poster

Vlak do pekla

  • Německo

    Night Train to Venice

  • Německo

    Train to Hell

  • Slovensko

    Vlak do pekla

  • Slovensko

    Nočný spoj do Benátok

    (neoficiální název)

Mysteriózní / Thriller

Německo, 1993, 72 min

Komentáře uživatelů k filmu (10)

  • Aluska88
    ***

    Třetí hvězdičku uděluji nejspíše z milosti za bohémsky nádhernou Tahnee Welch, za působivé interiéry Orient Expressu a za zvučnou hororovou hudbu. Jinak hlubší smysl či pointa tohoto díla mi zjevně unikla, nebo zde ani nebyla.(1.6.2009)

  • anderson
    ***

    SLOVENSKÁ TELEVÍZNA PREMIÉRA: STV 1 = 26.4.2008 - TECHNICKÁ POZNÁMKA: Režisér filmu nie je v titulkoch uvedený a napriek tomu, že na webe STV "svieti" ako oficiálny názov NOČNÝ SPOJ DO BENÁTOK, odvysielali ho v košickom dabingu pod názvom VLAK DO PEKLA (a originálny názov bol TRAIN TO HELL). (15.9.2010)(15.9.2010)

  • Sawy
    odpad!

    Tak tohle je teda něco.Možná nejhorší film,jaký jsem kdy viděl.Koupili jsme to s mámou v jednom výprodeji za pár korun kvůli Hughu Grantovi.Říkal jsem si,když v tom hraje,tak to možná bude celkem slušnej film.Ale nebyl.Byla to totální katastrofa,ani jsme to nedokázali dokoukat do konce.Celý film jsem si akorát kladl otázku-Proč na to kývl ten Hugh?!A taky Malcolm McDowell?!Prostě hrůza.0 %(4.8.2009)

  • eraserhead666
    odpad!

    Dám stovku tomu, kdo mi objasní, co bylo hlavní a nosnou zápletkou, smyslem tohoto filmu a smyslem postavy Malcolma McDowella. Protože jsem celý film marně pátral po tom, o čem to vlastně bylo a proč jsem přes sedmdesát minut sledoval to, co jsem sledoval. Opravdu se to všechno dělo, jen abychom došli k dojemné závěrečné scéně? To jako mělo být opravdu všechno? Nejnesmyslnější příběh napsaný naprosto nelogickým a nezáživným scénářem jsem snad ještě neviděl. Snad i chápu tvůrce, že do toho investovali čas a peníze, protože mohli být přesvědčeni, že tvoří hlubokomyslné umělecké kultovní dílo, ale nechápu toho, kdo to koupil do české/slovenské distribuce a investoval do dabingu. To je slepý nebo tak blbý? 95% filmu je pouhá vata, sled scén a záběrů, které nic neobjasňují, nikam nevedou a příběh nikam nerozvíjí, vata, která nemá vzhledem k něčemu, co se v tomto případě dá jen těžko nazvat „příběhem“ nebo „zápletkou“ naprosto žádný význam a smysl. Je tady romantický prvek, dramatický, akční i mysteriózní, ale nic z toho společně nesedí, nic z toho nic z toho nikam netáhne. Nejvíc jsem si, samozřejmě kromě několika erotických scén a krásných čudlíků neméně krásné Tahnee Welch, z filmu užil záběry na vlak projíždějící krajinou, kterých je ve filmu požehnaně. Ale tohle je prostě nic, natažené na sedmdesát minut. Opravdu nic. Nenašel jsem tam jediný důvod existence toho filmu (dobře, jako reklama na jízdy historickým vlakem a návštěvu Benátek by to snad fungovat mohlo).(13.11.2012)

  • lilina133
    odpad!

    Tak taký hrozný film som snáď ešte nevidela a dúfam, že už ani neuvidím....To už kto mohol vymyslieť a zrealizovať??To určite nebol pri zmysloch...To je normálne týranie filmového diváka...A Hugh Grant, ten tam zablúdil, či mu úplne preskočilo??Jedným slovom hrôza, hrôza a ešte hrôza....Nepozerať ak nechcete prísť o svoje duševné zdravie...(27.10.2007)

  • SeanLSD
    ***

    Neustále otravné prestrihy na idúci Orient Expres, chvíľami atmosféra starého seriálu, talianskeho hororu s celou svojou tiesnivosťou, chvíľu až amatérsky splácaná blbina a potom melancholický popový videoklip alebo lacná televízna produkcia, umelecký experiment alebo pocitová exhibícia, kde majú svoju úlohu neonacistické tajomstvá, rukopis knihy nesený do imaginárneho vydavateľstva, divadelné nočné mory aj traumatické spomienky, starosvetské prostredie aristokratov, umelcov i snobov aj cvičené vraždiace dobermany, rozvrátené životné predstavy mladého muža, ktoré zas poskladá osudová žena, európska umelecká maniera, matná kamera, prudké úderné strihy aj mysteriózne spomalenia, všetko až vo fušersky pravidelnom rytme, ktorý otravuje alebo hypnotizuje, sprevádzaný veľmi klasickou orchestrálnou hudbou majúcou vzbudzovať pocit tajomnosti . . - a v tomto chaose sa zmätene v snahe zachovať si sebe vlastný šarm potáca Hugh Grant v časoch, keď ešte nebol hviezda, ako spisovateľ, nad ktorým visí fatalizmus ako Damoklov meč, neustála ťaživá prítomnosť niečoho, čo už-už spadne, nevediac kedy, kam a ako . . - v oldschoolovej symbolistickej psychodráme s gotickým ladením atmosféry, efektov i predurčenosti, ktorá chvíľami štýlom akoby odkazovala na Argenta, prítomnosťou Malcolma McDowella ( v charizmatickej úlohe stelesnenia osudu, kde nemusí nič robiť iba byť a upreto sa pozerať ) a skupinky neonacistických magorov k Mechanickému pomaranču - a vlastne čímkoľvek k čomukoľvek . . - môže pripomínať aj neustále sa vracajúci sen, ktorý znepokojuje, povznáša vedomím, že nikto ničomu aj tak neutečie alebo už vážne serie . . - ale nakoniec sa to poskladá do jednotného celku v štýle tak symbolickom, až sa skutočne zdá, že patrí do úplne iného času a vysvitne, že ide o príbeh toho, ako sa Osud zahral s jedným človekom, podobne ako sa hrá s každým, alebo výstižná ilustrácia pocitov a myšlienok, ktoré sa niekomu v okamihoch prehnali hlavou pri počúvaní Night Train To Venice.(15.5.2008)

  • Rodriguez
    odpad!

    Celému filmu chybí poenta. Ta se skopčákům zlehka z filmu vytratila po úvodních titulcích. Škoda promrhaného hereckého talentu, který by byl využit jinde daleko lépe. 0%(27.6.2013)

  • Sociopath
    odpad!

    Hm?! Buď som úplný dement, alebo som akosi nepochopil, o čom to je? To čo ten režisér fičí na tripe či čo? Nechápem ako sa mohol dať Grant zmotať na takú k**otinu... Odpad!(6.1.2010)

  • spiritus
    odpad!

    Jestli by měl nějaký film přesně vystihovat význam slova odpad, tak Vlak do pekla, je nejžhavějším kandidátem. Musím se skutečně přiznat, že takle špatný film jsem neviděl bez legrace hodně dlouho. Vůbec mi nedochází, kdo měl nápad tuhle zpatlaninu o ničem natočit. Tenhle film nemá děj, logiku, smysl. Dialogy jsou katastrofální, herecké výkony jeden velký vtip. Celou dobu se po vlaku pohybuje nějaký rádoby tajemný dement, který se snaží vyvolat dojem, že má snad nějakou nadpřirozenou moc. Pořád jen chodí sem a tam a blbě čumí. Do toho tam pobíhá banda vymletejch Hanzů, před kterými náš hlavní hrdina vždy uteče do jídelního vozu. Tahle situace se tam opakuje několikrát. Navíc se tam seznámí se slavnou herečkou, s kterou si to tam furt rozdávají. Druhá půlka filmu se odehrává v Benátkách, kdy našeho hrdinu opět honí náckové, tentokrát v dodávce a on jim ujíždí na motorce. Proč to dělají a co tím sledují, na to se vůbec neptejte, protože to vám film nemá potřebu vysvětlit. PAk se všichni náckové vysekají, vybouchnou a Hugh vyhraje. Ještě se ale musí vypořádat s nadpřirozeným dementem, který se zaměřil na hereččinu dceru. A tak ji nějakými svými schopnostmi dostane na římsu, z které spadne, ale Hugh ji samozřejmě chytí.Herečka je Hughovi vděčná, tak si to zase rozdaj a jsou šťastný...a tím film končí. Myslím, že tenhle "film" by měl vidět každý filmový nadšenec, aby si víc vážil dobrých filmů.(28.1.2009)

  • sun.eagle
    odpad!

    Cele to pusobí už na první pohled velmi lacině. Přímo bije do očí ten nedostatek filmařske invence, naprosto stupidní dialogy, postavy se chovají nesmyslně. Film je doslova vycpán naprosto zbytečnými záběry, nekonečné a zbytečné záběry na jedoucí vlak, či na přitrouble se tvářícího Malcolma Mc Dowella, během pulminuty asi 4x jen se vystřídali uhly zaběru kamery, asi to měl jako hlavní hvězda ve smlouvě. Jak se do tehle oslavy trapnosti dostal Grant a Mc Dowell je mi záhadou, asi to jsou NEJlepší kámoši režisera jinak nevim.(28.1.2009)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace