poster

Tlukot mého srdce se zastavil

  • Francie

    De battre mon coeur s'est arręté

  • slovenský

    Tlkot môjho srdca sa zastavil

  • anglický

    Beat That My Heart Skipped, The

Drama / Krimi / Akční

Francie, 2005, 108 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Slarque
    **

    Nějak se mi za celou dobu nepodařilo zjistit, o čem to vůbec má být. Tenhle film vlastně ani moc nedokázal udržet mou pozornost. Hlavního hrdinu nechápu, jeho „podnikání“ ještě méně, takže zbývá klavír. A název, který naznačuje, že už to někoho unudilo k smrti. Tohle jsem od autora Proroka nečekal. :((4.2.2013)

  • brutale
    **

    Film o živote Toma (Romain Duris), podaný rozsekane, neucelene, človek čaká čo bude ďalej však snímka veľa preskakuje, niektoré dejové línie necháva na diváka, aby ich uzavrel sám. Násilie, kšefty vs. klavír viď štastný koniec..., pre mňa naivná pointa ale budiš. R.Durisovi som absolútne neuveril, spôsob podania umelca resp. klaviristu.(14.5.2008)

  • mat.ilda
    ****

    Jediná věc, která mě zprvu těšila, byl výborný Romain Duris, a jelikož se vyskytoval v každém záběru, je jeho obří zásluhou, nakonec však mohutně podpořenou Fontaineovou kamerou a Bachovou Toccatou e-Moll (no tak dobrá, ještě i Kylieiným The Loco-Motion :-) - v souvislosti s okolním děním), že jeho prozření se pro mě stalo prožitkem, který jsem si zejména v hodně silné poslední třetině vysloveně užívala.(20.2.2014)

  • Radek99
    ****

    Romain Duris je opravdu strhující ve své roli neurotického impulzivního muže (čemuž odpovídá kongeniálně zvolená forma) posedlého penězi a hudbou, přičemž důležitá je právě ona evoluce posedlosti ilustrující zajímavý kontrast mezi jednáním na hraně zákona a uměním...(což je obecně jeden ze základních inspiračních zdrojů západní kinematografie)(18.11.2012)

  • Madsbender
    ****

    Prvé rendez-vous s renomovaným francúzskym režisérom-umelcom Jacquesom Audiardom takmer nemohlo dopadnúť lepšie. Veľmi jednoduchý kontrastný príbeh siaha do dlhoročnej filmovej tradície a stavia proti sebe hrubé násilie a Tomove hudobné nadanie. Vyváženosť oboch stránok a celej snímky sa zaujímavo vyhýba predvídateľným motívom - veľa záberov na ruky, ktoré sú pre pianistu vzácne ako život sám, môže zvádzať scenáristické cestičky k využitiu najjednoduchšieho zvratu, teda zničenia rúk behom stretu s kriminálnymi živlami. Ich funkcia je však len objektívne pozorovanie premeny antihrdinu (mimochodom, výborný Duris), ktorý sa snaží vymaniť spod zhubného vplyvu otca-mafiána. Jemnosť sa bije s nekompromisnou vraždou, ktorú strieda nádherná klavírna hudba, vyludzovaná z kláves piana. Nad záverom vďaka jeho dvojznačnosti visí otáznik - podarilo sa Tomovi vymaniť z bludného kruhu a Audiardovi z radu filmov, ktorých protagonisti sa neustále metajú na suchu, alebo je to len zdanie? Budem veriť v prvú možnosť a tým pádom môžem hodnotiť vyššie. Oceňujem aj nervozitu snímku (reflektujúcu vnútorne rozorvaného protagonistu) pomocou nestabilnej kamery, lavírujúcej medzi detailami a polocelkami, a strihu, prenesenej na diváka. 80%(3.12.2014)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace