• Huntelaar
    *

    Sto čtrnáct minut trvající reklama na Starobahno, Tetku drogérii a Mazdu aneb jak Dušan Klein a Ladislav Pecháček zneužili sebou vytvořenou značku, aby měli na placení složenek. Jinak si nedokážu vysvětlit, jak moc to mohli zprznit. Scénář, který nenasytně a bezdůvodné naroubovává skoro všechny postavy s předešlé trilogie a režie, která tak zhovnabičvsky podává product placement. A proto říkám, zbytečný film.(2.11.2010)

  • flanker.27
    ***

    V porovnání se současnou českou filmovou produkcí takřka veledílo. Oceňuju především, že ve filmu vystupují normální lidi a ne karikatury. Sem tam dobrý vtip, celkem dobrý pohled na problémy zdravotnictví, no a to je v podstatě všechno. Děj moc neodsýpá, ta tam je svěžest předchozích dílů, ideály postav konfrontované s realitou, možná poražení, ale morálně vítězící básníci. Příběh běží odnikud nikam, nový románek není moc uvěřitelný, prostě aby to bylo stejné jako předchozí díly, neskutečně otravný product placement (i když oceňuju, že se snažili zakomponovat to do filmu nějak funkčně). Taková povinnost střihnout si ještě jedny "Básníky".(27.12.2007)

  • sinp
    ****

    Básnické obeznámení s novým režimem jsme nakousli už minulým dílem, tak co zde? Musíme si uvědomit, že tenhle, po všech stránkách jen standartně natočený, film mohl dopadnout mnohem hůře. Nechat postavy zestárnout a změnit aranžmá je pokaždé tak trochu nebezpečným hazardem. Víceméně se to potvrdilo i v tomto případě - kamera je prostě "divná", postavy některých pardálů jsou na kuchyňský nůž do zátylku (Leoš Mareš či otravný čínský hybrid, jenž měl nahradit Mirečka) a to se jen letmo zmiňuji o rozjásané propagaci některých výrobků, jež (nevím jak Vám) mi chuť návštěvy jejich obchodů dosti zablokovali. Z tohoto pohledu vypadá jako čtyři velké číslo. Vycházím však z dobrých původních postav, nicotné konkurenci v oné době a atmosféře, kterou Klein i přes nové aranžmá do básníků přesto propašoval.(25.8.2005)

  • Gilmour93
    **

    Ach jo, zase česká komedie, která upoceně nuceným způsobem reflektuje dobu. Kde jsou ty časy, kdy se komedie smály životu a nebyly jen o tom, že se život směje nám? V 21.století bylo takových jako šafránků.. Kdyby se poslední pojednání o poetickém sexuálním loudilovi scvrklo do třicetisekundové reklamy, v níž by moje Teta v Mazdě popíjela Starobrno, svět by o nic (krom dalších vyčpělých Básníků) nepřišel..(8.4.2013)

  • dobytek
    ***

    Když to srovnám s tim, co se v ČR tak za posledních 10 let natáčí, tak je to rozhodně nadprůměr, ale žádnej zázrak to taky neni. Navíc mě hrozně srala všudypřítomná reklama. Reklama na Mazdu by mi ani nevadila, protože jednu Mazdu taky vlastnim, ale že tam furt chlastaj hnusný Starobrno, to mě docela iritovalo. Jinak mě pobavil hlavně ten vietkong na pohřbu. Ten byl fakt luxusní.(8.8.2008)

  • - Pri natáčaní milostnej scény sa Michaela Badinková (Veverka) veľmi hanbila, nakoľko to bola jej prvá milostná scéna v živote, a preto jej režisér povolil, že nemusí byť úplne nahá, ale iba v spodnej bielizni. (Raccoon.city)

  • - Ondřej Vetchý se již nechtěl zúčastnit pátého pokračování a režiséru Dušanu Kleinovi odmítl. Podle režiséra jeho negativní rozhodnutí přišlo až těsně před začátkem natáčení, což vedlo k dočasné rozepři mezi oběma. Nakonec byl do role Karase obsazen Lukáš Vaculík. (ForGump)

  • - Film navštívilo v kinech 409 488 diváků a vydělal 36 643 102 Kč. (Pumiiix)

 
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace