Nastala chyba při přehrávání videa.
  • kulyk
    ***

    Propjení politiky a umění, přecházejícího v propagandu, vcelku i vystiženo. Životopis buchty, co malovala (podle mého subjektivního hodnocení, nerváci) ty patlaniny snad nohama, se v tom dá najít taky. Ale sebelepší důvod, tedy i kdyby Kahlo byla třeba hodnější a mladší ségra mutter Terezy neomluví fakt, že Selmička pobíhala před mým zrakem s kartáčem na psa místo obočí. Kurvíte mi protahovací fantazie, kazišuci.(1.7.2012)

  • DDT
    ****

    Čtyři dávám hlavně za odvahu natočit takový námět. A Alfred Molina hraje skvěle. Jinak to na mne bylo příliš "hollywoodizované". Navíc jsem nepochopil (a celý film mě to dost rušilo), proč všichni herci mluví lámanou angličtinou - asi jakoby s mexickým přízvukem. V titulcích byl u každého uveden jakýsi "slangový poradce". Proč? Je to jako kdyby u nás někdo natočil film podle mexické předlohy a herci mluvili ve stylu : "Já být velká mučačo.."(6.12.2003)

  • Lucasion
    ****

    Když přemýšlím o filmu Frida napadne mě, že životopisné filmy mě zaujímají, pouze pokud se jedná o hrdinské příběhy nebo sportovní osobnosti. A když se ohlédnu za tímto snímkem, tak první co mě napadne je, že jsem si to užil. Film je výborně obsazen. Salma Hayek a Alfred Molina jsou pro ty role vybráni opravdu skvěle. Navíc se tu i mihne Antonio Banderas a Edward Norton. Příběh bych nezařadil do dramatu, ale spíše do čistě životopisného žánru. Jistě se tu objevují dramatické prvky, ale i úsměvné momenty. Navíc příběh Fridy je úžasný a díky nádherné hudbě a prostředí se z filmu stává opravdu inspirující pocta této malířce. Takže vážně se mi líbí jen sportovní a hrdinné příběhy? A odpověď zní ano, ale i toto je příběh o hrdince. (75 %)(8.9.2014)

  • Shadwell
    ***

    Tento film je pro Salmu Hayek jako milenka, kterou snadno získala, ale těžko opouští – Fridu si naštukovala, vymohla i zafinancovala. Jedna věc je ovšem ukout plány uprostřed noci, druhá je uskutečnit je za plného denního světla. Proto, když se dala do řeči se scénáristy, vyšlo najevo, že Frida není ani Martin Pomothy, ani Andrej Anastasov, a není co natáčet. Za celý film jsem se navíc nezbavil dojmu, že sleduji Salmu Hayek. Nebo že by s postavou tak srostla? Já ti, smutná vrbo, vlastně ani nevím.(24.8.2007)

  • Dr.film
    *****

    Zatím nevýrazné režisérce Julie Taymor se podařilo nečekaně silně zachytit neobyčejný život Mexické malířky Fridy Kahlo. Prolínání mezi skutečným záběrem a malovaným obrazem je velice hezký nápad a vnáší to do filmu nenásilným způsobem aktuální obrazové téma, jenž vždy chytře ladí s následujícím záběrem. Stejně dobře mi bylo i u zpomalených záběrů které nádherně citlivou kamerou nasnímal Rodrigo Prieto. Nejdůležitější je však děj, a ten určitě nezklame, nebot život samotný nebyl pro Fridu procházka růžovým sadem. Opomínat by se neměl také přesvědčivý - a roli zcela oddaný výkon v podání Salmy Hayek, stejně jako hudební stránka filmu, jenž měl na starosti Elliot Goldenthal.(8.1.2005)

  • - Edward Norton částečně upravil scénář. (PußyMagnet)

  • - La Pelona (Chavela Vargas), který zpívá Fridě (Salma Hayek) v baru píseň 'La Llorona', znal ve skutečnosti Fridu Kahlo osobně. Dokonce spolu měli mít aféru. (Ajka1)

  • - V celém filmu byly digitálně upraveny barvy pomocí rozlišení 2K. (PußyMagnet)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace