Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Rodinný příběh vypráví o zdánlivě hodné a starostlivé paní Novákové (V. Fabianová), jež žije sama a s přemírou obětavosti se snaží kdekomu pomáhat. Jenže její dobře míněné rady se mohou stát nebezpečnými v okamžiku, kdy zasáhne do života mladé rodiny (G. Vránová a J. Satoranský) s malým synem Míšou (O. Kepka), která se nastěhovala do sousedství. Stále více se snaží k sobě připoutat malého Míšu. Vidí v něm možnost splnění přání, jež měla vůči vlastnímu synovi (O. Kaiser). Postupně se začne plést do života všem… (Česká televize)

(více)

Recenze (36)

Bart 

všechny recenze uživatele

Jiří Bělka je průměrný režisér, ale tak vynikající herečka jako Vlasta Fabianová žádné kdovíjaké režijní vedení nepotřebuje. Proto vytvořila zcela jedinečnou roli stárnoucí a vyprahlé ženy, která touží po tom, aby jí někdo potřeboval, ale také poslouchal. Jinak průměrné role. Vránová předvedla svojí další hysterku a ještě si obsadila do filmu synáčka Kepku. ()

Marthos 

všechny recenze uživatele

Lásku dneska nikdo neocení. Vlasta Fabianová vymodelovala svou otravnou "tetinku", která touží milovat a být milována, k naprosté dokonalosti. Skorem taková malá psychologická studie o příčinách a důsledcích lidské závislosti. V tom strhujícím hereckém výkonu je totiž všechno: sobecká láska, samota, citová vyprahlost i smutek a stesk po tom, co bylo a není. Celkové vyznění příběhu podtrhuje i vhodně zvolená Marešova hudba a civilní výkon osmiletého Ondřeje Kepky. ()

Reklama

ostravak30 

všechny recenze uživatele

Televizní studiové drama o jedné osamělé ženě, kterou zklamal její syn (viděno ovšem z její perspektivy). Má tedy potřebu se starat o okolí, posléze rodinu a vysloužit si za to patřičné uznání. A taky naplnit dosud nenaplněné ambice na jiném klukovi. Jenže její péče se posléze stává více než otravnou a je pouze chyba rodiny, že to nedokázali zarazit včas a stanovit jasné hranice. Však taky katastrofa na sebe nenechá dlouho čekat. I přes kvalitní obsazení za mě film nepřesáhl televizní kvality. Hlavně co se dialogů týče. Pravda je, že dnešní senioři mají mnohem větší rozsah toho, co mohou dělat a kam jezdit než ti socialističtí, takže tolika nudy neužijí a starosti mají většinou o svou existenci natož aby se starali o jiné. ()

kocik1 

všechny recenze uživatele

Nadčasová role Flasty Fabianové o opičí lásce a citovém vydírání. Scénář nic moc, paní Fabianová z něj ale dokázala vytěžit maximum. Když to člověk vidí zvenku, nechápe, jak to někdo může nechat zajít až tak daleko a málem by tetinku zabil, horší je to ale, když je uvnitř a přes slzy a pláč manipulátorky nevidí, jaké by to mohlo být, kdyby se vymanil z její náruče. 55% ()

triatlet 

všechny recenze uživatele

"Musíte se usmívat," radí paní Nováková (Vlasta Fabiánová) paní Máchové (Gabriela Vránová). "Na koho?" táže se paní Máchová a výrazem doslova "vraždí" milou tetinku. "Ne na koho, ale proč..." pohotově odpovídá usměvavá tetinka. Samotný příběh o mezilidských (sousedských) vztazích, o odhalování vlastních slabin moc úsměvný není. Snad jen u klavíru trpící Míša (Ondřej Kepka) připomene stejně trpícího Honzíka z Arabely. ()

Galerie (6)

Zajímavosti (3)

  • V této televizní inscenaci se poprvé před kamerou objevil Ondřej Kepka, který na to v jednom z rozhovorů vzpomíná takto: „Režisér Jiří Bělka si s obsazením dětské role (šestiletého synka) dlouho lámal hlavu a Zdeněk Řehoř a Jaroslav Satoranský mu tenkrát řekli: ‚Gábina (Vránová) má přesně tak starého kluka...‘ Máma mě tedy přivedla a Bělka si mě vybral.“ (HonzaBez)

Reklama

Reklama