Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Wacoslav1
    ****

    Moje nejoblíbenější zpracování případu Jacka Rozparovače. O tom, že je to podle nějakýho komiksu jsem neměl ani šajnu a je mi to upřímně fuk. Hodnotit budu především parádně hutnou atmosféru která nedá ani na chvilku vydechnout od napětí a poslední kvalitní Deppův herecký výkon než se odebral mezi Piráty z Karibiku a podobný Transcendentní vocase. Samozřejmě, že znalcům matičky stověžaté budou povědomé i ty exteriéry. Co se příběhu týče, tak může tu někdo namítnout, že je to přehnaný a účelově vykreslený, tak jak se to hodí tvůrcům, ale pro mě žádnej problém. Já mám konspirační teorie rád a navíc když se nad tím člověk zamyslí, tak mu dřív nebo později dojde, že by to nemusela bejt zase až taková kravina a, že se to klidně celé mohlo takhle seběhnout. Ano skutečnou pravdu už se nikdy nedozvíme a můžeme pouze spekulovat jak to bylo, ale mě odvaha tvůrců nijak nepohoršila spíš naopak a za to dávám palec nahoru a silný 4* k tomu.85%(8.7.2015)

  • zputnik
    ****

    Miluji kriminálky z potemnělého, viktoriánského, smrdutého, špinavého a krysami "zahlceného" Londýna. Tento film mi vše toto dal. Děj filmu není ani přespříliš komplikovaný, ani "nevypočitatelný" a vlastně ani (na můj vkus) nijak extra napínavý; nic z toho však není na obtíž (snad jen některé momenty by nemusely být až tolik "polopatisticky vysvětlovací"). Za zmínku také stojí příjemně zpracovaná "milostná" linie příběhu. Herecké výkony Johnnyho Deppa, Heather Graham a dalších jsou v tomto filmu nadmíru dobré, bez přehrávání etc. Shrnuto a podtrženo: příliš neočekávejte horor, ale těšte se na výborně zpracovanou a patřičně temnou kriminálku.(23.9.2003)

  • kingik
    **

    Velmi povrchní zpracování o legendárním Jacku Rozparovači, nefunguje ani po stránce herecké. Marně se snaží Johnny Depp a marná je snaha i Heather Graham, protože režie bratrů Hughesových je poměrně slabá a nedokáže diváka vtáhnout do děje. Místo toho, je tu k vidění více jak dvě hodiny krystalicky čisté nudy bez špetky, nebo jen náznaku napětí. 40%(21.1.2009)

  • Shadwell
    ****

    Komiksovou předlohu od Moorea jsem dočetl pár dní nazpět a nebál bych se ji vřadit do školních čítanek. Problém je ten, že film nemá s komiksem nic společného. Z celé adaptace zůstal jen mooreovský trademark a název. Všechno dobré z komiksu - tzn. různé způsoby, jak ho číst: jako dobový demografický popis, spekulativní fikci o konspiračních praktikách královské rodiny, mystickou knihu plnou zednářské architektonické magie nebo nezapomenutelné introspektivní pohledy do vrahovy mysli - kdosi vyškvařil a prořezal na konfekční thriller. Určitě to nastalo i kvůli Deppovi, který si jako obvykle film přisvojil, donutil nepřímo scénáristy vykuchat předlohu, sloučil v sobě několik postav z komiksu a nenechal prostor ostatním. ____ Prvotní záběr míří po vertikále odshora dolů a sleduje okna baráku. Jinými slovy sestupujeme do londýnského podzemí. Po celý čas filmu je takových záběrů, kdy kamera začíná z nadhledu (ptačí perspektivy) a končí na úrovni oči, hodně, a všechny uvozují atmosféru a dávají nám najevo, že jsme v pekle. ____ Přes skrz naskrz chaboučký pahýl předlohy doporučuji sledovat pražské exteriéry, konkrétně Národní muzeum, Strahovský klášter a špitál U Apolináře.(11.7.2008)

  • Malarkey
    ***

    Nebýt posranýho scénáře, kterej se snažil odvděčit snad každý postavě ve filmu, mohl by film být i docela dobrý. Atmosféru má. Místo, kde se děj odehrává, taky není na škodu. Herci tu dokonce hrají vcelku solidní utkání proti Jacku Rozparovači. Ještě aby ne, když v hlavní úloze jede Johnny Depp. Škoda jen, že nemá tolik prostoru, kolik by mohl mít. To by režiséři nesměli být idioti a pokazit to celý dlouhými vraždícími scénami jednotlivých kurev. Dokonce se film snaží šokovat jistými scénami, který chtějí zajít až za hranici únosnosti, ale stejně se nakonec vrátí do tý průměrný šedi, odkud vychází většina amerických historických filmů. Ještě, že se to alespoň točilo v Praze. Ta je na ztvárnění Londýna stejně nejlepší.(8.7.2010)

  • - Ve filmu se nachází odkaz na další film odehrávájící se ve stejné době, a to na snímek Sloní muž (1980). Scéna odhalení Johna Merricka (Anthony Parker) je téměř totožná. Rozdílem je pouze fakt, ze ve starším filmu je scéna z pohledu samotného Merricka. (Kaston)

  • - Alan Moore, ktorý román Z Pekla napísal, bol výsledkom natoľko znechutený, že sa od filmu dištancoval a do budúcna zakázal, aby sa jeho meno objavovalo v prípadných ďalších adaptáciách jeho kníh. Všetky finančné zisky prenechal kresliarovi Eddiemu Campbellovi a v prípade adapatácie Strážcov (2009) Daveovi Gibbonsovi. (Avathar)

  • - Muž, který představuje Sloního muže, ho nazývá Joseph Merrick, dokud není opraven a poté mu říká John Merrick. Ve skutečnosti bylo Merrickovo pravé jméno Joseph, ale byl dlouhou dobu chybně nazýván John. (liquido26)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace