poster

Pojď, budeme se milovat

  • anglický

    Let's Make Love

  • slovenský

    Poď, budeme sa milovať!

Komedie / Muzikál / Romantický

USA, 1960, 119 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Jara.Cimrman.jr
    ***

    Celý můj problém s tímto snímkem spočívá v tom, že ze zásady nepřeji nekonečně bohatému kapitalistovi, aby ho dívka jeho srdce milovala za to, jak skvělý ve skutečnosti je. Jen ať ho má pěkně ráda pro prachy, aby si nemusel najímat učitele herectví Miltona Berleho, učitele zpěvu Binga Crosbyho a pochopitelně učitele tance Gene Kellyho. Pokud tedy pominu deklarovanou skutečnost, že za prachy se dá koupit všechno, tak musím Clementovo zoufalé umělecké snažení označit za celkem vtipné, divadelní zkoušení za průměrné a hudební kousky jen za o něco lepší.(12.3.2013)

  • Melies
    ****

    7 / 10 Podarená staromódna komédia s krásnou a bucľatou Marilin, šarmantným Yvessom Montandom a hereckými stálicami Genom Kellym a Bingom Crosbym. Normálne takéto filmy neobľubujem, práve naopak, dosť mi lezú na nervy, no tento ma dostal svojim jemným, nedotieravým humorom. Viem, viem, celý príbeh príbeh o bohatom boháčovi a chudobnej chudere (ehm) je starý ako moja bývalá učiteľka chémie, ale jeho výsledné spracovanie sa mi zdalo ceľkom podarené a čo je najhlavnejšie - celé dve hodiny som nemal nutkanie prepnúť na iný kanál. S takmer čistým svedomím - štyri *, resp. tri a pol.(21.2.2005)

  • Arsenal83
    **

    V celku zavádzajúci názov lákajúci na meno Marilyn Monroe. A ako sa hovorí, veľa kriku pre nič, tak tu by sme mohli uviesť: veľa piesní o ničom. Má ísť o muzikálovú formu, ktorú režisér predvádzal Cukor rád, ale tie piesne dej nikam neposúvajú, len sa snažia zvýrazniť krivky hlavnej herečky. Komédia je to taká polovičatá a pomerne hlúpa, s nezmyselným dejom. Navyše neprináša Marilyn v najlepšej forme, ale pozerá sa na ňu dobre. Montand v roli, ktorá mu sedela.(22.3.2017)

  • Vančura
    ***

    Úchvatná Marilyn Monroe ve filmu, na nějž by se - nebýt jí - asi už dávno zapomnělo. Překvapivě zde - navzdory stereotypu spojovaného s několika jejími nejznámějšími rolemi - neztvárnila zlatokopku, její postavě však přesto osud opět přivede do cesty velmi bohatého muže. Jak musí taková zápletka dopadnout, je předem jasné, takže je spíš zajímavé sledovat, jakým způsobem film spěje ke svému předem známému rozuzlení. A po této stránce mi přišlo, že mnohem zajímavější postavou snímku je Jean-Marc Clement (v mně nepříliš sympatickém hereckém ztvárnění Yvesem Montandem), který v průběhu děje prochází zajímavou proměnou, zatímco dívka jeho snů je stále stejná. Na filmu potěší několik vcelku povedených muzikálových čísel a řada momentů, které mi přišly docela vtipné - osobně jsem si tenhle film celkem užil, byť mi 2 hodinová stopáž přišla přlíš dlouhá a řadu zbytečných scén bych z filmu vystříhal. Cukor jistě natočil lepší filmy, ale tenhle má prostě něco do sebe - snad pro ten punc správného hollywoodského retra, snad pro ty půvaby MM, která byla prostě jen jedna.(14.1.2017)

  • MIMIC
    *****

    Jedna z najlepších komédií s MM. Američanka ako naivná a krásna blondínka plus Francúz ako nenapraviteľný šarmantný zvodca. Nuž ale aká by bola romantická komédia bez stereotypov? História rodu onoho Francúza je v úvode vyrozprávaná prostredníctvom neodolateľne pôvabného kresleného entrée, boháč sa rozhodne dobyť ťažkotonážnu pevnosť prostredníctvom (ne)zvládnutia rozmanitých druhov umení, čo dodáva žánru priam stredoveký trubadúrsky rozmer (no čo, pochabí Francúzi, ako národnú povahu vystihol už Jules Verne), medzi MM a YM, či presnejšie medzi YM a MM to iskrí tak, že človek pred obrazovkou dostáva elektrošoky, žartík s rádioaktívnou bižutériou je geniálny a záverečný dialóg vo výťahu (YM: "Poďme sa milovať." MM: "Som zvedavá, kedy sa mi podarí zmaturovať.") je pre mňa kultový rovnako ako keď Popoluška II. povie: "Som chlap!" a Osgood Fielding III. odpovie: "Nikto nie je dokonalý." Ani "Poď, budeme sa milovať" nie je dokonalý, ale čo je?(19.2.2005)

  • - Montand byl jedním z mála lidí, který nikdy neviděl film s Monroe a anglicky mluvil jen trochu. (Pavlínka9)

  • - Arthur Miller, manžel Marilyn Monroe, přepsal scénář poté, co původně obsazený Gregory Peck opustil projekt. Miller není uveden v titulcích. (FilmFan24)

  • - Monroe si ve chvíli, kdy její tehdejší manžel Arthur Miller musel vycestovat do Evropy, vymýšlela důvody proč přerušit natáčení. Údajně také proto, že jeden z kameramanů byl homosexuál. Nebo se také zamykala v pokoji a několik hodin předstírala, že tam není. (Pavlínka9)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace