Lisa Walkerová, mladá a velmi zaměstnaná manažerka bankovní firmy, právě uzavírá svůj první velký obchod, když dostane zprávu o smrti muže jménem Stanley a když ještě navíc objeví doma v akváriu mrtvou rybičku, rozpláče se. Druhý den dostane velkou kytici, ale marně pátrá po tom, kdo ji odeslal. Nakonec zjistí, že kytici poslal Lewis Farell, který pracuje v květinářství. Viděl ji den předtím plakat a tak ji chtěl potěšit. Mladý muž přiměje Lisu, aby s ním strávila den a ukáže jí svou velkou zahradu na střeše domu. Je jasné, že se do dívky zamiloval, protože její byt se plní květinami.
Když se mu pokusí domluvit, vypráví jí o tom, jak mu zemřela žena při porodu a jak od té doby žil sám, až do chvíle, než ji spatřil. Stanou se milenci a tráví spolu šťastné chvíle. Jenže pak se blíží Vánoce a Lisa odmítá odjet s Lewisem k jeho rodičům. Stále se nemůže zbavit tísnivých vzpomínek na své neradostné dětství, které jako nalezenec prožila v náhradní rodině, jak zůstala sama s nevlastním otcem Stanleyem, který pil a zneužíval ji. Od té chvíle se bojí prožívat milostné či rodinné vztahy naplno.(oficiální text distributora)
ScreamJay
Jednou sem tu zmiňoval tu křehkou hranici, kdy se z romantických komedií stávají trapárny buď vtipné a nebo absolutně neromantické. Tak Postel plná růží je tou kýženou výjimkou. Ač se film vydává za romantickou komedii tíhne spíš k té romantice, což vůbec není na škodu. Umně zvolený herecký aparát v podobě Christiana Slatera, jemuž lze životní cestu jeho postavy skutečně uvěřit a roztomile nerozhodná a nervózní Mary Stuart Masterson pak ukazuje kam se láska může dostat, když jí v cestě stojí zaměstnání. Můj dojem z celého tohohle vyprávění je pak jasně ucelený. Jde o city, city s nimiž si tvůrci dobře pohrávají a nesnaží se o přespřílišnou kýčovitost, která by film pohřbila do extra velkýho hrobu, kde skočilo už několik stovek či tisíců podobných překýčovatělých filmů. Protože romantika jest mi blízká, kašlu na poměrnou jednoduchost a pomalost děje a dávám celkem slušný 3 hvězdičky.(16.9.2004)
Merkin
Napadá mě jen půvab, křehkost, krása, květiny, strach, bolest, slza, úsměv, vůně, objetí, zmatení, podzim a slunce...Snímek mě pokaždé dostane, ačkoliv chápu, že tady hraje velkou roli subjektivita, ale já tomu všemu dokonale věřím, Christian a Mary jsou skvělí, melancholie neskonalá a vše plyne...Pouštím si Postel plnou růží každý rok už několik let a pokaždé v ní objevím něco jiného, úžasná věc.(20.7.2011)
Rousse
V jednom ze svých největších hitů zpívá Alice Cooper z plna hrdla "Hey hey hey hey, hey stoopid what you tryin' to do?" - no a přesně ta samá myšlenka mi běžela hlavou, když jsem sledovala tenhle magorák. Uplně stupidní scénář plný úděsných hlášek "Nechci být nikterak úporná..." - řekne tohle moderní žena 20. století? Ještě topornější herecké výkony a naprosto otřesný dabing. Pokud někde na počátku byla myšlenka, tak skončila hodně hluboko pod kytičkama a těma kopama hnoje, co tam herci nakydali. Ne - tohle si mě opravdu nezískalo.(22.3.2009)
Riddick77
Neskutečné utrpení! Romantiku jsme vůbec nepocítil, což by u romantického dramatu mohl být problém. Toporný a křečovitý Christian Slater si připisuje jeden z nejhorších hereckých výkonů vůbec, přičemž vinu lze z velké části svalit na slaboduchý scénář. Hlavním problémem však je, že absolutně neexistuje chemie mezi hlavními dvěma charaktery. Všechno je zkratkovité, zjednodušené a mnohdy takřka úsměvné. A to by být nemělo. Jak šmírák nabalil právničku (asi) aneb když dialogy a mimika nejsou důležité. Raději bych si snad lehl do postele plné růží (s trny) než to absolvovat znovu. 2/10!(7.5.2013)
Anderton
Asi jedna z najhorších romantických drám, aké som kedy videl. Slater je mi vyložene nesympatický a nielen v tomto filme, Masterson by som asi nikdy baliť nechcel, no a scenár je plný romantického klišé a snaží sa zobraziť Slaterovu postavu ako človeka, ktorý v skutočnosti samozrejme neexistuje. Ak takého stretnete, môžete si spolu zaranžovať podobný pelech plný ruží, aký je to zobrazený na plagáte k filmu.(11.1.2013)