Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Matty
    ****

    Název filmu a pověst režiséra vytváří očekávání druhořadé akce pro drive-in kina, ve skutečnosti je Masakr na svatého Valentýna zřejmě nejambicióznějším projektem Rogera Cormana. Natočený pro velké studio, se známými herci a, soudě z bohatosti výpravy, také se slušným rozpočtem (který ale Corman, uvyklý guerillovějším podmínkám natáčení, nevyčerpal). Atraktivní komponenty Masakru nezačínají produkčními hodnotami a nekončí otevřenějším zobrazením násilí, které dnes oslní málokoho. Nádherně přímočará, na průběh více než na výsledek soustředěná gangsterka vyniká „živějším“ zapojením kamery, důrazem na faktografickou přesnost a sebe-vědomím vyprávění. Tvorbu Cormanova žáka Martina Scorseseho tak film předjímá jak po stránce obsahové, tak formální. 75%(7.6.2011)

  • kinderman
    ****

    R.Corman předběhl dobu a natočil širokoúhlé dokumentární drama, v němž jen tak mimochodem přímo inspiroval De Palmovy Neúplatné (scéna s baseballovou pálkou). J.Robards ani tak nehraje Al Caponeho, jako spíš předvádí, jak by slavný gangster vypadal a choval se, kdyby jej hrál Humphrey Bogart (ta podoba je v některých záběrech až neskutečná).(9.10.2012)

  • Goldbeater
    ****

    I když Masakr nedosahuje ani zdaleka takových kvalit jako pozdější Kmotr nebo Neúplatní, je to stále dobrá a díky době vzniku velmi originální gangsterka. Pochválil bych obzvlášť kulisy a kostými, které navodily tu pravou atmosféru Chicaga 20. let minulého století. Menším nedostatkem filmu je pak děj, který je dost komplikovaný a zahrnuje až moc postav. A ačkoli byla každá z nich stručně představena, ztrácel jsem se v nich. Ale tyhle nedostatky se dají opomenout, zvláť když tu máme tolik sympatických herců v čele s Jasonem Robardsem. No myslím, že to je vcelku dobrý film.(7.6.2011)

  • Žralok
    ****

    Film podle skutečné události z dob nejslavnějšího gangstera v historii. Al Caponeho. 14.2. 1929 gang Al Caponeho zmasakroval členy nepřátelské rodiny. Tento film popisuje události které masakru předcházely. Samotný masakru. I události které následovaly. Herci kteří ztvárňují oběti jsou po smrti ve stejných pozicích jako byly nalezeny jejich předobrazy.(3.5.2013)

  • Pepinec
    ****

    Film rozhodně stojí za vidění, to bezesporu. Především proto, že svým specifickým způsobem doplňuje všechny ty legendární a profláknutější gangsterky Scorseseho, Copoly nebo Leoneho. Jedná se o jakousi časovou rekonstrukci všeho, co vedlo k dočasnému přerušení mafiánských bojů. Je ale na posouzení každého z vás, jestli je množství věcných informací snesitelný pro běžný lidský harddisk a jestli je závěrečné vyústění skutečně tak velkým masakrem, jak název a samotný průběh děje napovídají.(14.6.2011)

  • - Film poukazuje na to, že Al Capone byl oslovován Al Caponi a že místní noviny Tribute Chicago mohly udělat tiskovou chybu a místo "e" napsat "i". (Terva)

  • - Ve scéně, kdy bratři Gusenbergové (George Segal a David Canary) vyzvedávají Aiella (Alexander D´Arcy), je v okně vozu vidět osvětlovač i s celým vybavením. (Terva)

  • - V roce 2009 zařadil časopis Empire film na sedmé místo v anketě o nejlepší gangsterku, co kdy kdo viděl. (Terva)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace