Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Anthony
    ****

    Film je hlavně zajímavý režisérem, jinak spíše tvůrcem filmů pro festivaly. Tentokrát se z něj stal řemeslník a dokázal podle všech hollywoodských pravidel vytvořit dost slušnou akční komedii. Zajímavá je postava Stalloneho vždy elegantního Tanga (která si navíc dělá legraci z Ramba). Vzájemné špičkování obou postav je také povedené, akční scény zvládnuté, Jack Palance mírně přehrávající (zřejmě to tak mělo být).(17.7.2003)

  • petaspur
    ****

    Navoněný Tango s vyčpělým Cashem jsou vzájemně se nesnášející elitní detektivové, kteří po padouchově jednoduché fintičce, poznávají nápravné zařízení z vnitřní strany mříží. Většina jejich nových spolubydlících získala tento výhodný pronájem díky pracovní aktivitě aktuálně zabásnutých ochránců zákona a již se nemohou dočkat toho, až jim zašťourají nožíkem v chlupatých hrudích. V takové situaci je nejlepší nečekat na zítřejší snídaňovou šlichtu, vzít si nohy vzájemně na ramena a vysvětlit zabržděnému padouchovi, kdo je skutečným vládcem Města andělů.(15.8.2009)

  • castor
    ****

    SS si u mě rezolutně řekl o několik vrcholů – tehdy, když oživil svou první legendu (Rocky, 1978), o šest let později, když oživil druhou (Rambo, 1982), o dalších šest let, když utáhnul příjemnou buddy movie (Tango & Cash, 1988). Předtím se „italský hřebec“ s obludně vypracovanou fyzičkou rval v Moskvě nejen za kamaráda (Rocky IV, 1985), následně coby chrabrý horolezec v roli šité na míru (Cliffhanger, 1993), od té doby však uběhlo mnoho vody. Úporně se rval o další nádech a až nyní (2007) se mohl důstojně rozloučit s dvojicí svých nejvýraznějších hrdinů, holt zázraky se dějí právě tam, kde je nejmíň čekáte. Jeho Tango & Cash je a i bude jednou z nostalgických akčních záležitostí, které chutnají i po letech a na poněkolikáté..(12.12.2005)

  • CANNIBAL
    *****

    Spousty a spousty hlášek, které si říkají o zkultovnění. Jeden z nejlepších Stalonových, ale hlavně Russlových filmů. Nejlepší pak scénou celého filmu je bezesporu uprk Kurta zadním vchodem z baru v přestrojení za ženskou. To byl fakt mazec, že jsem se div neumlátil smíchy. Fakt vážně sranda jako řemen. Všem velice doporučuji.(28.3.2012)

  • movieband
    *****

    Skvělá akční komedie, která pobaví kdykoliv, kdekoliv a kohokoliv bez rozdílu rasy. Film srší jednu super hlášku za druhou no a co se týče dua Stallone - Russell tak to bylo sakra povedené. V téhle roli byl Stallone ve svém živlu a na začátku skvěle charakterizoval Ramba. Tady vidíme, že ze sebe dokáže udělat i srandu a není to jen vysloužilý americký voják co byl ve Vietnamu a teď ho jeho země odmítá. Ne. Stallone se tu předvedl vážně naprosto v jiném světle. Russell byl skvělý a bavil celý film. Nebyl tak vážný jak Stallone. To ne. Russell mi tu připadal jako potrhlé malé dítě co musí buď všem nakopat prdel a nebo uznat chybu a řídit se heslem : Kdo uteče vyhraje. Taky tu diváka skvěle pobaví (viz. když vyleze z toho baru převlečený za ženskou a Stallone nevěří svým očím. V tuhle chvíli jsem dostal tak strašnou křeč, že sem sa smál snad 5 minut v kuse.) No skvělá komedie zlatého věku filmu. Takže v závěru plný počet (5*) a 78%, protože je to vážně klasika.(18.6.2012)

  • - Cash se při útěku z vězení zeptá Tanga, jestli se stavil na „kafe a Dánku“, na což Tango odvětí, že Dány nesnáší. Jedná se o narážku na nedávný rozvod Stalloneho s dánskou herečkou Brigitte Nielsen. (HellFire)

  • - Režisér Andrej Končalovskij bol ku koncu nakrúcania vyhodený producentom Jonom Petersom a film dotočil Albert Magnoli, i keď jeho meno v titulkoch vôbec nenájdeme. Končalovskij vo svojej autobiografickej knihe spomína, že ho vyhodili preto, lebo chcel, aby bol film viac vážny, čo sa Petersovi nepáčilo a vzťah medzi nimi bol neudržateľný. (BlueNeon81)

  • - Ve 42. minutě je možné všimnout si měnící se velikosti krevních skvrn na Cashově (Kurt Russell) tričku. (Terva)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace