Nastala chyba při přehrávání videa.
  • DDT
    **

    Nejvíc mě zarazila nevyrovnanost hereckých výkonů, kterou bych u tak provařených herců nečekal. Příjemně překvapili Zlata Adamovská a Marek Taclík, na druhé straně zklamali hlavně totálně nevěrohodní a nechtěně směšní Ondřej Vetchý a Veronika Žilková, kteří jakoby zabloudili z úplně jiného filmu (dokonce možná ze dvou různých filmů).(23.1.2005)

  • Vědma
    **

    Nemám ráda Párala, nemám ráda svět jeho knih a divná jména jeho hrdinů. (Kde se prosímvás v reálu sejde Zita s Borkem, Madou a Boganem?). Nemůžu dát odpad, protože jsem se na to vydržela dívat až do konce a spíš bych řekla, že se docela povedlo tu nepříjemnou atmosféru života beze smyslu a lásky vystihnout. Ale ty naprosto nekonzistentní herecké výkony, no potěš koště. Herci asi nečetli ani knížku ani scénář a některým režisér řekl o čem to je (Zlata Adamovská,Petra Špalková,Jiří Langmajer) a některým řekl, že je to komedie (zvláště pak Veronice Žilkové) a pak je tady Ondřej Vetchý, který sem zabloudil od Svěráků.(25.1.2012)

  • SOLOM.
    **

    Hodně zvláštní český film, který ve mně zanechal dost rozporuplné pocity. Knihu jsem nikdy nečetl, scénář byl sice do jisté míry zajímavý, ovšem jeho zpracování se mi zrovna dvakrát nelíbilo. Především pak charakteristika jednotlivých postav, kdy mi téměř všechny byly úplně u prdele. Tedy až na Kristinu Kloubkovou. Ta byla opravdu rajcovní a Románek (Prachař) si tak užil alespoň trochu, protože jeho postava byla opravdu dementní. Langmajer má pravdu v tom, že pro něj je nejpohodlnější kostým (trenky) a tak mu jeho role zase sedla. Teda co se dovádění s ženskýma týče. Jeho výkon, stejně jako Vetchého všechno zachraňoval. Po posunutí v čase se z toho stala už jen „vyvařená“ fraška.(11.10.2015)

  • radektejkal
    *

    Tahle Páralova kniha měla kdysi kultovní charakter, těžko se sháněla; a můj tehdejší (ještě teenagerský) pocit: asi tak nějak to chodí, asi tak nějak se dospívá k milostným, karierním a spotřebním cílům. Asi nějak tak pronikají mladé generace do establišmentu. Film jsem si pustil jen proto, abych si tento pocit zpřítomnil, potvrdil ho či odmítnul. Možné to ovšem nebylo. Nemyslím si, že proto, že jsem se tak změnil, ale proto, že mi film tuto alternativu vůbec nenabídnul. Tuto, ani žádnou jinou!(13.5.2018)

  • ViktorD
    ****

    Tenhle snímek jistě není nijak závratně oslnivý, ale mám pocit, že s přibývajícím časem přece jen zraje jak víno. Viděl jsem ho během těch 9 let všehovšudy třikrát, a až teď jsem mu přišel asi nejvíc na chuť. Trochu ho sice sráží přílišná expresivnost většiny hrdinů – snad snaha o převedení původní atmosféry Páralovy výtečné předlohy, byť víceméně neúspěšná, přesto mu zejména díky zdařilým lokacím a celkovému vyznění zvyšuju hodnocení na slabší čtyři hvězdičky. Zkrátka se mi nějak nyní při posledním zhlédnutí trefil do noty víc než při těch dvou předchozích.(26.2.2013)

  • - Kristina Kloubková (Majda) není herečka, je profesí tanečnice. (M.B)

  • - Město Ústí nad Labem na film přispělo 1 000 000 Kč z propagačních důvodů. Premiéra filmu proběhla v Ústí nad Labem, reakce publika však byla vlažná. (Neklan)

  • - Když Madda Serafínová (Kristýna Kloubková) prohledává ředitelský byt, kde je v tu chvíli sama, v okamžiku, kdy v koupelně čichá k lahvičce, je na osvětleném rámu dveří vidět stín člena ze štábu. (Lasskoun)