poster

The Meyerowitz Stories (New and Selected)

  • USA

    The Meyerowitz Stories

Komedie / Drama

USA, 2017, 110 min

Komentáře uživatelů k filmu (55)

  • Kaluž
    ****

    Skvěle napsaná a příjemně odsýpající rodinná konverzačka skoro jak ze stáje Woodyho Allena, když mu to ještě celkem točilo. Přestože se to v poslední třetině krapet zlomí a spadne to někam k průměru, pocit z dobře strávené podívané přetrvá i po skončení závěrečných titulků. A Sandler je tu parádní, tyhle vážnější role mu šly vždycky nejlépe.(7.2.2018)

  • Tom Hardy
    ****

    Na plnou palbu to na můj vkus začalo být hlavně ke konci až moc chtěné. Jinak jsem si ale chrochtal blahem, ať už šlo o neustálé vrstvení dialogů, kdy spolu postavy sice mluví, ale každá o něčem jiném, případně u emocionálních výbuchů (Stillerův záchvat vzteku ve chvíli, kdy se otec snaží odjet autem, zlatý!). Noah Baumbach mi do téhle chvíle unikat, což je chyba, kterou hodlám v nejbližší době napravit. Už dlouho jsem neviděl tak dobrou "allenovku" (což platí i na Allena).(30.1.2018)

  • Marigold
    *****

    Jewish masterpiece, geniálně nabroušená hrana mezi tragédií a komedií, neskutečné výkony Stillera, Sandlera a patriarchy Hoffmanna, Noah Baumbach je nový (a jiný) Woody Allen.(27.5.2017)

  • DaViD´82
    ***

    Kdyby se to ve druhé polovině nepřeklopilo v otravné schéma "skrze brekot, řvaní a konfrontace si k sobě po dekádách hledáme cestu", kdy přes ohlušující šustot papíru není slyšet nic jiného, tak to mohlo být novodobá "allenovsky neallenovská" klasika. Ostatně to na ní úvodní dvě kapitoly i vypadá, protože dialogy jsou břitké, zahrané je to perfektně (speciálně Hoffman, který léta letoucí neměl tak vděčnou roli, do které by se s takovým gustem zakousl a že Sandler se Stillerem umějí hrát, když mají co, už dnes snad také nikoho nepřekvapí) a daří se načrtnout vztahy v jedné dysfunkční rozvětvené rodině tak, že v nich ty ze svého okolí bezpečně poznáte; a to vtipně, trefně a kousavě. Jenže pak Baumbach vezme veškerý prostor pro Hoffmana, vedlejší postavy přestávají být živoucí a hraničí až s karikaturou sebe sama a tahákem má být zmíněná honba po rodinných katarzích, kterou nikdo nechce (nejméně pak divák) a to skrze více závěrů do prázdna než jich bylo v Návratu krále. Čili nejdříve nehorázně dobré a následně otřesně tuctové.(14.10.2017)

  • tron
    ***

    „Myslím, že som si to mal najskôr pozrieť sám.“ Adam Sandler a Ben Stiller sú tu super. Hlavne Adam Sandler. Ale o komikoch už dávno viem, že sú výborní vo vážnych rolách (paradoxne to ale naopak neplatí a dramatickí herci sú väčšinou totálne nahovno komikmi), čiže ma to neprekvapilo. Bohužiaľ, tento film mal na to byť jedným z najlepších filmov roka. A nie je. Prešustroval túto možnosť a vyhodil ju von oknom. Pár scén super (bitka, demolácia auta, „Paginam“, biliard, parkovanie, Sigourney Weaver), ale mimo toho dosť dlhé a postavy (až na Stillerovu, Sandlerovu a postavu jeho dcéry) máte chuť prefackať (hlavne Emma Thompson sa zdá sa začína špecializovať na megaotravné kravy, ktoré sú na tomto svete preto, aby ostatným ľuďom robili zo života peklo). Ale na tú prekrásnu scénu s klavírom by som sa vedel pozerať každý deň po dobu dvoch rokov.(10.1.2018)

  • johnn333
    ****

    Ke konci už to jsou spíš takový "storky" než "stories", stejně jsem si ale po většinu stopáže říkal, že podobný konverzační dynamo pohánějící až příliš přesný mechanismy rodinných vztahů jsem už dlouho neviděl. Sandler a Hoffman perfektní. Po Odnikud a 120 BPM nejlepší letošní Cannes film. 85%(25.10.2017)

  • kulyk
    *

    Sorry jako, ale tohle mi nebaví ani tehdy, když vypustím do vedení svou genetickou osminku a totálně zežidovatím. Plácání se v utrpení netrpících a pseudokřivdách z dob jen těsně postnatálních, díky, ale ne-e. Ku žánrům komedie a drama bych doporučil přihodit ještě psychologický. Býti tomu tak, tak jsem to neviděl. A rozhodně by se mi nic nestalo, že. Trošku chápu, jak se cítil verbitch, když dosísal na bérdmena. Blbě a nasraně.(13.11.2017)

  • Spiker01
    ***

    Určitě konečná pro Hoffmana kvůli obvinění ze sexuálního obtěžování a možná také pro Stillera a Sandlera, protože už nikoho moc nezajímají. Ten také tímhle dokončil svoje kvarteto pro Netflix a zajímá mě, jestli mu ještě něco nabídnou. Nicméně byla krása tuhle trojici vidět pospolu, ačkoliv tedy v mém neoblíbeném Woody-Allenovském provedení, přičemž jsem do konce filmu nepochopil, jestli jde jen o hledání všehomíra nebo i o něco víc. Ale občas jsem se i zasmál, což ale možná zamýšleno nebylo.(15.12.2017)

  • Insilvis
    ****

    Tragikomická fraška a společenská satira intelektuální třídy, kterou se Baumbach tradičně zabývá (v příbuzném stylu jako v současnosti už poněkud vyčpělý W. Allen). Celkově sice trochu schematické, ale B. nelze upřít schopnost dobrého pozorovatele, který v zachycení detailu vystihne větší celek.(3.1.2018)

  • JohnnyD
    ***

    Druhotriedny The Royal Tenenbaums so skvelými hercami a priemernou réžiou.(6.1.2018)

  • lamps
    ***

    Epizodní struktura se moc hezky slévá do přesvědčivě znějící výpovědi dvou generací svérázné rodinky, ale nemohu se zbavit pocitu, že tenhle film je trochu vzpírající se protivník, kterému se v ringu může plnohodnotně postavit málokterý divák. Postavy jsou zkrátka divné a řeší věci, k nimž se jen těžko připodobňuje a které nelze (aspoň napoprvé) úplně chápat. Každopádně kvituji úžasné herce a zde již zmíněné tragikomické rozkročení, které fungovalo jednoduše skvěle. Určitě tomu ještě šanci dám. 70%(8.12.2017)

  • dr.horrible
    *****

    Strašne sa mi páčilo, jak to každú svoju chybu vzápätí napraví. Akože sebareflexia. Sandler výborný. A tie nečakané zatmievačky ku koncu. A úplne najlepšia je záverečná scéna, na tú nezabudnem.(30.11.2017)

  • sochoking
    ***

    Sandler v tej koženke... Mal som sto chutí mu ju otrieskať o kotrbu! Tak boha, bud' si na odchode, alebo zostávaš! Len čo ma vytáčal, vidlák jeden!(7.5.2018)

  • Bachy
    ***

    V segmetech rozhodně jako jo, jenže v celku to nedrží ani trochu. Málo(24.3.2019)

  • dO_od
    ****

    // Těžko to uchopit, neustále to balancuje na hranici nasírání / dojímání, Hoffman + Sandler + Stiller jedou neuvěřitelný bomby, ale do naprosté pecky tomu stejně něco chybí. 8/10(28.12.2017)

  • Dzeyna
    ***

    Ok, první polovina je v pohodě. Vlastně celkem zábavná a zajímavá. Ale pak se něco zlomí a naprosto každá postava vám začne vadit a lézt na nervy. Respektive se tak stalo u mě. Takže hodně 50/50.(6.11.2017)

  • Janek
    ***

    Krucipísek, má to super místa a dobré nápady (střih v polovině věty), ale od půlky je to utahané a postrádá to tu zábavnou osudovost Royal Tenenbaums, postrádá to humor, jakýkoliv spád... Přitom karty byly rozdány exkluzivně! Sandler, Stiller, Hoffman, Baumach... Z výsledku je mi trochu smutno.(14.12.2017)

  • eraserhead666
    ***

    Pokud chcete vidět herce, které máte zažité a zaryté jen jako komiky ve zcela vážných rolích - The Meyerowitz Storie. Pokud naopak chcete lidi, které vnímáte převážně jako herce vážných rolích v rolích veskrze komických - The Meyerowitz Stories. Pokud truchlíte nad zkázou a rozpadem tradišní rodiny a chcete vidět, že i tohle má své klady (třeba v širším okruhu toho, co se nazývá rodina) - The Meyerowitz Stories. Hoffman hrál roli, která je neuvěřitelně nasírací, nepříjemná a na přes držku. S takovým chlápkem byste prostě nechtěli trávit čas a být s ním v kontaktub (já osobně bych ho do deseti minut umlátil jeho nejškaredějším uměleckým dílem - tedy první, co bych měl po ruce). Krásné na ní však je to, že když ji sledujete zprostředkovaně a netýká se přímo vás, užíváte si ji a baví vás. Čtyřnásobný herecký koncert - Sandler se Stillerem ve vážných rolích, Hoffman s Thompson v zábavných a komických. přesto to na dokonalý zážitek nestačí. Ale pobaví to a místy až dojme. Jestli jsem si ohledně filmu někdy něco fakt přál, tak to je crossover (ani by to nemusel být versus) Zoolander a Zohana. Jsem smířen s tím, že se ho nikdy nedočkám, holt mi Sandler se Stillerem budou muset společně v jednom filmu stačit alespoň tahle.(11.1.2018)

  • ScarPoul
    ****

    Herecký koncert tria Sandler, Stiller a Hoffman. Baumbach natočil ukecaný film, v ktorom je ale akýsi vnútorný smútok a vysporiadanie sa s nedokonalosťou. Citlivo podané. Miestami príjemne úsmevné a celé sa to nesie v duchu ranných filmov Woody Allena ale s tým, že toto má modernejší háv. Stále je to ale intelektuálna zábava. Veľké plus sa Grace Van Patten. Jej filmové veľdiela ma rozosmiali. Newmanová hudba tradične dobrá. Dostávala sa mi systematicky pod kožu. Jeden z tých malých veľkých filmov, ktoré majú tendeciu byť skutočnými ale zároveň bizarnými. Držím všetkým Meyerowitzom palce do budúcna. Nech sú šťastní.(28.10.2018)

  • Tatannka
    ***

    Měla jsem Baumbacha ráda, když byl ještě Baumbach. Tahle hra na Woodyho Allena/ Wese Andersona přinesla jenom pár dobrých vtipů a fajn postavu vyřízeného Adama Sandlera. Všem těm známým tropům z kategorie "komplikované vztahy členů jedné umělecké židovské rodiny" chybí Baumbachova náplň. Jenom je protřepal (málo) a zamíchal.(29.12.2017)

  • Lacike
    **

    Neskutocne ukecana drama o clenoch jednej rodiny, ktory si po rokoch hladaju k sebe cestu. Bohuzial dialogy mi absolutne nesadli. Nonstop sa tam kecalo a mne to pripadalo uplne o nicom a postavy mi vdaka tomu zacali postupne liezt na nervy. Mrzi ma to hlavne kvôli skveleu hereckemu obsadeniu a vsetci sa aj snazia. Sandler predvadza celkom civilny vykon, cim dokazuje, ze by bol pouzitelny aj v serioznych filmoch. Na rozdiel od svojich predoslych dram tentoraz hra normalne a nesnazi sa tvarit iba smutne. Hoffman ma neskutocnu charizmu aj ked lezi v posteli a zvysok je tiez v pohode. Len tie dielogy a celkove prevedenie mi pripadalo strasne otravne. Cely cas som si prial, aby to reziroval Woody Allen, ktory by filmu dodal poriadnu davku humoru. Film mi nesadol. Snad budete mat väcsie stastie ako ja. 5/10.(4.11.2017)

<< předchozí 1 2 3
 
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace