Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Petr je architekt a má přítelkyni, kterou ale u sebe moc nechce. Ona s ním naopak hodlá počít dítě. Pepa Dohnal je poslanec, je už roky ženatý a jeho život ovládá stereotyp. Oba se znají ze školy a jsou v obchodním kontaktu s mafiánem jménem Bach. A oba dorazí na večírek, který pořádá. Když druhý den společně odjíždějí, naberou stopařku Lenku, které došel benzin. V lese ji znásilní a Lenka upadne do bezvědomí...  Když se probere, tvrdí, že si nic nepamatuje, a nechá se odvézt domů. Pozve muže dál a uspí je. Lenka je veterinářka – násilníky vykastruje, nechá je jejich osudu a odjíždí ke kamarádce Anně, která o Dohnalovi a Bachovi píše článek. Petr a Pepa najdou svoje varlata v misce na stole... (TV Prima)

(více)

Recenze (285)

kleopatra 

všechny recenze uživatele

No právě, "drama/komedie" a největší průser je, když jeden (Zuzana Stivínová) mimořádně dobře hraje - drama a druhý (Miroslav Donutil) hraje, co hraje - šišlá, patlá - komedii. Nepochopim toho Českého lva, fakt ne, pro mě je jeho výkon právě v kontrastu se Zuzanou čirá zoufalost. A věřte, že jak Chytilovou tak i Donutila mám celkem v úctě, takže to řikám velmi nerada, ale vzít si takovou látku a udělat z toho uslintanou šaškárnu s vyřízenou ženskou uprostřed........ to je humáč. ()

Lima 

všechny recenze uživatele

Klasická moralitka od Chytilový, v níž se asi chtěla už konečně vypořádat s těmi hroznými chlapy. No, nejlíp to vystihl Čtvrtníček v samém závěru, když v poslední větě filmu pronesl "To byla ale soda!" ()

Tosim 

všechny recenze uživatele

Bohužel to není takové, jako poředchozí kousky naší první filmové dámy, nicméně její ne(plané) moralizování dokáže stále zaujmout, i když mi to místy zavání něčím jako "dobovým schématismem devadesátých let." Škoda. ()

Malarkey 

všechny recenze uživatele

Úchylárna na entou. Kam se na tohle hrabe jakýkoliv jiný český film. Tohle už je extrém, na který se ALE nezapomíná. Tomáš Hanák a Miroslav Donutil v celkem svižné road-movie, která se nečekaně zvrhne do dost nechutné bláznivé, ale docela povedené komedie, u které jsem nedokázal poznat, s čím na mě příjde pak. Zase se jim se životem naloží tak jak bude zdrávo a vše se srovná do vah osudu tak jak to má být. Pasti, pasti, pastičky je kravina, s povedenými herci, která je, nechci řikat špatná, možná jen relativně nepovedená, ale těžko se na ní zapomeno. A takových českých filmů je málo. ()

gouryella 

všechny recenze uživatele

Na pomery ceske komedie spise prumer, ale kdyz si vezmu jaky blbosti nataci treba Soukup jedna se v ramci soucasne tvorby spise o nadprumer. Nutno uznat, ze misty se jedna o skutecne povedenou komedii. ()

Pohrobek 

všechny recenze uživatele

Úlet obsahem, zálet formou a bohužel i většinou zoufale neohrabanými hereckými výkony, z nichž nijak nevybočují oba hlavní mužščinové - pablb Donutil i prkenný "tvrďák" Hanák. Dívat se na to ještě dá, především díky solidnímu prvotnímu nápadu. Na další zhlédnutí ale čím dál tím horší. ()

Superpero 

všechny recenze uživatele

Ježiš to byla sračka. Něco tak nudnýho jsem už dlouho neviděl. Chytilový režie je naprosto debilní a nudná ostatně jako celej film. Jediná chvíle kdy jsem se zasmál když se na scéně objevil Lasica s tou jeho debilní parukou. Všichni tam hrajou špatně, až na Donutila kterej je famózní. A za něj je taky ta jedna hvězdička. ()

hirnlego 

všechny recenze uživatele

Tyhle kluky můžu s Chytilkou snad vždycky. Příjemný film, který pohladí, ha. Luboš Svoboda (aka Michal) je vážně meganeherec. ()

Subjektiv 

všechny recenze uživatele

Vědomí, že Chytilová se snaží některé vlastnosti mužů nejen zkritizovat, ale i zasměšnit, mi umožnilo nahlížet na přehrávané Hanákovo drsňáctví a uslintané Donutilovo rádobydůležité pablbství, jako na poměrně adekvátní prostředky. Proč ji za to hanět, když v samé podstatě tyto vlastnosti jsou směšné, byť nejenom směšné. "Seš jízlivej jak Chytilová," mělo by se mezi lidem říkat. Na druhou stranu s sebou ono zesměšnění přineslo i určité pokřivení a odchylku od reálnosti, které filmu, společně s některými estrádními, významem málo nosnými, byť i vtipnými vložkami (Vávrovi je zle, Čtvrtníček policajtem), jen berou. Slabé ***. ()

B!shop 

všechny recenze uživatele

Celkem v pohode film, jehoz jedinej problem je slabsi scenar a zbytecna delka. Prvni hodinka je fakt fajn, Hanak i Donutil jsou dokonaly, dialogy jsou vtipny a sem tam padne naka vostra hlaska. Jenze pak film uvizne na mrtvym bode a do konce filmu se tam postavy jen tak motaj a nic moc se nedeje, navic samotnej konec je krapet divnej. Nicmene i v tech nejslabsich chvilkach zachranujou film herci, takze to na ty 4* bude. ()

Oskar 

všechny recenze uživatele

Výjimečnost Věry Chytilové je podle mě v tom, že zatímco většina českých režisérů se snaží diváky sdružovat, tmelit a konejšit, ona chce všechny rozhádat. Úplně klidně natočí posměšnou grotesku o dvou machistických prasatech, která znásilní ženu a ta je na oplátku vykastruje. Ten film má daleko k řemeslné dokonalosti, není vůbec názorově vyvážený atd., ale taky se o to vůbec nesnaží. Chytilová nechce diskutovat, nechce předkládat věcné argumenty, není korektní. Je to rázná - někdo by řekl hysterická - rozhněvaná žena, která každým filmem cosi nepříjemného zakřičí a s uspokojením pak sleduje nadílku polemik, kterou tím vyvolala. Pastičky jsou - stejně jako Hra o jablko - film jednostranně zaměřený proti mužům: Tvrdí, že muži jsou sobecká, sebestředná, sexem posedlá zvířata, neschopná přijímat odpovědnost. Efekt filmu je účinný: ženy jsou režisérce vděčné, že tak břitce řekla něco, čeho by se samy neodvážily a sama nese na svých bedrech následky v podobě odsouzení od - a to je zajímavé - jiných žen. Všimněte si totiž, že Chytilovou nejhlasitěji kritizují vesměs zase ženy. Muži jsou extrémismem toho filmu dotčeni, protože vědí, že takoví nejsou, ale aby to dokázali, musejí zatnout zuby a předstírat, že kritiku "takových" vpodstatě vítají. No a mazaná režisérka se neviditelně směje za svými tmavými brýlemi, protože i zcela průměrným filmem dosáhla toho, co chtěla. 60% ()

Boss321 

všechny recenze uživatele

Hodně zajímavý námět, který totálně pohřbil přiblblý scénář. Docela se divím, že Chytilová, Donutil a Hanák se tomuhle upsali. Škoda dalo se z toho vytřískat hodně....... ()

xxmartinxx 

všechny recenze uživatele

Tohle už je moc karikované na to, aby to zvládlo ještě o něčem vypovídat. Působí to spíš jako nekonečná křeč a tvůrčí bezradnost. Jako by Chytilová hodně moc chtěla předvést kritický pohled na svět, ale přitom nevěděla jak. ()

igi B. 

všechny recenze uživatele

Svatá prostoto. Chcanky, chcanky, sračičky... :-( . . . Z chytilovské či sklepácké poetiky nezbylo nic, jen hýkání T.H., kuňkání M.D. a pitvoření se dalších - své texty toporně deklamujících "umělců"... Jó paní režisérko, deset let před tím jste to dělala ještě aspoň zajímavě, tohle je upocené a stupidní - a nebýt Zuzany Stivínové - byl by to snad opravdový odpad. Tragické konce kdysi herců a umělců, propad do sraček postkomunistické pisskultůry. Jen se to tváří trošku alternativně. Jinak ale trošku s Troškou do latě, dolů gatě... - - - P.S. Já vážně nechci, aby to vyznělo vulgárně :-( Pochcat... ()

dobytek 

všechny recenze uživatele

Docela neotřelej námět, kterej se ovšem dostal do pracek Chytilový a ta to natočila svym typickym stylem. Z filmu je opět znát její snaha provokovat, až šokovat, z těch podivnejch úhlů kamery jsem měl občas pocit, že kameraman celý natáčení prochlastal. Navíc Donutil s Hanákem ve všech filmech hrajou furt to samý. Ale na druhou stranu musim uznat, že se tam našlo i pár povedenejch vtipů a něčemu jsem se i zasmál... Nicméně filmům od Chytilový se spíš vyhejbám a tento film mě jen přesvědčil o tom, že zřejmě o nic nepřicházim. ()

Reklama

Reklama