Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Doudis19
    ****

    Hodně netradiční, v dobrém slova smyslu muzikál, z prostředí New Yorské lůzy. Netradiční zejména z důvodu postav. Kde jinde by jste mohli najít lesbičky, gaye, trancky nebo H.I.V. feťáky v hlavních rolích!? Krásný je především kontrast stylu hudby s tragickými osudy hrdinů. Songy zní tak optimisticky a jsou překypující energií navzdory tomu, že o lásce právě zpívá H.I.V. pozitivní pár. V oblasti muzikálů, jeden z nejvýraznějších zážitků.(4.5.2012)

  • genetique
    ****

    Bohémsky úvod a záver. To medzi tým trvalo až príliš dlho aby to tieto dva celky spojilo. Našťastie sa podarili energické, výbušné a hlavne zmysluplné pesničky a ich dokonalé vkomponovanie do príbehu. Prespievaný dej, dokonalé cítenie pre kamerový rytmus, to som od Columbusa naozaj nečakal. Naozaj bravúrne skombinovanie hudby a filmu. Totálna reklama pre klasický muzikál. Ja ich za sebou toľko nemám, ale táto moderná varianta s aktuálnymi problémami (drogy, bezdomovci, AIDS) aj tými pradávnymi (láska, priateľstvo), mi takmer urvala srdce. Precítenie charakterov pomocou hudby bolo naozaj silné a niekedy netreba ani rozumieť textu aby divák uronil slzu. A ďalší film, pri ktorom mi stále zostáva záhadou táto ignorácia. Divácka aj distribútorská. 85%.(1.7.2008)

  • Sawy
    *****

    "Will I lose my Dignity? Will someone cares? Will I wake Tomorrow, form this Nightmare?" Maureenin protest zůstal nepochopený.A zůstalo taky vše ostatní,pro co jsem si zamiloval divadelní verzi.Neskutečné písničky,skvěle napsané a strašlivě chytlavé.Postavy,které si musíte zamilovat.Úžasně přesvědčiví herci.A fantastický pocit po skončení,který jsem po žádném jiném filmu ještě neměl.Některé scény zísskaly s převedením do filmu úplně jinou atmosféru (Take me or Leave me) některé mé oblíbené trochu zklamaly (Tango Maureen),ale jako celek pořád naprosto jedinečná záležitost,která mě dokáže rozplakat jako máloco jiného.A při vzpomínce na závěr a společnou píseň mi snad ukápne slza ještě teď.Kult! 100 %(4.1.2011)

  • freddy
    *****

    Očekávání od tohoto muzikálu jsem měl nemalá. Ale ve výsledku tento film má očekávání velmi vysoce předčil. Tohle je prostě bomba! Mluví se zde minimálně, dá se říci, že je to z naprosté většiny zpívaný film, a ty jednotlivé songy jsou velmi melodické, mají náboj a je to prostě jízda. K tomu naprosto excelentní choreografie, která mne skoro i dokázala zvednout z křesla a donutila mne si také nějaký ten tanec střihnout. Výborně byla vyřešena i otázka kulis a oblečení jednotlivých hrdinů, prostě tento muzikál měl vše, co správný muzikál mít má. Do toho velice zajímavý děj z velice filmařsky atraktivního prostředí jen dotváří pozitivní výsledný dojem. A co je pro mne největší překvapení, to je jméno režiséra. Chris Columbus, který je podepsán převážně pod komediemi, rodinnými filmy či dvěma díly ze série o Harrym Potterovi, dokazuje, že mu není cizí ani žánr muzikálu. Ze jména režiséra vlastně pramenila i má velká zvědavost, jak to bude vypadat. Ale dá se říci, že tady jsem pana Columbuse podcenil. Tenhle film je totiž perfektně zvládnutý po všech stránkách a nebojím se směle prohlásit, že tohle je z novodobých filmových muzikálů jeden z těch nejlepších, dokonce bych ho označil snad za nejlepší novodobý filmový muzikál, v mých očích převyšuje o něco málo i slavný Moulin Rouge, který jsem považoval za nepřekonatelný. Prostě tohle se musí vidět. Já určitě nevynechám další příležitosti, abych se na film Bohémové znovu podíval, protože tohle je opravdu zážitek a já jsem si to perfektně užil. Dávám pět hvězdiček.(22.10.2008)

  • anniehall
    ****

    Nejdříve jsem viděl záznam derniéry divadelního představení přímo z Broadwaye. Bylo to, jako blesk z čistého nebe. Příběh mě úplně pohltil, jednotlivé skladby uchvátily, herecké provedení mě ohromilo. Zkrátka - zamiloval jsem si Bohémy na první pohled a poslech a to jsem jinak k muzikálům téměř netečný. Filmová verze, pod taktovkou Chrise Columbuse, se ke mně dostala až jako druhá. A bohužel pro ni, emoční dopad na mně už nebyl tak intenzivní. A to hned z několika důvodů. Za prvé - obrovské odevzdání se rolím a nefalšované emoce na scéně, kdy herci nehrají ale spoluprožívají každé napsané slovo, což bylo ještě podpořené tím, že šlo o derniéru - se ve filmu samozřejmě vytrácí. Za druhé - spousta písní ve filmové verzi chybí a lehce odlišné je i aranžmá většiny kousků. Za třetí - spousta věcí a zákonitostí, která funguje na divadle a přijímáme je jako úzus a divadelní zkratku, ve filmu fungovat přestává a občas se stane, že příběh působí spíš jako sled klipů, který se sice nakonec spojí do příběhu, ale ten už nevyznívá tak opravdově. A co je nejdůležitější, u filmu mi scházel ten intenzivní prožitek - teď a tady ...no day, but today... Katarze se dostavila u obou verzí, slzy jen u té divadelní. Takže bohužel pro Columbuse, ale se vší úctou k němu už za to, že se do téhle látky pustil, jeho filmová verze je jen za čtyři hvězdy a to ještě s odřenýma ušima. Přes to přese všechno: Viva La Bohéme!(2.3.2011)

  • - Během "Today 4 U" Angel (Wilson Jermaine Heredia) skočí na stůl. Wilson Jermaine Heredia provedl tento skok dvakrát -  první je použit ve filmu, při druhém narazil koleny do hrany stolu. (jajush)

  • - Původcem pouličních scén natáčených 16-ti milimetrovou kamerou je blízký přítel Jonathana Larsona, dokumentarista Edward Rosenstein, který byl také inspirací pro postavu Marka. (Matty)

  • - Taye Diggs (Benny), Wilson Jermaine Heredia (Angel), Jesse L. Martin (Collins), Idina Menzel (Maureen), Adam Pascal (Roger) a Anthony Rapp (Mark) – ti všichni hráli i v původním broadwayském muzikálu, který měl premiéru v roce 1996. Ve filmu mají stejné role. (Matty)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace