Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Příběh dvojčat – bratrů Alana a Michaila. Krátce po narození dvojčat Alana a Michaila se matka musela jednoho z nich vzdát a dát ho k adopci, protože by dvě děti neuživila. Michaila adoptovala rodina ruského diplomata, který žil nějakou dobu ve Francii, ale poté emigroval do Ameriky. Alan se stal policistou. Michail vyrůstal v Americe. Když mu bylo šestnáct let, jeho rodina zmizela a on musel tvrdě bojovat o holý život v ruské mafii. Za dalších šestnáct let přijel Michail do Francie najít bratra. Pronásledovali ho však zkorumpovaní agenti FBI a pronásledování skončilo Michailovou smrtí. Tak se Alan, nyní policista, dozvěděl o existenci svého bratra. Rozhodl se pátrat po příčině jeho smrti, a proto se – jako Michail – vydal do Ameriky. Tam se setkává s přítelkyní svého bratra Alex a s členy ruské mafie. Dozvídá se, že Michail byl bohatý gangster. Členové ruské mafie ho chtějí zabít, považují ho totiž za Michaila. Alan zjišťuje, že Michail ve Francii ukryl materiály dokazující korupci jak ruské mafie, tak agentů FBI. Alan způsobí v řadách ruské mafie roztržku, dojde k přestřelce a Alan je na útěku zatčen policií... (TV Prima)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (150)

sedm.1 

všechny recenze uživatele

Maximální riziko je přímo ukázkovým počinem,proč Jean-Claude van Damme točil a točí lepší filmy,než jeho "béčkový spolubojovníci" Lundgren a Seagal.Jedním z nejdůležitějších faktorů je výběr van Dammových režisérů.Jeho nejlepší filmy vznikli právě díky asijským tvůrcům,jako John Woo,Hark Tsui,nebo právě jako v Maximálním riziku Ringo Lam.Tihle chlapíci mají zkrátka akci v krvy a umějí ji ve svých snímcích prodat.Druhým hlavním faktorem je pak právě samotná akce ve filmu.Zatímco Lundgren a Seagal schovávali(o dnešních odpadech,co točí se nebudu radši ani zmiňovat) své bojové umění za všemožný klipový střih,zpomalovačky,zrychlovačky,nebo dokonce jen náznaky,van Damme jede pěkně souboje tělo na tělo,své dovednosti ukazuje v celé paradě,právě jako v Maximálním riziku a má povětšinou i velmi slušnou choreografii soubojů.Dějově je to samozřejmě slaboduché jako filmy oněch dvou bijců,ale jen opravdu párkrát sklouzl do úplné stoky.Maximální riziko je zkrátka velmi slušným béčkem,kde je vše,co k van Dammovým filmům patří.Slušný spád,spousta akce a především bojových scén a jistě i samotný charismatický Jean-Claude.A že je to blboučký?Nikdo přece nemůže od akčního filmečku čekat oscarové ambice,ne? ()

tron 

všechny recenze uživatele

V polovici 90. rokov Van Dammemu začínalo byť jasné, že obdobie hojnosti (Univerzálny vojak, Levie srdce, Kickboxer) sa chýli ku koncu a keď nevyšiel jeho režijný debut Súboj cti, vrátil sa ešte v ten istý rok do kín s už podstatne „čistejším“ a dalo by sa povedať klasickejším akčniakom Maximálne riziko. V ňom jednak opäť spolupracoval ako s ázijským režisérom (po Johnovi Woo prišla rada na Ringo Lama, s ktorým neskôr dal dokopy ešte béčka Replikant a Peklo) a producentom Moshem Diamantom (Timecop, Náhla smrť, Súboj cti). Zaujal ho scenár Larryho Fergusona (Highlander, Policajt v Beverly Hills 2, Votrelec 3), vďaka ktorému mu opäť (po Dvojitom zásahu a pred Replikantom) bolo umožnené stvárniť dvojičky. Treba povedať, že je to fajn akčná jednohubka s poctivým kastingom, jednou vcelku otvorenejšou erotickou scénou a množstvom akcie. Vyzerá to dobre (stálo to 25 miliónov), odsýpa to, má to štýl. Ale vandammeovky, česť výnimkám, nikdy neboli mojou srdcovkou. Celosvetová tržba 51 miliónov však dokázala, že nastával súmrak akčných dinosaurov. ()

Reklama

Kaka 

všechny recenze uživatele

Tady není moc co řešit. Průměrný film prakticky ve všem co se dá zmínit. Akce, děj, herci, závěr, kulisy, střih. V podstatě jen další žánrová rutina. Nicméně stále lepší, než poslední filmy mistra karate. Zde je alespoň stále solidní drsňák který umí nakopnout a nezkouší jiné, jemu tak nesedící styly (komedie, syrové drama). Maximální riziko se dá dokonce vidět i vícekrát (Natascha). ()

honajz 

všechny recenze uživatele

V rámci žánru skvěle natočený film, s výborně zvolenými lokacemi (už jen ty úvodní záběry přes hory na město na jihu Francie), uvěřitelným příběhem i scénářem (a zápletkou), slušnou porcí dobře a přehledně natočených akčních scén, a dokonce ani Natascha Henstridge mi tady tentokrát nijak moc nevadí. Málokdy se mi u akčních filmů stane, že mne strhne děj a akce, a najednou koukám, skoro půl hodina filmu je pryč. ()

Devadesát Dva 

všechny recenze uživatele

Obstojná devadesátková vandammovka (kokain (uncredited) + ochrana a líbání žen + kopy = JCVD), z doby jeho největší slávy (o rok později ještě dával fláky jako je 'Double Team' s Dennisem Rodmanem!), která sice není záživnější víc, než jeho slabší filmy, ale aspoň není "úplně blbá". Něco jako béčkové 'Východní přísliby' o deset let dříve (jak tématika pátrání mezi Rusy. tak fight v sauně). Pustil jsem si to spíš jen do pozadí, protože dnes už tyhle filmy nemůžu brát stejně vážně jako když jsem napodoboval Van Damma a jeho kopy jako malej (tohle je ale těžce specifická nostalgie, vandammovky, obecně, co asi pochopí jen 80's and 90's boys, kteří na něj čuměli pro fight abilities a pak zase dost možná i holky, který zase tekly z jeho... co já vím). Ale těmhle filmům už zkrátka odzvonilo a jestli nejste die hard fan, tak už prostě nezkopírujete, jak jste se cítili tehdy a jaká je realita teď. Kupodivu tady je, i přes odlišný nádech, než typické JCVD akčáky, hlavní hvězdou filmu 21(22)-letá Natasha Henstridge, která je totální dime-piece (a její scény asi byly v období VHS asi i těžce pauzovaný porno, protože tam má hned dvě dost luxusní). Tohle byla pro ni jedna z prvních rolí ('Můj soused zabiják' byl asi její top film, co do komerčního úspěchu) a to ani nemluvím o až překvapivě dobré píchačce v koupelně, kde je to ještě o to lepší, jak si to rozdávají, zatímco hned vedle sedí dvojice goonů, kteří je tam hlídají. 5/10 ()

Galerie (67)

Zajímavosti (6)

  • Jedná se o americký debut hongkongského režiséra Ringa Lama. S nápadem, aby se k režii postavil právě Lam, přišel sám představitel hlavní role Jean-Claude Van Damme. (ČSFD)

Reklama

Reklama