Reklama

Reklama

Český sen

  • USA Czech Dream
Trailer

Obsahy(1)

31. května 2003 - je pár minut před desátou dopolední a na parkovišti v pražských Letňanech se tlačí více jak 3000 nedočkavých lidí. Mnozí z nich svírají igelitky, někteří jsou vyzbrojeni taškou na kolečkách. Moderátor z osvětleného pódia nabádá, aby lidé využili přistavené cisterny s pitnou vodou a napili se. Asistentky rozdávají kelímky. Z reproduktorů zazní ještě jednou hyperhymna ČESKÉHO SNU: Tak zkus se dívat jako dítě, spousta věcí omámí tě... Náhle na pódium vybíhají manažeři hypermarketu, vítají se se svými zákazníky a svižně přestřihnou blyštivou pásku. Ochranka odstraňuje kovové zábrany, dav se dává do pohybu. K hypermarketu zbývá ještě 300 metrů. Lidé se rozběhnou... Chvíli na to nejrychlejší z nich oněmí: hypermarket, ke kterému doběhli, je jen velká filmová kulisa... První česká filmová reality show ČESKÝ SEN je celovečerní film o hypermarketu, který nebyl. (oficiální text distributora)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (543)

TeeAge 

všechny recenze uživatele

|| Scenár: Vít Klusák, Filip Remunda | Hudba: Varhan Orchestrovich Bauer | Produkcia: Vit Klusák, Filip Remunda | Distribúcia: Bonton Film, Taskovski Films, Centrum Českého Vieda | Štúdio: Česká televize, FAMU, Hypermarket Film, Studio Mirage, Barrandov Studio, CinemaSound, Brickbox Digital Media | Rozpočet: 19 miliónov CZK | Tržby: ? $ || Epos na odzrkadlene skutočnej sily medií a reklamy. A to českým autorským týmom. Otázkou zostáva, či to bolo etické... Ale kým nevyskúšaš, nevieš :D ()

Lima 

všechny recenze uživatele

Díky LFŠ jsem měl možnost slyšet na vlastní uši názory autorů filmu. Český sen podle nich není ani zesměšněním chamtivé povahy lidí, ani útok proti klamavým reklamám, ale pouhý pohled do reklamní branže, v němž každý má prostor vyjádřit se. Přesto dokument příliš lichotivě o reklamní branži a povaze části obyvatelstva nevypovídá (zaslouženě), spousta situací a scén tomuto dojmu nahrává, sálá z nich ironický a kritický podtón. Vždyť vidět např. utíkat nadržené konzumenty po louce vstříc domnělému supermarketu, nebo slyšet povídat šéfa reklamní agentury o tom, že Michelangelův strop Sixtinské kaple je reklamou na boha je zážitek vskutku neobyčejný :o) ()

Reklama

GilEstel 

všechny recenze uživatele

Pamatuji dobře tu intenzivní reklamní masáž, kterou Pražanům Český sen nachystal. Působivý dokument o účincích reklamy. Ještě více pak sonda do mentality české společnosti. Poněkud za hranou společenské etiky, ale to už tak u podobných projektů bývá. Zajímal by mně podobný projekt v zahraničí. Zda by byly reakce jiné nebo stejné. Zda pojem Čecháček není jen umělá sebeironie. Jinak odvážný dokument, u kterého mi pouze chybí jednoznačný závěr. Jakási sumarizace ze strany autorů. Její absence mimo jiné nahrává rozhořčeným návštěvníkům, jejich slovům „K čemu to všechno bylo?“. ()

3DD!3 

všechny recenze uživatele

Pro mě důkaz jak jsou někteří lidé ubozí. Zároveň jsem ale strašně rád, že se najdou borci, kteří se snaží s lidskou omezeností něco udělat. Něco je naučit (těch co to pochopili bez nasraných hemzů bylo ale bohužel dost málo). Ukázat jim pravdu, probudit je a takové ty kecy. Reklama je něco, co může sloužit i ovlivňovat. Ale je to pořád jenom reklama. To, že je udělaná kvalitně neznamená, že by se nad ní nemělo přemýšlet. Z hlediska režie je to špica, kluci nejsou zaujatí nenadržujou si (moc), možná ten konec je zbytečně zkratkovitý. ()

sepp 

všechny recenze uživatele

Dalsi z nekonecne radky radoby-nezavislych studentskych filmu, ktery se tvari svetoborne, objevne a hlavne supernezavisle. Jakoby tohle hrani si na neco vic, bylo nejvetsim kredem v nasi spolecnosti, a zejmena v te umelecke casti. KDyby se radsi pokusili vytvorit nejakou peknou komedii, udellai by lip. Za toto placani o nicem, vyuzivani penez danovych poplatniku na jejich nasledne napaleni a k tomu vytvoreni si dobreho dobreho, "nezavisleho" image, by se tvurci meli spis stydet a ne byt na to jeste hrdi. Ale hlavne by jim to vetsina lidi nemela zrat :-/... ()

Galerie (17)

Zajímavosti (17)

  • Rada pro reklamu posuzovala kampaň Český sen z hlediska etičnosti. Nakonec se usnesla, že Český sen není reklama, protože nic neprodává. (dinamit_1)

Reklama

Reklama