
Říše vlků
-
L'empire des loups
-
Ríša vlkov
-
Empire of the Wolves
-
Empire of the Wolves
Akční / Thriller / Drama
Francie, 2005, 121 min
Akční / Thriller / Drama
Francie, 2005, 121 min
r.deshain
Ja nechci oponovat, presto se mi film i na podruhe libil. Je pravda, ze oba pribehy jsou od sebe az tak daleko, ze jsem od poprve zapomel, ze to bylo v tomhle filmu.. Nadruhou stranu mi ale prijdou ony "modre" casti, jak bych je nazval prijemne kontrastni, oproti "cervenym". Myslim samozrejme pribeh zeny, ktere vylili pamet do zkumavky, nemocnicni prostedi, zatazeno, dest vs. drsneho detektiva ve vysluzbe, undergrounodve bary, poust, pisek, rozpalene slunce. Asi tak jako mi prijde povedeny plakat, stejne tak mi proti sobe fungovali ty dva pribehy.(31.12.2008)
Kaka
Francouzské filtry a klipovitá režie jsou sice fajn, avšak scénárista předvádí něco nepopsatelně strašného. Změť několika příběhů, spousta prázdných a nic neříkajících odkazů, dějové zvraty jsou absolutně nepochopitelné a celek je jeden velký zmatený bordel. Akce je minimum a když už na nějakou dojde, tak ji hravě přebije dunivě uřvaná elektronika. Vůbec všechny akčnější pasáže jsou neuvěřitelně špatně nasnímané a nepřehledné. Nepochopím, jak mohl Nahon takhle spadnout. Polibek draka byl totiž docela fajn, avšak tohle je už skutečně moc. Ani tu deštivou Paříž se mu nepodařilo vykreslit dobře a atmosféra je celkově taková neslaná nemastná. Reno je tu jen jako hvězda - on sám nepředvádí prakticky nic. Velice zbytečný film, řekl bych...(30.4.2006)
alenka
Naštěstí sem si přečetla recenze ještě před filmem, takže sem věděla, že filmový zázrak to nebude, spíš naopak. Ale že je někdo (rejža Nahon) schopen až tak schizofrenní kombinace námětů, obrazů, symbolů a dalších psychozáležitostí, které Říši vlků vládly, to jsem nečekala. Supr námět, podobnou myšlenku měl i Hobl ve svojí gangsterské crazy komedii Ztracená tvář, ale ten to dokázal (až na pár nudných pasáží) výsostně ukočírovat. Z amatérskýho hlediska (mýho) se mi fakt líbila kamera, Jocelyn Quivrin a Arly Jover. Jean Reno byl drsnej jako obvykle, a to já nemusim. Ani ty rozmlácený zuby, rozřezaný obličeje a mrtvoly na pitevních stolech. Turecká drogová mafie, mystika jejich vlčí "smečky", protiteroristická grupa, obchod čokoládou a ještě navrch psychopatickej vrah umělec, uf, to už je vážně moc. Ještě větší spatlanina než Purpurový řeky.(29.10.2005)
Tom Hardy
Debilita maximálních rozměrů, která je slepencem několika žánrů, absurdních dějových zvratů, nefunkčních postav (především Reno má ránu jak po zásahu Dana Nekonečného) a zmateného střihu. Výsledek je tak zoufale nekonzistentní, že se na to nedá koukat ani při vypnutých mozkových závitech, protože svižnějších pasáží je tam tak málo (a jsou tak nepřehledné), až zůstává rozum stát nad tím, že Nohan kdysi natočil povedený Polibek draka...(16.1.2006)
megan017
První polovina filmu skvělá! Tajemná, napínavá, stylová, poutavá. Druha má velký spád, do trapnosti, nudnosti a přílišné absurdity. Neuspěšní pokus o originalitu, Jean Reno si ovšem s rolí zahořklého a ublíženého drsňáka, co si chce vyřídit osobní úcty, vyhrál výborně. Kvalitou je to slabší, než Purpurové řeky. (23.4.2015)