Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Flego
    *****

    Dokonalá premena charakteru mladučkej ženy vo väzení je alfou a omegou celého filmu. Že obe polohy Eleanor Parker zvládla na výbornú, o tom niet pochýb a jej herecké kreácie sú ozdobou. Zdanlivo jednoduchý príbeh má v sebe neopakovateľné čaro reality, je vyrozprávaný sugestívnym spôsobom a tým sa dostáva bližšie k divákovi. S hudbou Max Steiner šetrí, ale keď zaznie, je to nádhera.(20.9.2012)

  • JohnMiller
    ***

    Prvý "Women in prison" film aký bol kedy natočený ? To neviem ale je to dosť pravdepodobné. Príjemne ma prekvapili silné herecké výkony a to najviac hlavnej postavy. Marie Allen prichádza do vezenia ako 19 ročná. Zomrel jej manžel a ona zostala tehotná. Jej charakter sa vyvíja počas celej snímky a vy sa len čudujete ako sa z vystrašeného dieťaťa stáva zločinec a "zlý človek". Veľmi zaujímavý charakter tu zohrala obrovská dozorkyňa ktorá mi evokovala sestru Ratchetovú z filmu Prelet nad kukučím hniezdom . Zaujala ma atmosféra v ktorej cítiť pocity odlúčenia od sveta s ktorou sa ťažko vyrovnáva. Nesedela mi tu všade prítomná hudba ktorá sa na silu tlačila do popredia. To mi vadí skoro v každom staršom filme kto si ju však užíva dá určite plný počet hviezdičiek.(25.8.2013)

  • Rob Roy
    ****

    Zapomenutá perla, chtělo by se skoro říct. Největší kvalitou jsou herecké výkony, tohle nejsou žádné hollywoodské hezké ksichtíky , které se nedopatřením ocitly ve vězení, tohle jsou pořádný cynický ženský od rány zocelené životem (o to silnější je ve filmu jeden krásný, upřímný a naprosto uvěřitelný okamžik, kdy se vězenkyně změní na malé nevinné holčičiky). Eleanor Parker na začátku připomíná mladou Cybill Shepherd, vystrašená holčička, neviňátko. V závěru je to další ostřílená baba (ta změna hlasu!), která se směle může rovnat těm nejdrsnějším ženským noirovým ikonám a la Claire Trevor. Nevzpomínám si kdy napsoled jsem v takhle starém filmu viděl tak působivou přeměnu charakteru, nominace pro Eeanor Parker je určitě na místě a mě zaujala natolik, že očíhnu i nějaké její jiné filmy. "You can´t lick the system" - 90%(25.1.2008)

  • Dale
    *****

    Filmy z väzenského prostredia mám v obľube, no zo ženských väzníc ich veľa nie je (mimo erotických). O to väčšia pecka je tento film, ktorý určite tiež slúžil ako inšpirácia pre Darabonta (minimálne pri prepúšťacom jednaní si na Shawshank určite spomeniete, ale tých spoločných myšlienok tu je viac). Nie je tu veľa drsných momentov, aké sa vyskytujú v iných väzenských filmoch a spoluväzenkyne sú komplet kladné postavy (ak prehliadneme, aké zločiny majú na triku), no to sú jediné slabiny tohto silného príbehu nevinnej dievčiny, z ktorej sa vďaka "väzenskej prevýchove" stane drsná žena schopná akéhokoľvek zločinu. A z Eleanor Parker mi padla sánka, toto bol oscarový výkon.(18.10.2018)

  • liquido26
    *****

    Dlouho mi trvalo než jsem se do toho filmu dostal a pochopil, co je hlavním cílem tohoto filmu. Ze začátku jsem měl nepříjemný pocit, že film chce ukázat, že za všechno zlo, co se kdy ženskejm stalo můžou jen chlapi. Nakonec jsem díky bohu zjistil, že jsem se spletl a že hlavní myšlenkou filmu bylo ukázat přeměnu charakteru a to se dosti sugestivním způsobem povedlo, takže musím jít s hodnocením nahoru.(17.7.2010)

  • - Vo filme sa objavil ranný príklad umiestňovania produktov, a to konkrétne na Snickers, Mason Mints a Life-Savers, ktoré sú jasne viditeľné, keď Harper (Hope Emerson) otvára zásuvku vo svojej izbe. (Scevola)

  • - Za cieľom uskutočniť výskum pre film sa Virginia Kellogg nechala zavrieť do väzenia. To, čo spísala, sa viac ako na scenár podobalo na zborník všetkého, čo zažila vo väzení. Scenáristi z Warner Bros. potom na základe toho spravili scenár. (Scevola)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace