novější 48 47 46 45 36 25 13 1
    • 9.5.2019  12:27
    TheDarKnig
    (hodnocení, komentáře)

    Cameron pokračuje v tradici :-) https://i.redd.it/jurkcnq4h4x21.png

    • 7.5.2019  12:58
    TheDarKnig
    (hodnocení, komentáře)

    skipercak: A když se DC pokusilo natočit poprvé něco víc zábavného a odlehčenějšího (Justice League), kde si vzali dokonce i Whedona, aby jim pomohl.. tak to dopadlo přímo katastrofálně.

    Ale já mám DC taky rád, zatím hlavně sice ty filmy ještě před snahou udělat universum (teda samozřejmě Nolanovu trilogii a pak první film universa Man of Steel - ten mám rád fakt hodně :), ale chtěl bych aby konečně našli tu správnou cestu. Wonder Woman byla docela fajn, a Aquaman sice nefungoval příliš po stránce postav a chemie mezi nimi, ale ten podmořský svět a to měřítko to u mě dost zachránilo :) A konečně se jim podařilo překonat i tu miliardu, za co jsem rád.

    Chci tím říct, že to určitě není jen o tom, že film je komičtější, odlehčenější a proto dává takové tržby. Ale prostě proto, že je to kvalitnější film. Ale pravda, Marvel má teď i výhodu toho rozjetého vlaku, a tento rok konkrétně hypu kolem zakončení desetileté ságy. Přesto nejde jen tak odmávnout rukou ten obrovský úspěch jaký Endgame má. I když se na film po Infinity War všichni těšili, tak to, že překoná prvotní tržby dvojnásobně a zboří po celém světě desítky rekordů (mnohdy 2x i víckrát násobně), to je prostě neskutečné. A ani dnes to není nic obvyklého.

    A k tomu Titanicu, jo, jako sice to určitě dost ti teenageři (hlavně holky) tlačily kupředu, ale máš pravdu. Že Cameron točí od té doby (no natočil vlastně jen jeden, ach jo, jsem z toho smutný :) filmy, které dokážou přitáhnout celé rodiny a to je velká část jejich úspěchu. Plus u Avatara to 3D a další věci. 

    • 7.5.2019  12:49
    skipercak
    (hodnocení, komentáře)

    TheDarKnig: Tak nemyslel som samozrejme že Marvel je zamerany len na deti, ale ze detske publikum ho vyraznou mierou posuva v trbach dopredu. Najdu sa samozrejme aj starsi ludia ktorým sa Marvel paci. Bez problemov. No aj tak by som povedal že prevazna cast divakov ma menej ako 15. No samozrejme ze na tom nie je nic zle. Ako som povedal, na poprednych prieckach trzieb sú vacsinou filmy zamerane na takehoto divaka. No jasne ze aj Star Wars, aj Transformers, aj Harryho Pottera si pozru aj starsi. Takisto ak Avengerov. No problem. Ak spominas este ten Titanic, tak co sa trzieb tyka tak mal dost pomaly rozjazd. Aj jeho otvaraci vikend nebol bohviečo. Normalny otvarak. Ze sa z neho stal trend lebo sa dlho drzal v kinach? Hmmm. V tom bol Titanic prave jedinecny. Vtedy bol iny trend. Divaci chodili na akcnaky. Titanic je cista romantika v style starych klasik ako Romeo a Julia alebo Casablanca v modernom obleku samozrejme. Tak uspesna romantika v tej dobe bola skor raritou ako trend. Jednoznacne. Vtedy bolo natocenych par uspesnych romantik ale urcite by som o Titanicu nehovoril ako o trendovom filme. Potom bolo par pokusov zviest sa na vlnach úspechu Titanicu ale ziaden film nedosiahol jeho trzieb a uspechu ani nahodou. Napr. aj taky Pearl Harbor sice zarobil okolo 200ml len v USA, no cakalo sa viac. Cize v podstate bol ten film skor sklamanim. Marvel natocil Iron Mana. Bol to super uspech. Potom zacali chrlit jeden film za druhym. Filmy zarabali. Potom sa od kazdeho cakalo ze zarobi. co sa aj viac menej dialo. Bolo by to skor sokujuce keby Avengers Endgame nedal napr. miliardu celosvetovo. Bolo jasne ze ju pokori. Je to v podstate vyvrcholenie vsetkych tych Marveloviek a celej tej masinerie okolo toho. V dnesnej dobe ked ides do kina tak tam vidis bud komixovku, pokracovanie nejakeho stareho filmu alebo remake stareho filmu. To je dnesny trend. Titanic so svojim romantickym ladením v tej dobe do trendu nezapadal. Sam sa vypracoval (podobne ako Iron Man ked Marvel zacinal:), divaci o to prejavili zaujem, no potom nenastal ziadny boom s velkorozpoctovymi romantickymi filmami. No a ze Titanic bol pre teenagerov. No hej Bol aj pre nich, ale nie len pre nich. Bol som na to ked som bol teenager. Boli na to aj moji rodicia. Vsetkym sa to pacilo. Titanic neriesil skor detske publikum. Fungoval hlavne u ludi cca od 14 do 100 rokov. Marvel podla mna funguje hlavne pre 10 az 30 rocnych. Po 30tke sa to uz preriedzuje. No a po 40tke to podla mna zaujima len malokoho. Povedal by som ze nikoho. No ale to opat nemyslim ako kritiku. Len konštatujem. Pozri aj E.T. je superuspesna klasika a bola skor pre deti. Neber to ako ze chcem nadavat na Marvel. To vobec nie. Urobili do sveta filmu poriadnu dieru a to sa im popriet neda. Su uspesni lebo vedia ako na to. Vedia kto im tie filmy zaplati a preto to robia pre tuto vekovu kategoriu. Pozri ved aj DC ked natocilo Batman v Superman (ktory bol podla mna super) nepochodilo velmi dobre. DC produkuje trochu temnejsie filmy. Marvel by to spravil mozno optimistickejsie a ziarivejsie (cháp to ako metaforu) a film by dal 2 miliardy. No mna by potom ten film az tak nebavil ako ma bavi teraz. No iných ludi by to bavilo viac. Ty si fanusik Marvelu ale je mi sympaticke ze sa ti napr. paci aj ten Batman v Superman. Tak to ma byt:)

    na příspěvěk reagoval TheDarKnig
    • 7.5.2019  11:15
    TheDarKnig
    (hodnocení, komentáře)

    skipercak: Jistě že nikdo nečekal že to bude takový hit a možná si i někteří mysleli, že to propadne. Ale jak to začalo vydělávat a držet se bez propadů další a další týdny celé měsíce, tak tehdy se to trendem zřejmě stalo :)

    A jak píšu, Titanic možná nebyl pro děti, ale byl pro teenagerské holky. Romantické filmy fungují zase nejvíc na tuhle skupinu, resp. ještě i na o něco starší ženy.

    Stejně tak Marvel filmy fungují na děti od 13 (nakonec jsou PG-13 že jo), tedy teenagery, ale taky věkovou skupinu od 20 do 30 let. To jsou dvě hlavní skupiny. Takže říkat, že jsou zaměřeny hlavně na děti je blbost. Já a mnoho fanoušků komiksů už nejsme děti a ty filmy milujeme.

    Pro děti jsou filmy jako Frozen apod.

    na příspěvěk reagoval skipercak
    • 7.5.2019  00:51
    skipercak
    (hodnocení, komentáře)

    TheDarKnig: No a to ze je Marvel zamerany na detskeho divaka nemyslim ako urazku samozrejme. Je to v poriadku. Vacsinou take filmy zarabaju najvacsie peniaze. Ked sa na vrchol v zarobkoch dostane film ktory neriesi v prvom rade detskeho divaka tak je to skor rarita. Titanic na tych prvych prieckach sviati ako diamant😊 Zvysok na tych poprednych prieckach je hlavne pre deti a teenagerov. Nie je to kritika - len taky maly postreh😊

    • 7.5.2019  00:41
    skipercak
    (hodnocení, komentáře)

    TheDarKnig: Mas pravdu. Marvel ma pravdepodobne prepracovanejsie universum. Ja mam ale radsej DC. Aj ten Justice legue sa mi pacil. No a BvS je podla mna super. Titanic vo svojej dobe vobec nebol trend. To sa mylis. Dokonca sa ocakavalo ze to bude kolosalne fiasko. Nikto necakal ze film zarobi take peniaze a zhrabne tolko oscarov. Bola to jedinecna zalezitost. Uspech Avengerov sa dal cakat. Tie marvelovky brazdia kina uz nejaky ten rok. To je trend. Nie Titanic vo svojej dobe.

    na příspěvěk reagoval TheDarKnig
    • 6.5.2019  23:21
    TheDarKnig
    (hodnocení, komentáře)

    skipercak: No hlavně Marvel má prostě konzistentnější, lepší universum a někdy přístupnější, ale mnohdy taky obecně lepší filmy. Viz Suicide Squad, Justice League nebo hodně kontroverzní BvS (i když ten se mi přes ty všechny nedostatky líbil).

    na příspěvěk reagoval skipercak
    • 6.5.2019  23:20
    TheDarKnig
    (hodnocení, komentáře)

    skipercak: Jasně, ale mnoho lidí používá tuto argumentaci jako urážku, typický stereotyp - komiksy jsou pro děti atd.

    Jinak to že je to teď extrémně mainstream a trendy, to máš pravdu. Ale je to i tím jak moc se tomu Marvel věnoval a jak skvěle to celé během těch deseti let budoval. DC to celé posralo, uspěchalo a navíc vypustilo takové zmetky jako Suicide Squad a tu otřesnou zrůdnost Justice League.

    Jinak když se chodilo na Titanic celé dlouhé měsíce téměř bez poklesů v návštěvnosti, u Avatara podobně, tak ty filmy byly taky trendové věci - jak jinak bys to nazval. Třeba bych mohl napsat že Titanic hnaly kupředu hlavně nadržené teen děvčata.. ale to, stejně jako to, že Avengers dosáhly teď tak vysoko jen kvůli dětem, nebyla tak úplně pravda, že ano.

    na příspěvěk reagoval skipercak
    • 6.5.2019  23:16
    skipercak
    (hodnocení, komentáře)

    TheDarKnig: Opravujem chybu - Marvel je viac zamerany na detske publikum nez DC

    na příspěvěk reagoval TheDarKnig
    • 6.5.2019  23:15
    skipercak
    (hodnocení, komentáře)

    TheDarKnig: Avengers a vseobecne cely Marvel su trendove veci. Deti maju obrovsky podiel na uspechu tejto znacky. Porovnaj to napr. s DC. Tam su trzby vacsinou slabsie. Marvel je totiz viac zamerany na detske publikum nez Marvel. Ved na tom nie je nic zle.

    na příspěvěk reagoval TheDarKnig
    • 6.5.2019  23:07
    TheDarKnig
    (hodnocení, komentáře)

    Shakers: 2 mld za dva týdny opravdu nejsou ani trochu běžné. To se skoro dá přirovnat těm legendárním výkonům Titanicu a Avatara.

    A určitě to taky kupředu neženou jenom děti. Tenhle typ argumentu mě už fakt neskutečně unavuje a otravuje.

    na příspěvěk reagoval skipercak , skipercak
    • 6.5.2019  23:03
    skipercak
    (hodnocení, komentáře)

    Shakers: Presne tak. Avengerov zenu dopredu aj tak hlavne deti.

    • 6.5.2019  11:35
    Shakers
    (hodnocení, komentáře)

    TheDarKnig: S tych trzieb mi sanka vobec nepada. Dneska uz velke cisla padaju bezne ale v dobe Titanicu alebo Avatara to bolo nieco mega.

    na příspěvěk reagoval skipercak , TheDarKnig
    • 5.5.2019  17:43
    Heisenberg_
    (hodnocení, komentáře)

    TheDarKnig: To to potápění trvalo...

    • 5.5.2019  17:39
    TheDarKnig
    (hodnocení, komentáře)

    5.5. 2019 byl Titanic konečně potopen filmem, který nebyl vlastnictvím krále světa Camerona. Trvalo to JEN 21 let! 

    https://www.boxofficemojo.com/alltime/world/

    na příspěvěk reagoval Heisenberg_ , Shakers
    • 21.4.2019  16:34
    AxelWers
    (hodnocení, komentáře)

    Už 22 rokov starý film, neskutočné. To je celá generácia. Ešte toť nedávno som to videl na billboardoch ako novinku.

    • 21.1.2019  23:04
    libi666
    (hodnocení, komentáře)
    • 14.5.2018  14:44
    ExpertRaptor
    (hodnocení, komentáře)
    • 7.2.2018  00:12
    Al90
    (hodnocení, komentáře)
    • 10.5.2017  16:37

    Příspěvek byl smazán administrátorem.

    • 22.2.2017  16:11
    Stanislaus
    (hodnocení, komentáře)

    Je milé vidět Titanic konečně v TOP300, kde měl být již dávno, dle mého názoru! :) Teď jen záleží, jak dlouho se tam udrží.

    • 5.1.2017  23:33

    Uživatel remy smazal svůj příspěvek.

    • 15.10.2016  19:48

    Uživatel libi666 smazal svůj příspěvek.

    • 3.8.2016  13:19

    Uživatel FRANTACZ1 smazal svůj příspěvek.

<< novější 48 47 46 45 36 25 13 1
 
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace