Nastala chyba při přehrávání videa.
  • chelseaman22
    ****

    Nadprůměrný počin, v němž exceluje Al Pacino. Poněkud nesourodá dvojice detektivů pátrá po ženě, která má své milence po aktu vykostit jako to dělá černá vdova. Nejzajímavější pasáží z celého filmu je zcela jistě randění v italském bistru, kde člověk dostane buď masové koule v rajčatové omáčce či kulkou to temene. 75% Celosvětový příjem k 27. 7. 2018: $110,879,513, což je 5,84 násobek rozpočtu(27.7.2018)

  • Subjektiv
    ****

    Kriminální zápletka sice filmu vévodí, je však uchopena zcela jinak a ze zcela jiných příčin, než se běžně v kriminálních filmech činí. Pokud by divák toužil po střádání důkazů. vyřazování podezřelých, deduktivní práci geniální mysli, mohl by být z Moře lásky převelice zklamán. Ústřední je totiž rovina psychologická, která je tu přítomna hned v mnoha podobách - zhrzený Al Pacinův hrdina prožívá krizi středního věku, ženy odpovídající na jeho inzerát cítí poslední životní šanci na trochu něhy... Sám jsem si z filmu odnesl hlavně nepříjemný pocit, že vybudovat si k někomu absolutní důvěru, podepřenou "důkazem", je zřejmě zhola nemožné... Následují SPOILERY - Touha Franka věřit Helen je neustále nabourávána drobnými indiciemi, které ukazují, že Helen by mohla být opravdu vrah a jeho následné reakce, které ona nechápe (nebo se tváří, že je nechápe), nabourávají jejich vztah a ve Frankovi ve výsledku probouzí pocit viny. To vše Al Pacino ztvárnil převelice dobře. BTW - Pohled stárnoucí dámy, když uvidí Franka popíjet s jinou, je opravdu zahanbující...(1.2.2009)

  • Gilmour93
    *****

    Zapomenutý klenot ze zaprášené poličky sklonku osmdesátých let.. Usuzujíc pouze z názvu jsem já hlupák spoustu let žil v omylu, že Sea of Love je nějaká romantika ve stylu Frankie a Johnny a ona to přitom skvostná krimi dovedně přemosťující oldschoolové detektivky Kojakova New Yorku do generace modernějšího filmového stylu alá Basic Instinct, jenž je navíc překvapivě plná humoru (stará se především J.Goodman) a co je nejdůležitější, po čtyřleté nechuti k herecké profesi vrátila k naší libosti pana mistra Al Pacina zase do hry. Elektrizující napětí potemnělého města, co nikdy nespí, skvěle navozuje rezonující hudba, která místy neuvěřitelně připomínala tu z jižanského satanistického nerváku Angel Heart (jméno Trevor Jones potom vše vysvětlilo).(29.9.2010)

  • Pohrobek
    ****

    Velice pečlivý, promyšlený a dost inteligentní snímek, který zdařile kombinuje thriler s trochu "drsnější" romantikou. Krásně vystižený noční New York i postava a práce jednoho obyčejného osamělého poldy. Perfekcionistický v detailech i v hereckých výkonech. Skvělý Pacino, slibná a dráždivá Ellen Barkin a překvapivě slušný John Goodman. Jestli si nějaký fim zaslouží nálepku "neo-noir", je to Sea of Love, a to nejen kvůli hře světla a stínů na plátně i v duších postav.(22.8.2005)

  • StarsFan
    *****

    Asi nejerotičtější Pacinův film, takový Základní instinkt v neo-noir stylu. Pečlivě vytvářená atmosféra, déšť, noční New York, hra světla a stínu, hlavní postava potácející se od opilectví k vášni i podezřívavosti. Přesně takové filmy mám ráda a přesně takové filmové charaktery dokáží přitáhnout moji pozornost. A není to jen Pacino, kterému jsem dokonale rozuměla v každém okamžiku, ale i výborně mysteriózní Ellen Barkin a John Goodman v roli Pacinova parťáka, která mu dle mého názoru sedla ještě líp než postava v Big Lebowskim. A tak, i když Moře lásky nemá jednu scénu, která by mi i po letech utvěla v paměti, pečlivě budovaná atmosféra včetně pochopitelného logického a přitom zajímavého závěrečného rozuzlení vytvořily takový film, na který se v budoucnu ještě ráda podívám několikrát znovu. Pacino si zkrátka v době, kdy trávil na divadelním jevišti víc času než před filmovou kamerou, uměl projekty zatraceně dobře vybírat.(17.5.2008)

  • - Scéna, kdy jsou kriminálnící zatčeni na "Meet the Yankees" akci, se zakládá na skutečné události. (StarsFan)

  • - V poslední scéně filmu je vidět, jak někdo Pacina odstrčí stranou, zatímco on na ulici mluví s Ellen Barkin. Dle tvrzení režiséra Beckera se jednalo o skutečného Newyorčana, který se jim připletl do záběru, a ne komparzistu. Pacino přitom pokračoval v hraní své úlohy bez sebemenšího zaváhání. (StarsFan)

  • - Richard Price původně napsal scénář pro Dustina Hoffmana, ten si ho ale přál přepsat tolikrát, že nakonec jeho roli převzal Al Pacino. (StarsFan)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace