Nastala chyba při přehrávání videa.
  • kagemush
    ****

    Téměř dokumentárním stylem skvěle natočená gangsterská historka od režiséra,který až na svoje poslední tři filmy všechno natočil v jedněch kulisách a prošlo mu to!--Trošku mě rušilo že můj oblíbenec Robards (jak já jihnul nad jeho ,,bídníky" v Tenkrát na západě,nebo Baladě o Cable Hogueovi) tu byl o něco starší,než by byl Capone v reálu (Caponovi bylo v r.29 teprve třicet) a té jeho démoničnosti (ve srovnání s přízemní krutostí těch ostatních) snad až příliš.Ale to je prostě Corman.(11.6.2011)

  • Earl10
    ***

    Perfekcionalistické převedení skutečné události na plátno. Ze začátku mě ta popisnost a smysl pro detail neskutečně bavili, ale s nabývající stopáží se to přece jen okouká a v konečném důsledku je to vlastně hodně atraktivní učebnice dějepisu. Výprava, kostýmy i herci vše výborné. Kolísavé tempo a téměř nulová gradace kazí dojem. Bohužel ani velkolepé finále se nedostaví. Zajímavý počin, který ale nakonec padá do vod průměru. [60%](7.10.2012)

  • gudaulin
    ***

    Masakr na svatého Valentýna je vlastně uměleckou rekonstrukcí vyvrcholení války gangů nad kontrolou nelegálního obchodu s alkoholem v dobách prohibice v Chicagu. Jeho nevýhodou je, že tahle historka je notoricky známá a byla vylíčena na filmovém plátně už vícekrát, navíc tohle atraktivní období amerických dějin je důkladně zpracované a to i hvězdnými režiséry, špičkovými herci s charismatem a producenty, kteří měli opravdu štědrou ruku, takže přes veškerou snahu režisér Corman nemohl u mě na nejvyšší rating dosáhnout. Na druhou stranu, i když se scénárista držel obecně známých faktů, celá ta historka a ty postavy pohybující se nikoliv na hraně, ale už za ní, jsou tak zajímavé, že si divák přijde na své, i když nejde o oskarovou záležitost. Film mě nenadchnul, ale ani nezklamal, je to poctivá gangsterka, které škodí snad jen snaha o co největší faktografičnost, je zkrátka únavné poslouchat, že se ten a ten narodil tolikátého tam či onde a je podruhé rozvedený. Ve snímku se sice neobjevují ty největší filmové hvězdy, ale ani člověk nemá pocit takového toho mdlého kvaziherectví hraných dokumentů posledních let. Celkový dojem: 65 %.(22.9.2012)

  • Morholt
    ***

    Film mapující události, které předcházely jednomu z nejznámějších masakrů v dějinách americké mafie a samozřejmě dojde i na masakr sám. Historicky velmi přesné, ale to je možná paradoxně to, co tomu škodí. Raději bych dal prostor nějáké dějové lince, než podobné suchařině bez špetky emocí a bez možnosti vybudovat si vztah alespoň k jedné z postav. 50%(24.6.2012)

  • lamps
    ***

    Jméno Roger Corman je pro zasvěcené jakýmsi synonymem pro lehkou béčkovou zábavu, ale není to úplně pravda. Masakr na svatého Valentýna se sice utápí ve zkratkovitosti a přesycuje množstvím aktérů, z nichž řadu odbude jen pár větami vypravěče, ale na druhou stranu si drží suverénní tempo a svým netradičním stylem "Kroniky ohlášených smrtí" přidává hlavně v závěru příjemný a ozvláštňující rámec. Moc se mi líbily živé kamerové jízdy v převážně interiérových scénách i výkony herců (mezi nimiž lze na chvíli zahlédnout i Jacka Nicholsona), čímž snímek předchází formálním kouzlům Martina Scorseseho, jenže už jenom ve srovnání s prvoligovými, hutněji vygradovanými gangsterkami od Mártyho a spol nemůžu dát víc než hodně silné 3*...(24.5.2018)

  • - V roce 2009 zařadil časopis Empire film na sedmé místo v anketě o nejlepší gangsterku, co kdy kdo viděl. (Terva)

  • - Scéna masakru v garážích byla naaranžovaná přesně podle policejních fotografií. Zabití gangsteři padají do stejných pozic, které mají jejich skutečné předobrazy na původních fotografiích. (Terva)

  • - Ve scéně, kdy bratři Gusenbergové (George Segal a David Canary) vyzvedávají Aiella (Alexander D´Arcy), je v okně vozu vidět osvětlovač i s celým vybavením. (Terva)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace