• Anderton
    ***

    Absolútne tuctový triler prelomu storočia typu Nepovedz ani slovo. Žiadne skutočne prekvapivé zvraty, prefiltrovaný obraz so solídnou atmosférou, ktorá sa snaží zakryť nedostatky scenáru. Ono je to vlastne celé iba pre teenagerov, keďže tu ide o tie deti. Takže tri hviezdy za lolitku Leelee, ktorá je výrazne obdarená a MILFku Diane. Ani si nepamätám, či som to kedysi v telke dokázal dopozerať.(28.9.2012)

  • farmnf
    **

    Tuto nechutnou americkou sračku jsem odsledoval jen díky Diane Lane. Mimochodem jako feťačka je skvělá, proto ty 2*. No a o čem to bylo? Dva američtí rozmazlení spratci osiří díky nehodě. A pak, jak je to zvykem v těchto píčovinách se Leelee Sobieski stane v 16. letech geniální detektivkou, konspirátorkou a mstitelkou svých rodičů. Sice neumí řídit auto ale najednou umí řídit auto. Její schopnosti jsou neomezené. Když si vzpomenu, co za tele byla moje dcera s VŠ v šestnácti, nejraději bych tomu dal odpad.(24.5.2012)

  • Enšpígl
    ***

    No když pominu fakt, že dnešní nadrzlí fagani by ty adoptivní rodiče ve skutečnosti skopali do kuličky, nejednalo se o špatný film, resp. náměť. Z mého pohledu totiž šlo mnohem více vytěžit třeba z takových těch "prázdných" záběrů. Ve filmu byl vlastně jen jeden, jak se Leelee jde slíkat na chodbu a kamera vytvoří pocit že jí někdo pozoruje, ale když pak hodí záběr s pozice Leelee, která ten pohled také vycítila a zabírá horní patro baráku, jen na vteřinu se mihne stín, to je vynikající tyhle obrazový hrátky, ale jak říkám, ve filmu jich je jak členů opozicie v Bělorusku. Další co mě trošku sralo, že se poměrně brzo profláklo jak se věci mají. Já bych si s tím určitě víc vyhrál, samozřejmě kdybych to uměl. Pak ještě čístě klučíčí zklamání, že ta famózní postava Leelee zde nedostala víc prostoru, jedna plavková scéna je na večer hrozně málo. A čistě z principu to chtělo alespoň jednu šukačku pro uvolnění, kdo s kým to už je jedno. Jasná hvězda filmu je Stellan Skarsgård, který podává skvělý výkon. Měl kolem sebe samý baby, tak se kvůli nim asi vybičoval. Druhá osoba, která kradla mou pozornost byla Leelee, podobnou roli totiž posralo už mnoho jejích předchůdkyň, tím že chování svý postavy hrozně vyhrotily. Leelee ji zahrála civilně a proto i celkem uvěřitelně. Ona vůbec Leelee když pominu sexy postavičku je zajímavá bytost, obličej má jak křeček po dvou dnech pobytu v KFC, ale i tak se mě hrozně líbí.(20.1.2011)

  • Phobia
    ***

    Hurá, na čtvrtý pokus se mi podařilo vidět tenhle film až do konce a neusnout! A přitom nejde o nějak zvlášť nudný či nezajímavý thriller... Předvídatelný, to ano, do poslední sekundy, ale každopádně slušně odvedené řemeslo. Stellan Skarsgård je přesvědčivý záporák a pro jednou ve mně vzbuzovala sympatie i dívčí hrdinka (těm totiž obvykle přeju rychlou a ošklivou smrt). Nejspíš se s tím námětem a atmosférou dalo udělat víc, ovšem vzhledem k nulovému očekávání nejsem zklamaná; podívat se na to dalo, ba dokonce se i docela bavit. 61%(6.4.2009)

  • Radiq
    *

    Už jenom to, že se jmenovali Glassovi a dům byl čirou náhoodu hodně skleněnej mi bylo trochu podezřelé a když se v hlavní roli objevila maximálně nesympatická Sobieski, tak to byl solidní náběh holou nohou na koberec plnej rysováčků. Neřikám, že Diane a Stellan nebyli dobří psychouši, ti byli zahráni bravurně. Ale jinak byl prostě ten film blbost. Co blbost. Velká hromada podprůměrnejch sraček.(14.6.2012)

  • - Velmi důležitou roli v příběhu hraje dům, do nějž se děti ke svým novým opatrovníkům přestěhují. Režisér záměrně zvolil i paralelu mezi příjmením adoptivních rodičů (Glass = sklo) a prostředím, kde žijí - supermoderním proskleném domě americké smetánky, jenž se ale pro obě osiřelé děti stane domem hrůzy. (duklak2)

  • - Hlavní roli zpupné teenagerky Ruby svěřili Leelee Sobieski, která do role vnesla i vlastní zkušenost: „Mám jedenáctiletého bratra Robbieho a naše vztahy zase nejsou o moc odlišnější než vztahy, které mají ve filmu Ruby a Rhett. Můžete své bratry zbožňovat, mohou vás štvát, ale když jste vystaveni určité životní zkoušce, víte, že se o ně musíte postarat." Scénář pochází z dílny scenáristy Wesleyho Stricka, který spolupracoval na scénáři k legendárnímu Scorseseho Mysu hrůzy. Tvrdí, že jej námět napadl ve spánku, ale přiznává, že ten sen byl spíš noční můra. „Jednou ráno jsem vstal a v hlavě jsem měl ten příběh." Nepopírá i určitou inspiraci vlastním životem, protože se svou ženou dlouze diskutoval, komu by zanechali děti v případě, že by se jim něco stalo. (duklak2)

  • - Tvůrci se rozhodli do hlavních rolí obsadit méně známé herce s tím, že když nemají diváci tváře nějak zařazené, jsou pak více překvapeni jejich jednáním. (duklak2)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace