Nastala chyba při přehrávání videa.
  • emo
    **

    Jedna z najslabších televíynych veľkoprodukcií aké som za posledné roky videl. Tak amatérsky zpackaný scenár som teda nečakal. Naivitu hraničiacu s debilitou človek čaká o televízneho programu a´la Rodinná Pouta, ale určite nie od filmu kde hrajú Kevin Spacey, Morgan Freeman, Justin Timberlake a LL Cool J. Inak ten Timberlake nebol až taký hrozný ako som čakal...(17.1.2006)

  • Radiq
    **

    No, škoda je, že závěrečná přestřelka byla tak chabá, že dva hlavní hrdinové přežili a záporáci chcípli. V jedné přestřelce! To fakt nesnáším. Jinak taky jsem si všiml, na jakém principu fungovala hudba. Když se na obrazovce objevil černoch, tak hrál samá černošská hudba, když tam byl někdo jinej, tak něco jinýho. Nic zvláštního, ale prostě jsem si toho všiml a říkal sem si: no totok..................................................(19.11.2006)

  • maverick10
    **

    Film je postaven predevsim na herecke elite. O nicem jinem to neni. Je to srackoidni film, ve kterem by mel hrat spise Steven Seagal, takhle se to jeste drzi zuby nehty nad vodu, ale na hladine uz kouka jenom nos v podobe Morgana Freemana a Kevina Spaceyho, kteri tu v pribehu maji spise role mentoru. A jak je videt, ani to vam nezaruci slusny vydelek, jojo hold divak neni debil!(9.3.2011)

  • Anderton
    ***

    Dva dni po sebe som náhodou narazil na dva komerčné trilery s dobrým nápadom, kde je ale v hlavnej úlohe nejaký zoznam s menami podplatených policajtov. Fakt neviem, čo si mám o tom myslieť. Názov Edison si môže každý američan zameniť za NY, LA, Detroit, Chicago atď. a ešte sa to navyše točilo v kanadskom Vancoucveri. To mi pripadalo ako fajn nápad, táto anonymita, keď vieme, že nejako podobne to môže fungovať a asi aj funguje v každom veľkomeste. Európa nech sa necíti mimo. Lenže spracovanie je tuctové, nápady alternuje zbytočná tupá akcia a herecká elita ide na pol plynu. Ja sa potom tiež nebudem namáhať s obšírnejším komentárom.(7.8.2013)

  • blackJag
    **

    Šlápnutí vedle za každého počasí. Nevadilo mi, že režisér a scénárista (samozřejmě v jedné osobě) vařil z tisíckrát vyvařeného, vadilo mi, že je to děláno tak tupě a naivně. Zhmotněné bezradnosti nasazuje korunu závěrečná přestřelka, ve které v podstatě jediný cápek vykosí celou (tedy vlastně jen jednu půlku, druhou sežehne plamenometem) speciální jednotku a neutrpí ani škrábaneček (nebo utrpěl, kdo by se staral...). Někdo se tu evidentně zapomněl v osmdesátkách a hraje si na Stallona s Scwarzeneggerem dohromady - zábavný, jako filmy těchto dvou borců, ale v žádném případě není. Že se kvůli takové blbosti chtělo Spaceymu nasazovat paruka a Freemanovi předvádět sólo tanečky, to se hodně divím. Je ovšem zajímavé, že rok 2005 byl pro Morgena Freemana dosud herecky nejplodnějším rokem, natočil v něm několik dobrých i výborných snímků, také ale dva podobně podprůměrné - KONTRAKT a právě MIMO ZÁKON. Šlapal mu na krk berňák nebo se rozváděl? Podobnou vytížeností si v posledních letech pravidelně prochází Nicolas Cage a co se týče bulváru, ten je při stanovování diagnózy podezřele jednotný :-) 40%(26.10.2011)

 
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace