poster

Co je nového, kočičko?

  • český

    Co je nového, kotě?

  • Francie

    Quoi de neuf, Pussycat?

  • USA

    What's New, Pussycat

    (USA)
  • slovenský

    Čo je nové, mačička?

Komedie

Francie / USA, 1965, 108 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • dopitak
    **

    Hodně prdlá komedie s dobovou (dobrou) hudbou Bacharacha a šíleným (a mizerným) scénářem Woodyho Allena. Začátek dobrý, ale postupně se všechno rozplizává v hroznou frašku, postava kterou hraje Woody Allen je naprosto zbytečná, což se postupně dá říct o většině dialogů, konec je ve stylu grotesky. Kapitolou samou pro sebe je dabing (1. v pořadí ČT 1995), kde Postránecký velmi snaživě dabuje Sellerse, Soukup solidně O´Toolea, ale Sobotka příšerně Allena (to, že se k němu vůbec nehodí, by měl režisér dabingu poznat sám). A to vám třeba taky zkazí celý film.(5.8.2012)

  • (mOnkey)
    ****

    Kombinace Sellers, O'Toole, Allen, je smrtící. Co je nového, kočičko? je zářným příkladem crazy '60s komedie, která příliš nedbá na dějovost, nýbrž na sebe kupí kvanta legračních scén. Zprvu těch, u kterých se blbě uculujete komediálnímu talentu hereckého ansáblu, abyste do sebe v závěru dostali nebezpečnou dávku humoru natlačeného do krychličky o objemu dvaceti minut. Smrtící!(8.8.2010)

  • kinej
    *

    Pokud máte Woodyho Allena, nebo Petera Sellerse rádi, tento film vynechte. Nestojí za to. Snad jen pokud je uctíváte, tak má smysl ho shlédnout coby zajímavost. Film je zmatečný, postavy nereálné a jejich chování zcestné. Bylo by jednoduché napsat, že točit to Allen sám, dopadlo by to lépe, nebyla by to pravda. On je totiž slabý už scénář. Diváci kin, si zkrátka tehdy ještě museli počkatm až se Allen vyblbne a začne skutečně psát solidně. A k Sellersovi, ač ho mám rád, tak zde je nijaký, jakoby se nemohl rozhodnout jak postavu hrát.(7.6.2011)

  • JohnnyD
    **

    Teatrálne, afektované a mdlé. Napriek tomu, že film je šialený a plný pomaly až absurdných situačných gagov, všetko vychádza naprázdno. Môže za to aj dej, ktorý nemá hlavu ani pätu a tak zbrklo, ako sa začína, tak nezmyselne sa aj končí. Vzťahy medzi postavami sú umelé a je doočíbijúce, že slúžia len na to, aby sa všetci stretli na konci v jednom hoteli. Ak nefunguje chémia, vďaka ktorej majú byť gagy vtipné, nemôžu fungovať ani samotné gagy. PS: Veľké plus za ústrednú pecku Toma Jonesa!(3.11.2010)

  • ScarPoul
    ***

    Veľmi zvláštny guláš rôznorodých vtipov a situácií, ktorý hlavne ku koncu, začína pôsobiť absurdne a preplácane v tom najhoršom možnom slova zmysle. Prvý Allenov scenár pretranformovaný do filmu nesie niekoľko jeho typických znakov, prítomných hlavne v dialógoch, ktoré sršia vtipom a neurotizmom. Hlavnú dvojicu hrdinov tvoria legendy: Peter O´Toole, na ktorého eskapádach sa dokážete s chuti zasmiať, a Peter Sellers, ktorý je zase v príbehu dominantný ako postava z najčudnejším výzorom vôbec. Allenova postava je zatlačená do úzadia a zo všetkých prítomných má najviac svetlých miest, čo je podľa môjho názoru škoda. Prvá polovica filmu má skvelo načasované vtipy, skvelo dotvorené situácie a celkovo v rámci príbehu funguje skoro bez chyby. Smejeme sa na ľúbostných omyloch a túžbach hlavnej dvojice a aby toho nebolo málo, každú chvíľu sa tam objaví nová - veľmi pekná slečna. Koniec, ktorý mal tvoriť akési vyvrcholenie je ale neucelený a tým pádom stráca svoje čaro, aj keď nemôžem neopomenúť značnú podobnosť poslednej scény v hotelovej izbe so scénou v kajute vo filme bratov Marxovcov Noc v opere. Film, ktorý sa dá užiť a na ktorom sa dá zasmiať a ktorého chybou nie čas, ktorý ho delí od prítomnosti, ale vo filme všadeprítomný súboj tvorivých zložiek, ktoré sa očividne nedohodli. Slušný priemer.(4.12.2011)

  • - Postava Michaela byla původně psána na tělo Warrenu Beattymu (výrazem "kočičko" často oslovoval svoje skutečné dívky). Když byla z obsazení stažena jeho tehdejší známost, herečka Leslie Caronová, odřekl. (džanik)

  • - Filmový debut Woodyho Allena. (HellFire)

  • - Woody Allen byl v průběhu natáčení natolik nespokojený s tím, jak režisér, producenti i herci chtiví improvizace (Sellers a O'Toole) neustále měnili jeho scénář, že nakonec spolupráci zcela přerušil. Ve výsledku pak je film velmi vzdálený Allenovu původnímu textu. "Producenti nikdy nerozuměli ani slovu ve scénáři. A samozřejmě že můj hlas neměl váhu. Kdybych se jen ozval, tak by mě umlčeli nebo vyhodili. Proto se mi tedy nelíbila ani tato zkušenost, ani film." okomentoval Allen. (Nin)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace