poster

Jsem s tebou (festivalový název)

  • Indie

    Main Hoon Na

Akční / Komedie / Romantický / Muzikál

Indie, 2004, 179 min

  • eraserhead666
    ****

    Farah Khan smíchala úplně všechno. Akční film, Nepolíbenou, Osobního strážce, rodinné drama, komedii, Muzikál ze střední, politické drama, Beverly Hills 902 10 i romantickou komedii. A protože jsme v indickém filmu, všechno to dohromady funguje. Včetně povinných zpěvů a tanečků (rockové číslo na maturitním plese je fakt super, vracel jsem si ho čtyřikrát). Prostě kvalitní kýč v níž učitelce neustále vlají vlasy ve větru (byť stojí v místnosti). Ale, kurva, je to tak skvělý a funkční nápad, že bych jim to sežral i pod vodou. Zajímavé je, že u mnoha filmů skuhrám, jak jsou zbytečně dlouhé. Ale Indové točí v klidu tříhodinové kousky a dokáží to tak, že mi to dlouhé ani nepřijde.(14.2.2016)

  • Marigold
    ***

    Děsná slátanina, která baví zejména idiotským a amatérsky přitroublým pochlebování poetice soft erotických klipů silikonových umělkyň z MTV. Akční scény jsou brilantní, zdá se, že veškeré chybějící vedení využili tvůrci k zadrátování herců. Nejsem nijak zběhlý v bollywoodském zvěřinci, každopádně Main Hoon Na je svým způsobem zábavný (překotnost, křeč), svým způsobem rozčilující (amerikanizace řeči i obrazu).(4.1.2010)

  • NinadeL
    ***

    Jump Street 21 potkává India/Pakistan Reunited a výsledek je takový běžný. Ve smyslu filmu se Shahrukhem Khanem. On se samozřejmě může přetrhnout, všechno stojí a padá na jeho roztomilých/akčních/zábavných eskapádách, ale osobně bych uvítala hvězdnější obsazení i v dalších rolích. Sushmitu, Zayeda nebo Amritu si příliš neužiju. Zatímco Kabir a Naseeruddin jsou zde jen chvilku, člověk si musí vystačit s Kiron a Bomanem, kteří jsou pouze dobří přihrávači. Ale na druhou stranu SRK na střední je téma, které dokáže potěšit. A nebo je to nakonec Pomáda vs Návrat do budoucnosti? Ale Karan Johar je fakt úchyl. #festivalbollywoodskehofilmu(19.10.2012)

  • Niktorius
    *****

    Bollywood definitivně potřebuje lepší dramaturgy a někoho, kdo tamní režiséry konečně naučí rytmizovat akční scény (které svým kompletně zpomaleným a co možná nejvíc přehledným podáním stojí v naprostém protipólu dnešního hollywoodskému standartu). Zbylé trademarky indické mainstreamové kinematografie už příjmám jako klady a dovedu se u těch šílených žánrových směsek skvěle bavit. Jo, byl to nářez. A ty titulky!___P.S: Přímé citace a odkazy na hollywoodské (Rambo, Matrix, Terminátor) i bollywoodské (Sholay) trháky jsou roztomilé a vtipné; je vidět, že Indové film vážně milují__P.P.S: Přestrojení záporáci infiltrující mezi řady kladných hrdinů vážně sux, to už by těm klukům indickým taky někdo mohl říct.(2.1.2009)

  • sinp
    ****

    Pravé bollywoodské blbnutí. Tříhodinová akční bžunda se nezastaví před ničím. Pro nezkušeného diváka dávka vpravdě smrtící. O zábavu ochuzeni nebudete ani jednu minutku. Buď budete svědky do nevýdané stylizace upravených akčních záběrů, nebo odskočíte do k neuvěření neúnavných hudebních rytmů. Skládání pateticky naparáděné akce vedle infantilní komiky jest pro neznalého Evropana věc nevýdaná. Odpustky za přehrávání i nejzapadlejší postavy rádi vypíšete, s akceptováním tradičně muzikálové formy to bude složitější. Bez nekonečně dlouhých tanečků by film neměl ani dvě hodiny a je skutečně na subjektivním prožitku každého, do jaké míry si melodí právě s podobnou muzikou. Tahle cesta stárnoucího důstojníka do školních lavic zkrátka zůstává příliš u vlastních hranic a těžko je překročí. Pár fandů bude slintat, ostatní nevěřícně žasnout. Jedno je jisté - Indové se nemají za co stydět. Každého nenadchnou, ale formálně jsou zdatní a obsahově zcela vlastní. To jim vlastně můžeme závidět...(3.10.2009)

  • - Režisérka Farah Khan se díky tomuto filmu stala první ženou, která byla nominována na prestižní indickou cenu Filmfare Award za režii. (Niktorius)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace