Reklama

Reklama

Ve stokách pod pařížskou operou žije od narození znetvořený zahořklý muž známý pouze jako „Fantom“. Zamiluje se do neznámé sboristky Christine, soukromě ji vyučuje a zároveň terorizuje zbytek operního domu a požaduje, aby Christine dostávala hlavní role. Vše se ještě zhorší, když se sopranistka znovu setká se svým známým z dětství Raoulem a oba se do sebe zamilují. Fantom se rozhodne ji unést a uvěznit u sebe, ve svých tajemných kobkách. Raoul je nyní jediný, kdo Fantoma může zastavit a zachránit svou lásku… (Česká televize)

(více)

Videa (2)

Trailer 2

Recenze (411)

zdepapepa 

všechny recenze uživatele

Viděno po boku o tři roky mladšího Sweeneyho Todda, což ale nehraje moc roli, jelikož totok je adaptace slavné divadelní show. To tu koneckonců je zárukou kvality, sem tam nabouchané vizuály se tu a tam střídají už s naprostým kýčem a zbytečnou dekorací, takže je to jak na houpačce, jediná záruka kvality zůstává původní hudba, která je zmáknutá na výbornou. Kde Sweeney ztrácel po hudební stránce, tady Fantom nabírá extra bodíky, ovšem kde Sweeney získává body navíc za fantasmagorický ideál londýna a stylizaci do šílené podoby, tam Fantomovi ztrácí dech a vypadá jako kdyby ho ohlodal zub času. Ovšem stačí, když člověk v průběhu All I Ask of You nebo Music of the Night nebo Point of No Return nebo čehokoliv jiného zavře oči a hned je jasné, kdože to má skutečně navrch. ()

Big Bear 

všechny recenze uživatele

Webberovu hudbu jsem slyšel dávno před tímto filmem a zamiloval jsem si ji stejně jako jeho dřívější kousky. Pamatuji se, že poprvé mne film moc nebavil. Připadalo mi to dlouhé. Dnes viděno po letech jsem byl v podstatě spokojen, ale dlouhé mi to přišlo znovu. Poněkud starší a také náročnější se zálibou vd etailu jsem si tentokráte užíval tu parádní kameru, která s průlety doslova dělala divy a pokud brala záběr odkudsi z lávek nad oponou, neznamenalo to, že po chvilce průletem škvírkou mezi kameny neskončí kdesi v hlubokém podzemním labyrintu. V opeře je prý ve skutečnosti podzemní rezevoár, který shromažďuje podzemní vodu a když je zaplněný, je odčerpán. Docela by mne zajímalo jak to tam dole vypadá, vzhledem ke skutečným katakombách pod městem to tam může být zajímavé. Krom kamery jsem si tu užíval to množství divadelních kulis ať už interiérových, tak exteriérových. Třešničkou na dortu pak byla procházka zasněženým hřbitovem plným zasněžených náhrobků... Spolu s hudbou a hlasem přenádherné Emmy Rossum, to byla opravdu artovní podívaná. Buttlera jsem v roli Fantoma nepoznal. Ten culík a kotleta na jedné straně a maska na druhé ( v lepším případě) ho úplně změnily. Oceňuji jeho i Wilsonův pěvecký výkon. To není jen tak tohle dát. Ale Emmy ta je best ve všech směrech. V podstatě tomu nemám co vytknout, snad jen tu stopáž. Co vím jistě, že mi teď pěknou chvilku ale budou znít v hlavě ty nádherné melodie... Dávám za 4 dopisy s pečetí lebky. * * * * ()

Reklama

Slarque 

všechny recenze uživatele

Je až pozoruhodné, jak moc se Schumacherovi tahle muzikálová adaptace rozpadla pod rukama. A přitom začátek vypadal docela nadějně. Ale vlastně šlo jen o jednotlivé scény. Mnohé sice zachraňuje Webberova hudba, ale film je příliš dlouhý, takže nuda zvítězí. Emmy Rossumová vypadá opravdu kouzelně, Minnie Driverová ukazuje svůj smysl pro humor (a má výhodu i v tom, že její postavu zpívá skutečná operní pěvkyně), zbytek včetně hlavních mužských postav mě moc nepřesvědčil. ()

ilemas 

všechny recenze uživatele

Operu vůbec nemám rád a když jsem dřív než film slyšel cd tak jsem říkal nic moc. Ale hlavní píseň jsem znal už asi před 20 lety a tak jsem to tak dlouho poslouchal, až se mi to zalíbilo celé. Pak přišel film. Podle hodnocení jsem měl strach, že to bude hrozná blbost. Nedalo mně to a šel jsem na to do kina. Hned od prvních záběrů mě to naprosto uchvátilo,výprava, kostýmy, hudba a hlavně dokonalý zvuk. Nemoh jsem se dočkat, až to vyjde na dvd. Jsem rád , že to vyšlo v dts. Nejlepší muzikál všech dob, už se těším na Mamma Mia. ()

Pegas1632 

všechny recenze uživatele

V první řadě tu jde o hudbu. O úžasnou hudbu nejen z hlubin opery, ale z hlubin duše. Vizuální stránka už ovšem lehce pokulhává. Scény na mě působí hrozně přeplácaně, uměle, prostě nevěrohodně. Když se pozastavím nad obsazením, tak nutno dodat, že Emmy Rossum je jako Christine Daae opravdu přesvědčivá. Gerard Butler jako charismatický a démonický fantom je sice mrazivě dobře zahraný, nicméně se to tluče s mojí představou o fantomovi, který Christine mámil hlavně svým hlasem - tady ať Butlerovi udělají s obličejem cokoliv, pořád je sexy . Film tedy za shlédnutí stojí, protože především tu jde o hudbu! ()

Galerie (120)

Zajímavosti (35)

  • Ve scéně na začátku filmu, když Christina (Emmy Rossum) zpívá píseň "Think of me", má na sobě šaty a šperky (včetně démantů ve vlasech), které jsou přesnou kopií šatů a šperků císařovny Sissy. Císařovna je takto zobrazena na portrétu malíře Franze Xavera Winterhaltera. (Fantasy)
  • Schumacher do filmu obsadil výrazně mladší herce, než kteří vystupují v muzikálu. (fannah)

Související novinky

John Travolta je žena!

John Travolta je žena!

10.09.2006

Tak to tedy alespoň bude v připravovaném remaku muzikálu Hairspray, kde ztvární postavu Edny Turnblad, jejíž dcera Tracy (začínající Nikki Blonsky) se zaplete do rasových nepokojů v Baltimore… (více)

Reklama

Reklama