poster

Chaplin v parku

  • anglický

    In the Park

Krátkometrážní / Komedie

USA, 1915, 15 min

Režie:

Charlie Chaplin

Scénář:

Charlie Chaplin

Střih:

Charlie Chaplin
(další profese)
  • Subjektiv
    *

    Chápu, že vytvořit na ploše cca 20 minut a beze zvuku film, který dokáže pobavit, případně i něco víc, téměř po 100 letech je nesmírně obtížné. Sám příliš netuším, jak to udělat, vím jen, že návštěva párku s nakopáváním lidí, šťouchání hůlkou a točení párečky tím mým pravým ořechovým není. V pozdější době s delším pásem a komplikovanějším scénářem natáčel Chaplin filmy o poznání zajímavější - Zlaté opojení, Kid či Moderní doba rozhodně mají více co nabídnout.(13.1.2009)

  • cheyene
    ***

    Slabší chaplinovka, avšak jak tu již bylo zmíněno - vystavět bez zvuku během 20 minut nějaký pořádný příběh, který by i po více než 100 letech bavil, je dosti náročné. Charliemu se to začalo dařit až o pár let později, kdy jsou jeho snímky plné emocí a zdařilého humoru, přičemž opomenut často není ani silný příběh. In the Park ovšem výše zmíněné přísady postrádá.(10.11.2016)

  • stilgar1
    ****

    Jedná se sice částečně o "kopancovou záležitost", ale svou humorností plní lépe účel grotesky, než mnoho jiných grotesek té doby. Dobře jsem se bavil...(12.11.2007)

  • Jara.Cimrman.jr
    ***

    Necítím se moc bezpečně v parku, kde se krade, loupí, kope do zadku, páchají se demonstrativní sebevraždy a vzduchem nekontrolovaně poletují cihly. A i když u toho polda točí pendrekem první ligu, tak pro mne se jedná jen o groteskní průměr.(6.3.2013)

  • WANDRWALL
    ***

    Jak upoutává pozornost dívky, která se neprojevuje co je zač. Zda stojí za námahu či nikoli. Spíše to druhé? V němém filmu by ale hned muž vycouval a nebylo by to zajímavé. Takhle divák musí čekat, co bude dál. Jaká tedy je?(28.9.2010)

  • - Nové zpracování keystonovské grotesky Chaplin kapesním zlodějem. (everlong)

  • - Groteska Chaplin v parku byla Chaplinovým čtvrtým počinem během působení ve společnosti Essanay. Chaplin měl v této době již lepší podmínky a mohl si dovolit pracovat na filmu i tři týdny na rozdíl od dřívějších dvou. Tato groteska představuje přechod mezi jeho dřívější tvorbou u společnosti Keystone a pozdější prácí u společnosti Mutual. (Weissik)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace