poster

Český sen

  • anglický

    Czech Dream

Dokumentární / Komedie

Česko, 2004, 90 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • fleker
    ****

    ...film o bande astigmatickejch televizi zdegenerovanejch ubozaku......sou tu deti...dospeli...muzi..zeny...cele rodiny... babky s dedkama co sotva lezou...a co je vsechny spojuje? koupili by hovno v plechovce kdyby na to byla SLEVA....ze to smrdii?? nevadi... je to knicemu? nevadi, je to v akci a ceka tady na to celej stadion lidi...a navic..kdyz koupime tri hovna v plechovce, dostaneme utěrku s kačerem donaldem ZDARMA....rikali to v rádiu, plechovka hoven, nově i v rodinném balení...trhák letošních vánoc....a tri dva jedna start...halda dychtivců se dává na trisetmetrovej sprint na jehoz konci je neviditelnej hypermarket...toť práce pana REmundy a pana Klusáka...někteří nadávali, jiní se smali, Klusák s Remundou dostali podržce...ale stalo to zato...splnili svuj sen...český sen(2.2.2007)

  • Enšpígl
    ***

    Na tohle jsem platil se svých daní?Abych se dověděl, něco o reklamním průmyslu nebo efektivnmí marketingové komunikaci, či o tom jak jsou češi z většiny konzumní ? To je to mínus tohoto filmu, jeho plus ježe to byl velmi dobrý nápad, ukázat to čechům. Klidně to Ti kluci můžou zkusit znova a jsem si jistý,že by to dopadlo obdobně, jen prosím opatrně s těmi státními finančními prostředky. Jediná ironie je v tom že tento dokument platili i ty lidi,kteří budili úsměv a ti studenti nikoli !(29.8.2006)

  • Smok
    ****

    Reakcie opýtaných ľudí na uliciach na to, aký majú oni sen typu: "Nooo, tak ty peníze, hlavně víc peněz, taky dovolená a ňáké to bydlení společné, noooo." Tak takáto vzorka ľudí potom chodí v sobotňajšie doobedia otvárať imaginárne hypermarkety. My ostatní sedíme vtedy na pive a potom sa na nich v takýchto dokumentoch smejeme :))) Príde mi ale dosť nefér od tvorcov, aby si zobrali na takýto počin peniaze z grantu z ministerstva, ktoré mohli byť použité na zmysluplnejšie veci a nie napchaté do vrecák reklamným agentúram. A asi nešlo o 5 korún. Proste vydrbali s každým a pekne sa zviditelnili, čo viac môže priemerný študent chcieť?(21.10.2008)

  • Radyo
    ****

    Češi snili svůj sen pouze krátce. Pak vyšla najevo pravda a ne všichni dokázali tento geniální nápad ocenit jako skvělou masově provedenou recesi. Recesi, která ukázala, že Češi jsou vskutku snadno manipulovatelní (jak ostatně jeden z napálených sám podotkl), tedy alespoň co se reklamy týče. Ale hlavně jsou Češi (bez urážky) hloupí, protože věřit nerealistickým cenám v pochybném letáku může opravdu jen neskutečný naivka.(7.9.2005)

  • Kryšpín
    ****

    U žádného jiného dokumentu jsem se nebavil, jak u tohodle. Výborně natočený studenty FAMU a mohli jste se ho zůčastnit i vy, nechali jste se napálit a šli jste k neexistujícímu supermarketu Český sen. Tenkrát o tom bylo všude, takže vás to taky nemohlo minout. Budete svědky perfektních diskusí u kterých se budete dokonale smát. Tohle se jim zkrátka a jednoduše povedlo. :o)(13.4.2004)

  • - Projekt Českého snu vzbudil v zahraničí značný zájem. O fiktivním českém hypermarketu informovaly přední světové deníky a filmové časopisy: The Times, The Guardian, Financial Times, Economist, Screen International, nebo Variety, několik rozhlasových stanic včetně BBC a bezpočet internetových serverů. (Zdroj: ČSFD.cz)

  • - Text k písni složil Tomáš Hanák. (sator)

  • - O projektu bylo v období 23. 5. - 18. 9. 2003 publikováno 195 článků. (duklak2)

 
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace