Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Tři dospělí sourozenci se scházejí na akci věnované oslavě umělecké práce jejich otce. Řeší zde své problematické vztahy s ním i mezi sebou navzájem. (Netflix)

Videa (2)

Trailer 2

Recenze (69)

Malarkey 

všechny recenze uživatele

Vždycky jsem si říkal, jaké by to bylo, kdyby se Adam Sandler a Ben Stiller (dva odvěcí komediální rivalové Hollywoodu) sešli v hlavních rolích v jednom filmu. Tak se mi ta představa splnila…no a nic moc. Jedná se spíš o drama, než o komedii, což by nutně nemuselo být na škodu. Ben i Adam tu hrají to nejlepší, co ze sebe v rámci dramatična svedou. Ben tu svojí postavu, kde jasně dává najevo, že všechno ho tak nějak bez povšimnutí obchází a on ani nehne brvou a Adam totálního excentrika. Oba mají v jistých momentech nabíhačky na ten jejich humor, ale vždycky se to v určitém momentu utípne a převládne spíš rodinné drama. Filmařsky je to určitě zajímavé, minimálně dialogy Adama vs. Bena jsem si vysloveně užíval, ale u nich bych si přál asi lepší a zábavnější námět. ()

Superpero 

všechny recenze uživatele

Měl jsem zrovna náladu na něco takového. New York, konverzace o hovně, relativně movitá umělecká rodina jejíž členové jsou nuceni se sejít a sdílet spolu prostor. Bavilo mě to díky dobrým hercům, jimž kraluje Sandler, který tyhle sympatické neurotiky zvládá dokonale. A odteď si pamatuju Grace Van Patten, hezká holčina. ()

Reklama

DaViD´82 

všechny recenze uživatele

Kdyby se to ve druhé polovině nepřeklopilo v otravné schéma "skrze brekot, řvaní a konfrontace si k sobě po dekádách hledáme cestu", kdy přes ohlušující šustot papíru není slyšet nic jiného, tak to mohlo být novodobá "allenovsky neallenovská" klasika. Ostatně to na ní úvodní dvě kapitoly i vypadá, protože dialogy jsou břitké, zahrané je to perfektně (speciálně Hoffman, který léta letoucí neměl tak vděčnou roli, do které by se s takovým gustem zakousl a že Sandler se Stillerem umějí hrát, když mají co, už dnes snad také nikoho nepřekvapí) a daří se načrtnout vztahy v jedné dysfunkční rozvětvené rodině tak, že v nich ty ze svého okolí bezpečně poznáte; a to vtipně, trefně a kousavě. Jenže pak Baumbach vezme veškerý prostor pro Hoffmana, vedlejší postavy přestávají být živoucí a hraničí až s karikaturou sebe sama a tahákem má být zmíněná honba po rodinných katarzích, kterou nikdo nechce (nejméně pak divák) a to skrze více závěrů do prázdna než jich bylo v Návratu krále. Čili nejdříve nehorázně dobré a následně otřesně tuctové. ()

tron 

všechny recenze uživatele

„Myslím, že som si to mal najskôr pozrieť sám.“ Adam Sandler a Ben Stiller sú tu super. Hlavne Adam Sandler. Ale o komikoch už dávno viem, že sú výborní vo vážnych rolách (paradoxne to ale naopak neplatí a dramatickí herci sú väčšinou totálne nahovno komikmi), čiže ma to neprekvapilo. Bohužiaľ, tento film mal na to byť jedným z najlepších filmov roka. A nie je. Prešustroval túto možnosť a vyhodil ju von oknom. Pár scén super (bitka, demolácia auta, „Paginam“, biliard, parkovanie, Sigourney Weaver), ale mimo toho dosť dlhé a postavy (až na Stillerovu, Sandlerovu a postavu jeho dcéry) máte chuť prefackať (hlavne Emma Thompson sa zdá sa začína špecializovať na megaotravné kravy, ktoré sú na tomto svete preto, aby ostatným ľuďom robili zo života peklo). Ale na tú prekrásnu scénu s klavírom by som sa vedel pozerať každý deň po dobu dvoch rokov. ()

Tom Hardy 

všechny recenze uživatele

Na plnou palbu to na můj vkus začalo být hlavně ke konci až moc chtěné. Jinak jsem si ale chrochtal blahem, ať už šlo o neustálé vrstvení dialogů, kdy spolu postavy sice mluví, ale každá o něčem jiném, případně u emocionálních výbuchů (Stillerův záchvat vzteku ve chvíli, kdy se otec snaží odjet autem, zlatý!). Noah Baumbach mi do téhle chvíle unikat, což je chyba, kterou hodlám v nejbližší době napravit. Už dlouho jsem neviděl tak dobrou "allenovku" (což platí i na Allena). ()

Galerie (89)

Reklama

Reklama